25kw

22 mrt 2011
5
0
eeklo
men pa heeft nu een r1 maar ik ga voor mijn rijbewijs en we zouden een motor kopen die dus 25 kw is en daar allebei mee rijden. men pa en ik zien het liefst naked.
enkele suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Yamaha FZ6N
Honda CBF600N, CB600F Hornet
Aprilia Shiver
Suzuki GSR600

Zomaar een paar. Zijn wel de duurdere/nieuwere modellen.
 
Laatst bewerkt:
hallo ik heb mijn kentekenpapieren opgestuurd naar de rdw met de dino run van 25kW
nu krijg ik een brief terug dat ik een conformiteitverklaring moet hebben kan iemand daarmee helpen?
mijn motor is een ktm lc4 van het jaar 2002
 
hallo ik heb mijn kentekenpapieren opgestuurd naar de rdw met de dino run van 25kW
nu krijg ik een brief terug dat ik een conformiteitverklaring moet hebben kan iemand daarmee helpen?
mijn motor is een ktm lc4 van het jaar 2002

De 2e typegoedkeuring, die wordt afgegeven na een verklaring door de importeur van KTM.
Heb je die niet krijg je geen 25kw op kenteken!
 
Laatst bewerkt:
ER-6 en 77kw? Dat krijg je nooit uit een 650cc parallel twin. 53kW is aannemelijker met en zonder ABS.

Misschien 77PK? 53kw komt redelijk in de buurt van 77pk :)
TS: genoeg te vinden, ga voor minimaal 600cc die houd tenminste wat over als je na 2 jaar weer vol vermogen mag.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mn SV650n opgehaald. Is mijn eerste motor. Hij rijd echt zo chill. Dus SV650 is een goede keuze!
 
hallo ik heb mijn kentekenpapieren opgestuurd naar de rdw met de dino run van 25kW
nu krijg ik een brief terug dat ik een conformiteitverklaring moet hebben kan iemand daarmee helpen?
mijn motor is een ktm lc4 van het jaar 2002

Een uitdraai is niet de officiele manier, dus kunnen hun zo niet je kenteken papieren vervangen. Je moet een origineel setje bij je dealer laten monteren. Die sturen dan een verklaring op die bij het officiele setje zat, en zo komt je 25kW op de kentekpapieren te staan.
Je kan dus niet zelf je gas begrenzen met een schroefje en dan 25kW papieren vragen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan