25kw voor lange mensen

Bolis

MF'er
29 aug 2006
57
0
Amstelveen
Ik zoek een leuke 25kw fiets. Ik ben 2.05 meter lang. Hebben jullie misschien adviezen wat voor motor ik dan zou kunnen nemen? Een Suzuki GS500e schijnt lekker te rijden alleen dit kan denk ik niet met mijn lengte. Hebben jullie ideeen?
 
Ik ben in de 1.90 en rij een CBR600F uit 99.
Dit is ook voor grote mensen gewoon een top fiets.
Rij hem zelf ook op 25kw en dat gaat gewoon goed.

Een gs500 is inderdaad een kleine fiets dus dat gaat hem niet worden, heb ook een XJ600N gehad en dat ging ook wel.
 
Ik ben in de 1.90 en rij een CBR600F uit 99.
Dit is ook voor grote mensen gewoon een top fiets.
Rij hem zelf ook op 25kw en dat gaat gewoon goed.

Een gs500 is inderdaad een kleine fiets dus dat gaat hem niet worden, heb ook een XJ600N gehad en dat ging ook wel.


Oke een CBR zit lekker bij jou. Nou dan zal ik hiernaar kijken bedankt. Iemand anders nog ideeen / ervaringen
 
yamaha diversion? ook lekker groot, rijdt goed met 25kW, goede beginners fiets.
of een suzuki v-strom 650, als je wat meer geld hebt.
een honda cbf500 (zo'n les motor) moet ook kunnen.
 
Ik ben in de 1.90....
....Een gs500 is inderdaad een kleine fiets dus dat gaat hem niet worden...

Beetje kort door de bocht om zo te denken.
Ik ben 1.93 en heb zelf een GS, heb nog nooit problemen ondervonden dat de motor te klein voor me is. Heb al op verschillende supersportmotoren gereden die krapper zaten als mijn GS.

Gewoon gaan proefrijden. Is en blijft het beste om een motor uit te kiezen!
 
ja maar TS is 2,05 meter lang... dat is meer als 1,93. maar ze zeggen altijd, je eigen lengte is niet zo belangerijk als je maar niet te lange benen hebt. mijn advies is dat je voor de diversion moet gaan!
 
ja maar TS is 2,05 meter lang... dat is meer als 1,93. maar ze zeggen altijd, je eigen lengte is niet zo belangerijk als je maar niet te lange benen hebt. mijn advies is dat je voor de diversion moet gaan!

Oke ja ik had een half jaartje geleden gehoord dat de diversion gewoon een lekkere beginnersmotor is. Ik ga over 2 jaar toch een suzuki b-king kopen dus voor nu is dat goed. Ik ga op zoek naar een mooie diversion.

Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik zal foto's erop zetten als ik een geschikte heb gevonden!
 
yamaha diversion? ook lekker groot, rijdt goed met 25kW, goede beginners fiets.
of een suzuki v-strom 650, als je wat meer geld hebt.
een honda cbf500 (zo'n les motor) moet ook kunnen.
Ik paste met mijn 1.98 niet op een Divje, dus het verschilt allemaal gewoon per persoon. Ik zit heel goed op mijn Yamaha Thundercat :) Maar het advies is, zoals altijd, ga proefzitten en rijden als het kan, dan kan je zelf ondervinden hoe het voelt en of een motor bij je past :)
Veel plezier met proefzitten/rijden e.d. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zoals Daros al zei, past de CBR600F vreemdgenoeg niet zulke lange mensen, maar ook lange mensen. Een vriend van me is 2.02m en die past perfect op een CBR600F.

Gewoon een motorzaak in lopen en proefzitten op de modellen die jij leuk vind en op 25kw kunnen worden gezet.
 
en ik heb het juist andersom :) Ben zelf rond de 1,67m en zowieso voorlopig nog in de <25Kw periode, zijn hier al leuke suggesties voor? zat zelf te denken aan een ZXR 400. (dat is namelijk toch wel een beetje het type motor wat ik zoek+ hij valt redelijk klein uit)
 
en ik heb het juist andersom :) Ben zelf rond de 1,67m en zowieso voorlopig nog in de <25Kw periode, zijn hier al leuke suggesties voor? zat zelf te denken aan een ZXR 400. (dat is namelijk toch wel een beetje het type motor wat ik zoek+ hij valt redelijk klein uit)
ZXR400 indd, RS125, cagiva Mito, GS500, CB500, ER5...

het ligt vooral aan je budget... ook ligt het aan de lengte van je benen en de breedte van het zadel van de motor.
als je klein bent, is het wel makkelijker proefzitten, omdat je alleen maar hoeft te kijken of je bij de grond komt. als je lang bent, moet je echt een tijdje gaan rijden om te kijken of de op langere duur geen pijn krijgt van de motor...
 
Heey,

Ik ga van het zomer mijn motor rijbewijs halen en ben al aan het kijken naar een geschikte beginners motor (25kw). Ik wil een racer kopen, maar dan ook nog betaalbaar. Zit zelf te denken aan een RS 125 deze zijn betaalbaar en zit je niet met begrensers, alleen ik zit wel met mijn lengte 1.94meter.

Hebben jullie nog andere ideeën? :)
 
Heey,

Ik ga van het zomer mijn motor rijbewijs halen en ben al aan het kijken naar een geschikte beginners motor (25kw). Ik wil een racer kopen, maar dan ook nog betaalbaar. Zit zelf te denken aan een RS 125 deze zijn betaalbaar en zit je niet met begrensers, alleen ik zit wel met mijn lengte 1.94meter.

Hebben jullie nog andere ideeën? :)

Supermotard :+ :]
 
ik ben 2.04 meter lang en rijd rs125 oud model. rijd prima, krijg alleen na lange ritten beetje last van mijn onderbenen, omdat je met je benen wat verder naar achteren zit..

de enige andere motor waar ik op gereden was een cbf500f en die reed echt heerlijk met mijn lengte
 
Transalpje op 25kW zetten?

Ik ben zelf ook 2.05m en heb een paar maanden een CB500 gehad, leuke dingen, is best te doen alleen voor mij ging het vervelen op den duur(was geen gezicht :) )

Rijd nu een Africa Twin, zalige dingen, zou alleen niet weten of je die op 25kW kan zetten, de Transalp iig wel geloof ik...
 
supermotard? zijn meestal groot zat. k ben 1.92 en rij op een duke 2.
staat trouwens te koop als je nog iets zoekt ;) is lichte motorfiets op kenteken. voor mij ook mn eerste motor geweest (ben nu 20) :)

http://link.marktplaats.nl/174606903
 
Terug
Bovenaan Onderaan