[25KW] Website met alle 25kw info

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.558
2.131
Nederland
Ik hoop dat jullie dit niet zullen zien als spam ;

Ik ben even kort bezig geweest met een 25kw pagina met hierop veel 25kw informatie. Aangezien er weinig animo 'van boven' is om een speciaal 25kw forum-onderdeel te maken (no flame intended!) en 20.000x hetzelfde hier vermelden op het forum ook weinig zin heeft, heb ik http://home.planet.nl/~25kw in het leven heb geroepen. Oogt nu nog simpel (misschien blijft het dat ook wel), maar hier is dus nu al redelijk wat te vinden over het fenomeen 25kw.

Ik hoop dat de constant zelfde vragen over 25kw wat minder worden.
Zie je nog motoren niet in de lijst staan waarvan je weet dat RDW daar wel een 2e typegoedkeuring voor heeft gegeven, dan kan je me daar een gil over geven op het mailadres op de website...
Ook als er iets niet klopt of als er echt iets belangrijks mist (en dat zal best, heb het onder werktijd gedaan in notepad).


Dus dit is geen spam over een persoonlijke website met wat plaatjes van een motor van ome Piet, nee, dit is informatie voor aankomende jonge motorrijders (of oudere motorrijders die niet op een zware motor durfen af te rijden :P ) , welke niet precies snappen wat het hele 25kw gebeuren nou inhoud.
 
Weet iemand vanaf welk jaar de ZX-6R 25KW te krijgen is?

volgesmij 98 of 99 ofzo
pas heel laat (soez gs 500 is uit 89 al af te voeren)

of je moet hem naar duitsland brengen tüv laten keuren voor 25kw en dan terug halen dan is het wel goed.
maar das een beetje veel gedoe vind ik zelf.
 
Volgens Safe vanaf het eerste modeljaar (1995)... en een buurjongen van mij had er een van 1996 op 25kw, dus dan zal Safe wel gelijk hebben...
 
de zxr-6?
ik weet wel dat de zxr-400 vanaf 95 kon maar de 600 ook?

zxr-400 kan geloof ik pas vanaf 1997 oid... volgens Safe was de zx-6r officieel terug te zetten vanaf 1995.. maar ik ga binnenkort nog wel ff naar de Kawa-dealer bij mij om de hoek, wil het toch ff zeker weten voor ik naar Duitsland ga :P
 
Handige page hoor, ben net bezig met lessen en druk aan het zoeken naar motoren.. Toch gaat mijn voorkeur echt heel sterk uit naar een zxr400 (25kw).. Maarja ik moet nog even verder kijken.. In ieder geval heel handig!
 
Ja die VTR komt er nog bij ;) Ik moet alleen nog ff nieuwe webspace zoeken, want per eind maart 2003 gaat de URL uit de lucht. De XT350 is in Nederland GEEN 25kw motor, wel in Belgie (wij zitten met max 25 en max 0,16kw/kg).

Als een nieuwe ZX6R te duur is, dan kan je een oudere uit Duitsland importeren en in Duitsland ook al laten knijpen. Dan heb je een officiele 25kw ZX6R die hier normaal gesproken niet als 25kw rond zou mogen rijden. Zo ook bij al die 400cc ZXR\'en.. alsof iemand van tussen de 18 en 21 jaar een bijna nieuwe ZXR400 kan aanschaffen...
 
Ja die VTR komt er nog bij ;) Ik moet alleen nog ff nieuwe webspace zoeken, want per eind maart 2003 gaat de URL uit de lucht. De XT350 is in Nederland GEEN 25kw motor, wel in Belgie (wij zitten met max 25 en max 0,16kw/kg).

Als een nieuwe ZX6R te duur is, dan kan je een oudere uit Duitsland importeren en in Duitsland ook al laten knijpen. Dan heb je een officiele 25kw ZX6R die hier normaal gesproken niet als 25kw rond zou mogen rijden. Zo ook bij al die 400cc ZXR\'en.. alsof iemand van tussen de 18 en 21 jaar een bijna nieuwe ZXR400 kan aanschaffen...

Als je hem vanuit duitsland opnieuw invoer op 25 kw, komt dat dan wel op het kenteken te staan, en krijg je geen problemen met verzekeren? En komt er dan ook niet een hele papierfabriek bij kijken?
 
Als je hem vanuit duitsland opnieuw invoer op 25 kw, komt dat dan wel op het kenteken te staan, en krijg je geen problemen met verzekeren? En komt er dan ook niet een hele papierfabriek bij kijken?

als je de XT350 bedoelt: hij is 22kW maar hij zit boven die 0,16kW/kg

Voor de hosting, ik kan je wel ff wat webruimte matsen :)
 
Laatst bewerkt:
Nog even over de ZX-6R voor de belangstellenden: Ben vandaag ff wezen navragen bij de motorhandel, en elke zx-6r is legaal terug te voeren, dus bouwjaar maakt niet uit... wel is het zo dat de bouwjaren 1995 t/m 1997 goedkoper zijn terug te voeren dan die van 98 en verder... de vroegere modellen hebben alleen een paar ringetjes nodig van een paar euro, incl. arbeidsloon komt dat op ong. 150 uiro...
 
Als je hem vanuit duitsland opnieuw invoer op 25 kw, komt dat dan wel op het kenteken te staan, en krijg je geen problemen met verzekeren? En komt er dan ook niet een hele papierfabriek bij kijken?

Als je \'m invoert als lichte motor, is er niets aan de hand. Let wel op dat je dan met de 0,16kw/kg zit omdat ie al onder 25kw zit. Er komt wat papierwerk bij, maar dat is alleen voor de import.

Laat zo\'n XT350 nog even staan. Zo\'n ding heeft 30pk, koop in Nederland een Honda XR250R, heeft 25pk, legaal 25kw en ongeveer zelfde prestaties. Daarna kan je een XT350 kopen of beter een XT600e ofzo.
 
Ja die VTR komt er nog bij ;) Ik moet alleen nog ff nieuwe webspace zoeken, want per eind maart 2003 gaat de URL uit de lucht. De XT350 is in Nederland GEEN 25kw motor, wel in Belgie (wij zitten met max 25 en max 0,16kw/kg).

Als een nieuwe ZX6R te duur is, dan kan je een oudere uit Duitsland importeren en in Duitsland ook al laten knijpen. Dan heb je een officiele 25kw ZX6R die hier normaal gesproken niet als 25kw rond zou mogen rijden. Zo ook bij al die 400cc ZXR\'en.. alsof iemand van tussen de 18 en 21 jaar een bijna nieuwe ZXR400 kan aanschaffen...

Als je webspace zoekt ga dan eens bij lycos kijken gratis hosting en ondersteund databases php enz, kan je met php nuke je site opzetten en eventueel zelfs een forum op laten lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan