25KW voor beginner

Jck

Rookie
8 nov 2004
12
0
W'wijk
Ik ben op zoek naar een leuke beginnersmotor (25kw). Ik ben niet al te groot, (ca. 1,70 en 59 kilo). Ik ben weg van die mooie sportmotoren.. maar ik weet niet of die geschikt zijn voor een beginner.
Heeft iemand een idee wat de ideale motor voor mij zou kunnen zijn?
 
Oh ja.. ik ben een studente.. dus hou ook een beetje rekening met mijn budget :)
 
Ik heb nog een CBR600F 25kW op kenteken in m'n schuur staan ;) Doe maar even je mail dan mail ik even, heb namelijk nog een mailtje met foto's staan.
 
Mijn Topic

en je kan Hier
(dit is een foto van zijn slechtste kant)
SANY0030.JPG
 
Mn mail is jstronks@hotmail.com

Ben btw nog niet van plan er meteen een te kopen.. wil eerst ff rustig rondkijken. Zodra ik mn rbw haal heb ik dan hopelijk een goede keus kunnen maken :]
 
Nou.. ik moet nog met lessen beginnen, maar ik wil meerdere lessen per week nemen, zodat t niet al te lang gaat duren.

Ik wil niet meer dan €1500 aan een beginnersmotor besteden.
 
zoals ik al zei, een GS500 :P erg goeie beginnersmotor, ze kunnen heel goed meekomen, rijden prima en zijn niet duur :)
 
Nou.. ik moet nog met lessen beginnen, maar ik wil meerdere lessen per week nemen, zodat t niet al te lang gaat duren.

Ik wil niet meer dan €1500 aan een beginnersmotor besteden.

met dat buged wordt het idd een gs500, maar als je toch iets sportievers wil hebben zou je eens een naar een vtr250 of een zzr250 kunnen kijken. Ans als je iets meer uitgeeft (tegen de 2000) kan je misschien als je goed zoek een wat ouder model vfr400 of fxr400 vinden!
 
De ZZR250 vind ik mooi.. en die VFR400 van RemCould vind ik ook zeker niet gek! Gaaf pak trouwens ;) Krijg ik die er ook bij? :P
Alleen van de fxr400 kan ik geen foto vinden.. heb al ff rondgegoogled, maar heb m nog niet gevonden
 
What about een Aprilia Rs 125.. zou dat wat voor mij zijn? Zijn niet zo duur..
 
What about een Aprilia Rs 125.. zou dat wat voor mij zijn? Zijn niet zo duur..


Maar wel in onderhoud wanneer je dat zelf niet kunt...
(probeer aub de zoekfunctie es, op beginnersmotor, beginner, eerste motor, 25kw motor etc)
 
Ik heb over een half jaartje mijn motor te koop staan, dan mag ik namelijk zwaar gaan rijden.
En als jij je rijbewijs nog moet halen.
Het is een Honda VTR 250.
Supermachientje, als je interesse hebt mail me dan ff of tegen die tijd.
Ook voor foto's kan je ff mailen.
Groetjes Miss
 
mijn voorkeur gaat echt uit naar een 4 cylinder 4 takt.

gewoon simpelweg omdat deze fiets om veel minder onderhoud vraagt en minder slijt als een 2 takt machine zoals een rs125
 
Terug
Bovenaan Onderaan