25kW Topic Deeltje (6)36!

Dag iedereen :W

Ben al geruime tijd actief op het forum en ben intussen al aan mijn 3e motor bezig, maar ben net zoals jullie nog 25kw'er (nog 7 maanden).

Ik rijd momenteel op een ZX7R uit '99. Hiervoor heb ik een Ducati Hypermotard 796 gehad (helaas total loss gereden) en daarvoor een Ducati 750SS en daar nog voor een Suzuki Savage 650 ( :X ).

M'n Kawa maakt een boel lawaai (flink ingekorte Carbon Devil uitlaat) maar komt natuurlijk vanwege zijn gewicht en de belachelijke 25kw begrenzing maar langzaam vooruit :Y
 
tja meesten hier zijn geen 25 kw meer (waaronder ik) maar tja.. 3e motor.. ik al ana mn 5e en heb nog geen 3 jaaqr mn rijbewijs
 
25kw:

gs500, vastgelopen door gebrek aan olie |(
rs125 2 keer vastgelopen binnen garantie geen duidelijke oorzaak
gsx600f in tarzan geparkeerd met 160 per uur wel mn 25 kw er op afgemaakt

volvermogen:
cbr600f total gereden op de weg
en nu bezig met een gsxr600 k6
 
maar om heel eerlijk te zijn, ik vind 25 kw niet belachelijk... alleen is het belachelijk dat het niet voor iedereen geld, maar alleen voor de jonge rijders
 
25kw:

gs500, vastgelopen door gebrek aan olie |(
rs125 2 keer vastgelopen binnen garantie geen duidelijke oorzaak
gsx600f in tarzan geparkeerd met 160 per uur wel mn 25 kw er op afgemaakt

volvermogen:
cbr600f total gereden op de weg
en nu bezig met een gsxr600 k6

Mooi divers lijstje :Y

Ik baal nog steeds dat ik mijn Hypermotard in de prak heb gereden. Was een fijne brommert -O-
 
Laatst bewerkt:
25kw:

gs500, vastgelopen door gebrek aan olie |(
rs125 2 keer vastgelopen binnen garantie geen duidelijke oorzaak
gsx600f in tarzan geparkeerd met 160 per uur wel mn 25 kw er op afgemaakt

volvermogen:
cbr600f total gereden op de weg
en nu bezig met een gsxr600 k6

Je bedoelt 60km per uur :+
 
Mooi divers lijstje :Y

Ik baal nog steeds dat ik mijn Hypermotard in de prak heb gereden. Was een fijne brommert -O-

tja gs 500 was goedkoop en kon er mooi men eerste 5k op volmaken, majah toen wilde ik wel wat sportievers, miste vooral het kuipruitje.
en na mn ervaring met mn rs50 nooit problemen mee gehad d8 ik de 125 wel te willen proberen, was helaas toch ene verkeerde keus.

njah toen was er nog weinig keus aan 25 kw bikes en mn dealer had deze oude gsxf staan die nog 25 kw gemaakt kon worden dus dat maar gedaan, had ik iig ene betrouwbare bike.

en toen mo9cht ik volvermogen en wilde ik gelijk een supersport, helaas paste dat niet in budget dus maar een semi sport gekozen voor ene leuk prijsje, na deze total te hebben gereden kreeg ik ene leuke vergoeding van de verzekering waardoor ik nu mn gsx kan bekostigen
 
majah kan zo maar zijn dat ik over ene paar maanden weer wat anders rij :P
najah laten we er ff paar jaar van maken, en dan een leuke fireblade ofsow of een daytona 675 of toch een duc of bmw rr
 
mijn lijstje:

gsxr400r: nog steeds in bezit maar toe aan blok revisie

zx6r: eerst 25kw mee gereden en ik rij er nog steeds met veel plezier op. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan