25kw streetFighter wat is de beste keuze

stefanD

Rookie
15 mrt 2008
10
0
gr
Hallo na een paar bezoeken me tog maar aangemeldt.
als eerste Zeer mooie streetfighters hier :) top

nu mijn vraag ik ben 19 en ben van plan er ook een te gaan bouwen, want het begint nu wel aardig te jeuken en ik heb de ruimte nu.

maarnu ik moet dus 25kw rijden, wie weet wat de mooiere ombouw modellen zijn.
met een 2e goedkeuring dus geen moeilijk gedoe via het buitenland enzo.
de cbr leek me wel wat maar na 1992 kun je er pas een keuring op krijgen en dat model heeft een lelijk freem heb ik gelezen hierzo ergens.

alvast bedankt grtz stefje
 
ik denk dat de opmerking toch wel zou komen dus ik als mede 25kw'er maak hem alvast ;) koop je een racer na een paar keer rijden heb je een goede basis voor als fighter :X _O-

maar ff zonder onzin :P ik vind fighter ook heel mooi maar denk dat je wel rekening moet houden dat in een fighter meestal veel geld in gaat zitte omdat je steeds wat nieuws mooiers beters enz.... wilt hebben trouwens hier op het forum zijn er ook een paar met een gs 500 fighter persoonlijk vind ik het niet echt een mooie basis maar is wel goedkoop en 25kw :D
 
hahahahhaha ja precies :

ik werk en woon nog thuis dus kosten ag jah., 1 dag minder naar de kroeg en ik kan weer wat moois kopen het gaat me ook om het bouwen wat ik ook mooi werk vind iets om handen hebben
en t hoeft niet in een maand klaar te zijn.., veel dingen zal ik zelf kunnen maken draaibank las spul metaal alles tot me beschikking en ik heb een mooi schuurtje ;)
 
Laatst bewerkt:
ZXR400

Deze heeft al een mooie USD voorvork erin zitten en heeft een mooie frame. Heb zelf ook een ZXR400 gereden in mijn 25KW periode en ben ermee onderuit gegaan. Ik had toen al een andere motor gekocht om te verbouwen, dus dat is de reden dat ik de ZXR400 heb verkocht.
 
Laatst bewerkt:
ik kan je ook de zxr 400 aanraden een hele fijne stuur fiets :D maar maak er maar geen fighter van want hij is zo al mooi :D
 
hoi ik heb zelf ook een suzuki gs 500 ben hem om aan het bouwen naar streetfighter. op dit moment ben ik hem aan het spuiten.
Maar er gaat veel geld inzitten en waarschijnlijk wil je zodra je zwaarder mag rijden toch een zwaardere motor.
Ik ben zelf niet zo`n scheurneus dus ik ben nog wel tevreden met mijn 500 cc maar echt snel is het niet.

dus advies: denk er nog goed overna en als je een zwaardere motor wilt gaan rijden zodra je mag kun je beter geen fiets ombouwen.

Groeten danny
 
daarom wou ik een 600 kopen en dan 25kw kit erop als ik dan los mag heb ik wel power genoeg ik hoef niet de snelste te zijn en dan voldoet de motor nog wel.

misschien denk ik er wel te makkelijk over maar dan kom ik dan wel achter |( .

gr stef
 
Laatst bewerkt:
sv650, rijdt tenminste niet k*t met een 25kw kit, en best wel mooi frame.
langs andere kant zou'k zeggen koop je een goedkoop lelijk ding (-25kw), en dan heb je tijd genoeg om op je gemak een andere mooie (+++25kw) fighter te bouwen tegen je mag.
 
hm dat freem is niet zo heel mooi. (mijn mening) ik denk dat ik toch maar voor de watnieuwere cbr ga.

t freem even bekeken hier van iemand anders maar t valt wel mee, wat ik zo kan zien.

//deze kan dus weg//
 
zo ziet een zxr 400 streetfighter eruit.
achteraf had ik em nooit weggedaan, maarja als je alles achteraf zou weten...
full
 
ik heb een sv 650 vind zelf mooi ding om om te bouwen heefd mooi alu frame en subframe kun je er zo af schroeven



ben nog bezig maar lijt wel stoer al zeg ik het zelf
 
ja die sv is zeer mooi jah :) top

maar de prijs is behoorlijk..(wat ik kan vinden dik 5000)
koop ik liever wat anders en met t geldt dat erover is dingen kopen..
 
iemand misschien nog foto's van een cbr streetfighter van BJ 1995 ?
kan er zelf namelijk niet veel vinden
 
Laatst bewerkt:
hmm het freem vind ik niet lelijk..,

maar hij rijdt dus niet mooi? in welk opzicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan