25KW Topic Deeltje 33!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:] :P

bd10101654.jpg

bd10101645.jpg

bd10101648.jpg
 
Ha ik sta er ook nog steeds nie in nie ;(
Hahaha maar zag ook al dat iemand heeeeeelll erg graag foto's van zijn kawa showed:P
Echt weer zo'n posah:P
hahaha _O-
Weltrusten :W :W
Ik heb geen foto's van je, kut! :P

Foto's opgooien en voor een leuk prijsje maken we dat in orde O-)
 
:W Moggel.

Sebastien Legrelle ligt in coma -O-
Zwaar gecrashed in Mettet.
 
Laatst bewerkt:
Honey'z, I got naked!
Christmas came early this year! Van Jarl gehad, omdat ik zo zoet ben geweest *O*
Check out the sweetness :) :) :)

DSCF3531-1.jpg

DSCF3524-1.jpg


De Fazer 1000 had to go... dus hebben we haar drie weken geleden ingeruild. :) 2007 model, 13 000 op de teller, 6 maanden garantie en nieuwe bandjes! Afgelopen zaterdag hebben we Horney opgehaald, eigenwijs als we zijn lekker op rondgecrossed door de regen. *D *O*

Got to be done; de Mivv eronder })
Wit velgenlint, stuurdoppies en een warmere jas kopen tegen de wind O-) *O* :9~ :] :9

Echte poserwaardigefoto's komen uiteraard nog :) :) :) :)
Dus Meneer Nickel, de Fazer 600, is voortaan van Jarl ;)
 
Honey'z, I got naked!
Christmas came early this year! Van Jarl gehad, omdat ik zo zoet ben geweest *O*
Check out the sweetness :) :) :)

[afbeelding]
[afbeelding]

De Fazer 1000 had to go... dus hebben we haar drie weken geleden ingeruild. :) 2007 model, 13 000 op de teller, 6 maanden garantie en nieuwe bandjes! Afgelopen zaterdag hebben we Horney opgehaald, eigenwijs als we zijn lekker op rondgecrossed door de regen. *D *O*

Got to be done; de Mivv eronder })
Wit velgenlint, stuurdoppies en een warmere jas kopen tegen de wind O-) *O* :9~ :] :9

Echte poserwaardigefoto's komen uiteraard nog :) :) :) :)
Dus Meneer Nickel, de Fazer 600, is voortaan van Jarl ;)


mooie dingetje *O* *O*

wneer gaan we posen dan ? O-)

goedhart gaat verbouwen ik kreeg net kranje dat er tot 50 % korting is op kleding :Y

de moeite waard om ff te checken no ? :+

ik ga zelf ook nog is langs als ik het red kijke voor een rugprotector ja eindelijk :+
 
Spetter spieter spater, Youri in het water. ;)
Gefeliciteerd Daan, veel plezier ermee.

@ Barry. wanneer ga je? Ik kan waarschijnlijk toch niks kopen, maar misschien ga ik wel ff mee kijken.
 
mooie dingetje *O* *O*

wneer gaan we posen dan ? O-)

goedhart gaat verbouwen ik kreeg net kranje dat er tot 50 % korting is op kleding :Y

de moeite waard om ff te checken no ? :+

ik ga zelf ook nog is langs als ik het red kijke voor een rugprotector ja eindelijk :+
Zo snel mogelijk *O* Ik weet al welke jas ik wil en die verkopen ze alleen bij Motoport, maar ik wil best ff mee naar Goedhart want daar hebben ze wel Alpinestars :9~ Misschien lukt zaterdag wel, maar moeten we nog ff kijken.

We hebben 2 weken geleden ondertussen al, getekend voor het huis, gisteren is de offerte voor de hypotheek uit de deur gegaan en nu moeten we alleen nog een goedkeuring van de gemeente Gouda dat we er ook echt mogen wonen. Maar allejezus, het slurpt echt veel tijd en energie om dit goed te regelen zeg. 1 groot voordeel; over twee maanden hebben we alles geregeld en heb ik de uitslag van mn examen én hebben we beide een motor; wij zijn gelukkig *O*

Oh en ik heb mn 2e boete trouwens... 5km/h te hard :o :o :o :o :o _O-



@Johan, wtf is dat voor een politiek correcte reactie :+ Gimme some smileys!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan