25kw (tip als je een heuveltje wilt optrekken)

david1

MF'er
23 sep 2004
186
0
leuven
hey, ik ben dus in het bezit van een 25kw gs500f. en ik zeg zelf met gaas alleen trek je je een wiel niet omhoog.ik kan hem max tot in tweede omhoog houde,maar als je heel erg lomp bent met je koppeling, lukt het zelfs de eerste beginner zelfs om omhoog te gaan, maar nu heb ik mijn gs 500f al een tijdje en ik heb mijn toerenbegrenzing weggehaald,plus ik heb een lazer uitlaat gekocht (helemaal carbon) en ik moet zeggen hij gaat omhoog in ste ZONDER AMBRIAGE !!!!! nu vind ik dit voor wat ik niet veel heb moetten betalen om er zon bommetje van te maken,groetjes fool-rider.
 
Denk dat hij met toerenbegrenzer z'n drosselsetje bedoeld |(

Ja deuh, als ik m'n 25kW-ringen eruit haal kan ik 'm ook op het achterwiel krijgen :z

Gouden tip van die knul zeg :} :+
 
Ik denk, me hersenen zijn ontdooid :P , nou gaan we gezellig de bergen in bochten te rijden en van het uitzicht genieten.

Gaat het om een menneke met een 25KWtje die hem omhoog krijgt :} :} :}
Met alle respect voor de mannen die hem op legale manier omhoog krijgen ;)

Wil jou niet tegenkomen. Onverzekerde projectielen hou ik niet van.
 
Toerenbegrenzer heet in het engels een rev-limiter :) (vond het leuker klinken vandaar...)

Het probleem zonder toerenbegrenzer is dat je meer toeren kan draaien dan dat je blok eigenlijk aankan en hierdoor loopt je blok schade op.
Zal overigens met een 500cc 25kw niet zo snel voorkomen slecht in z'n 1 en 2 ofzo
 
Toerenbegrenzer heet in het engels een rev-limiter :) (vond het leuker klinken vandaar...)

Het probleem zonder toerenbegrenzer is dat je meer toeren kan draaien dan dat je blok eigenlijk aankan en hierdoor loopt je blok schade op.
Zal overigens met een 500cc 25kw niet zo snel voorkomen slecht in z'n 1 en 2 ofzo
oke thx den,nog een vraagje --> ik heb onlangst een ongeluk gehad,tijdje trg, eb nu heb ik trg een suzuki gs500f gekocht op 25kw.zou je mij kunnen zeggen waar die rev- limietrs zitten ong.dan kan ik ze straks er al uithalen,thx man !
 
mnmnmn k bgrp echt de blln vn die txt. :? Maar dat zal wel aan mij liggen. Maar een toerenbegrenzer eruit trekken lijkt me nou niet bepaald verstandig.
Of ik heb het dus verkeerd begrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan