25kw rijbewijs innemen?

Het gaat er niet om dat ze je rijbewijs innemen. Je kunt een rijontzegging krijgen. En die geldt dan voor alle catagorieën waar je dan wel of geen rijbewijs voor hebt.

Edit: Oja, zwaaien :P :W


Nog makkelijker... je krijgt rijontzegging voor ieder motorvoertuig.
Dus niet alleen voor de motor, maar ook (als je die hebt) voor de auto/bus/vrachtwagen/brommer... ja zelfs een tractor, grasmaaier, of heftruck!
 
misschien een iets nuttigere vraag. Ik ben bezig voor Atje beperkt, vriend van me koopt binnekort motor en heeft bijna zijn A onberperkt, stel ik rij op zijn motor, wak ook ee keer ga doen en ik rij netjes maar er is algemene controle, wat zijn sancties die daarop staan, alsk het verhaal erbij uitleg
gewoon keertje proberen dus?
 
misschien een iets nuttigere vraag. Ik ben bezig voor Atje beperkt, vriend van me koopt binnekort motor en heeft bijna zijn A onberperkt, stel ik rij op zijn motor, wak ook ee keer ga doen en ik rij netjes maar er is algemene controle, wat zijn sancties die daarop staan, alsk het verhaal erbij uitleg
gewoon keertje proberen dus?

je rijdt onverzekerd... dus al rij je een moeder met een kinderwagen (wegmisbruikers voorbeeld) aan, en die zijn voor hun leven invalide... ook al springt ze voor je motor, en is het 100% hun schuld.
Kun jij je hele leven hun medische kosten, etc. etc. kosten betalen.


Maar toch reed je netjes ;(
 
je rijdt onverzekerd... dus al rij je een moeder met een kinderwagen (wegmisbruikers voorbeeld) aan, en die zijn voor hun leven invalide... ook al springt ze voor je motor, en is het 100% hun schuld.
Kun jij je hele leven hun medische kosten, etc. etc. kosten betalen.


Maar toch reed je netjes ;(

+ boete wegens rijden zonder rijbewijs
 
misschien een iets nuttigere vraag. Ik ben bezig voor Atje beperkt, vriend van me koopt binnekort motor en heeft bijna zijn A onberperkt, stel ik rij op zijn motor, wak ook ee keer ga doen en ik rij netjes maar er is algemene controle, wat zijn sancties die daarop staan, alsk het verhaal erbij uitleg
gewoon keertje proberen dus?

Zoals gemeldt, het risico is de rest van je leven op bijstandsniveau moeten leven na een aanrijding met blijvend letsel.

Dat is dus nooit meer op vakantie, nooit een mooie motor, nooit een fatsoenlijk huis, nooit een dure opleiding voor je kinderen.
 
ik heb altijd al zwaaitopics gezien maar nooit meegedaan....

ff traditie van me verbreken
:W :W :W :W :W :W :W *O* :W :W :W :W :W :W
 
Er wordt wel eens gezegd dat er geen domme vragen zijn maar alleen domme antwoorden. Ik begin toch sterk te twijvelen. :+



Ohja, voor ie dicht is: :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan