25kw vragen

als je een leuke schakelbrommer wilt hebben koop je een honda mtx50sh zorg ervoor dat je er een vind die nog origineel is motorisch omdat bijna geen mensen echt verstand hebben van sleutelen en dus veel verklooien (beunhazen aka dumbasses) aan zon ding.

Deze is redelijk goedkoop en je kan er voor een schakel nog redelijk zuinig mee rijden ook nog 1 op 20-25.
Leg je er een 70cc onder met een fijne 28mm carb en je hebt een monster dan rijd je ongeveer 90 echte kms ongeveer 110 op teller zonder echt hoog in de toeren te hoeven zitten.
dan ben je ongeveer tussen de 400-500 euro voor je brommer kwijt. voor de cilinder en carb dan nog eens 200 euro. dan heb je dus een betrouwbaar schakelbrommertje van 6-700 euro die betrouwbaar en snel is en ook het verbruik is aanzienlijk laag. als een gek scheuren 1 op 15. verantwoordelijk en normaal rijden 1 op 22-25

En ik beloof je nu al hij maakt veel geluid maar het is een hartverwarmend redelijk zwaar geluid.

ja en dan ga je die dus alleen op erf rijden ?

weet niet hoe bij jullie in buurt is maar afgelopen half jaar heb ik wel heel vaak rollenbank gezien :Y
en als je dan zo snel mogelijk dat ding weer kwijt wil is jou verhaal idd wel hele goeie optie :+
 
nog een tip :):

een aantal jaren terug wou ik ook alleen maar een supersport motor rijden. die waren toen "cool" en "vet", je weet wel. maar heb geen haast, je komt heus wel een andere fiets tegen bij de dealer waarvan je denkt: wow, die is mooi. en dan is het waarschijnlijk een toermotor ;).

over je vragen, ja je kunt in principe elke motor tot 600cc begrenzen tot 25kW. dit gebeurt meestaal met een CDI kastje (een kast in de motor die zorgt voor ontsteking, hoeveelheid benzine en lucht etc.) en die kast kun je na 2 jaar eraf halen. wat betreft rijden, in het begin zul je niet eens merken dat ie begrensd is. die motoren rijden nog steeds 170-180km/h en zijn sowieso sneller dan alle autos :). alleen ja, je bent gewoon begrensd (big deal)!

dat zijn ze nog steeds :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan