26 Oktober 2019 Moto Guzzi herfst meeting

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Op 26 Oktober is er weer een kans om de mede Guzzisten te ontmoeten op een ontspannen dag, waar vooral een niet al te lange rit en veel gelegenheid voor onderling gesprek het beeld bepalen.

Tussen 10:30 en 11:00 verzamelen op de bekende hangplek Theehuis Rhijnauwen. Om ongeveer 11:30 gaan we op pad, het is best ogelijk dat we opnieuw de Duivelsberg proberen te bereiken, zonder ongelukken. Maar misschien moet er iemand anders voorop rijden ;)

Een eventuele link naar de route komt hier tegen die tijd wel te staan.

Ik weet nog niet helemaal zeker wie er komen, maar waarschijnlijk

Dolf
Jos16
BadSlipper
RustRoest
 
Laatst bewerkt:
Helaas heb een afspraak op die dag. dus het gaat hem niet worden.

Veel plezier mannen!
 
Ik denk dat het wel leuk is om wat anders te rijden. De vorige keer was er verkeershinder op de Waalbrug. Dat is nu geen probleem. Maar moeten we dan het Keizer Karel plein over?
 
Dat KK-plein hoeft niet: direct na de brug kun je kiezen voor de richting Kleve met eventueel een ommetje door Dtsl, of Berg en Dal, de directe route naar Duivelsberg.
 
Het was zeker een mooie dag , leuk om weer bij te praten met bekende en ,voor mij , onbekende guzzi rijders , en als toetje de lekkerste pannenkoek die ik ooit gegeten heb :9~

Simon bedankt voor de organisatie .
 
Wat ik wel erg vind is dat ik achteraf hoorde dat er, terwijl wij lekker zaten te eten, bij Druten een motorrijder dodelijk verongelukt is. Toen ik het hoorde was ik even bang dat het iemand van ons groepje was, op weg naar huis, maar het was eerder in de middag gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan