25kw SRAD 600 tekoop

tjeerdb

Die hard MF'er
13 dec 2007
329
0
Groningen
Hallo mensen ik heb nog een blauw/ witte suzuki gsx-r 600 uit 99 met veel extra's tekoop staan deze is al 25kw op kenteken. Begrensers zijn er wel uit maar die kunnen er ook zo weer in.

Heb geprobeert om fotos erop te zetten maar dat lukte niet dus voor de serieuze mensen laat een mail adress achter dan mail ik de fotos en alle details over de motor.
 
haha ja dank je.. wou alleen effe kijken of iemand miss intresse had hij komt in het voorjaar zowiezo op marktplaats.
 
Wil je misschien wat foto's en verdere info over de kmstand, extra's, onderhoud enzo willen plaatsen?
Ik heb misschien wel interesse over een maandje oid... als tie dan nog niet weg is
 
"Je OMA" ik heb je een email verstuurd naar het mail adress wat er in je profiel vermeld staat.
 
Mark.. als jij ook je mail wilt geven kan ik je alles over de motor mailen inclusief foto's
 
Ik denk dat er meer mensen zouden komen als je meer info liet zien. Iedereen heeft wel interesse in een gsxr 600 uit '99, maar men wilt wel al bij voorbaat foto's, kmstand en evt een richtprijs zien voordat ze moeite in gaan steken :)
 
Volgens mij staat er helemaal boven aan dit topic vrij duidelijk dat mij dat niet lukte.
Maargoed als je geen serieuze intresse heb ga je dan aub ergens anders vervelen. heb ik ook al eerder gezegd.
 
Volgens mij staat er helemaal boven aan dit topic vrij duidelijk dat mij dat niet lukte.
Maargoed als je geen serieuze intresse heb ga je dan aub ergens anders vervelen. heb ik ook al eerder gezegd.

heel lief van je om zo blijblijblij te reageren op evt tips :) Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo'n toontje terugslaat :?
Kmstand, vraagprijs en onderhoudsgeschiedenis zijn toch wel een paar dingen dat je denk ik wel neer kan zetten? Kwestie van het te posten, daar komt namelijk geen foto voor aan te pas hoor :)

Als je foto's naar mij stuur dan wil ik ze wel op de site hier neerzetten, ondanks dat je toch wel, als je objectief kijkt, ietwat onbeschoft gedraag naar iemand die wel interesse heeft/had O-)
Ben ook benieuwd naar xtra's

mijn e-mail is kevinyann @ hetemail .com
 
Laatst bewerkt:
Suzuki GSX-R 600 SRAD 1999 veel opties (ook 25kw)

Te Koop: Suzuki GSX-R 600 SRAD
bouwjaar: Mei 1999

Kleurstelling: Blauw/wit

Vermogen: 110 pk of 25 kw

KM stand: 44000


Extra's:

· MIVV ovale titanium demper (erg mooi geluid en 3 maanden oud. DB killer en doos aanwezig)

· K&N Ovalen luchtfilter (recent schoongemaakt en opnieuw in de olie gezet)

· Kleine arrow knipperlichten rondom

· Alluminium stuurgewichten (stuurdempers)

· Donkere kuipruit (MDI)

· Seat polster

· Carbon voorspatbord

· RVS kentekenplaathouder

· Witte velgstriping

· Blue vision koplamp (iets feller als normaal)

· Suzuki GSX-R tanktpad in kleur van de motor

· Andere handvaten zwart/donkerblauw.



Duozitje en orginele uitlaat zijn ook aanwezig.

Recent vervangen:

· Banden – Michelin pilot power (helemaal nieuw de haartjes zitten er nog op)

· Olie filter

· Olie

· Bougies





Remmen, tanwielen en ketting zijn in goeie staat en kunnen aankomend seizoen zeker mee

De motor heeft vol vermogen maar kan op 25kw. Het 25kw setje krijgt u er natuurlijk gewoon bij met de papieren (hoeft dus niet opnieuw gekeurt te worden door de RDW).

motor is in absolute nieuwstaat, helemaal schade vrij en zonder krasjes. Heeft altijd binnen gestaan en is alleen met mooi weer bereden, dit is ook duidelijk te zien.

Er zitten enkele stickers op deze zijn natuurlijk makkelijk te verwijderen voor degene die ze niet mooi vinden.

Kort om echt een mooie motor in de mooiste kleurstelling. Rijd erg lekker en is gewoon 100% in orde en rijklaar voor het seizoen.

Richtprijs is Euro 4.250,-


Mvg

Tjeerd



Dit emailde hij mij.. Voor mij iets te duur, ga wel voor een paar jaartjes ouder.
Alhoewel 25kw op kenteken wel ideaal is natuurlijk :)
 
Ik vind het geen gekke prijs voor een '99-'00 model.

Ik denk erover na (mijn cbr heeeft en minder km en die rijdt eigenlijk ook uitstekend..maar ben altijd best een gsxr liefhebber geweest :))
 
Hij ziet er heel goed uit. Hier een foto.
Ik denk alleen dat ik ervan moet afzien. Ik moet namelijk eerst mijn CBR dan kwijtraken en als ik dat op de korte termijn wil moet ik teveel verlies lijden en ik heb al eens een motor voor veel teweinig geld weggedaan '(

(dit bericht is onder dwang van mijn vriendin die niet wil dat ik weer een ander zomaar neem...)
full
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem.
Hij staat ook nog niet op marktplaats hoor heb zelf ook nog niet genoeg geld voor wat ik er voor terug wil kopen dus heb er nog geen haast mee.
Verwacht hem ook niet op het motor forum te verkopen marktplaats trekt toch meer kijkers.
 
(dit bericht is onder dwang van mijn vriendin die niet wil dat ik weer een ander zomaar neem...)

oh oh...niet best;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan