26 September Lelystad

madc

MF'er
1 aug 2002
30
0
Hengelo (O)
Hallo,

Ik heb 2 weken mijn A-tje en ga 26 sep naar lelystad voor een circuitavondje!! })

Deze datum is vanmorgen pas bekend gemaakt opschieten dus!!!

Groeten,
madC
 
Ik heb gewoon de NVVM gebeld.
tel. (0316) 34 24 80

Hij zei trouwens dat The Saint dit al een keer had georganiseerd voor het Motor-Forum!!??

Dit is trouwens de laatste circuitavond van het jaar. ;(

Ik ben nog niet lang lid van het MF (sinds vandaag) maar ik lees het al een maandje of 4 en zou het erg cool vinden als er nog een paar MF leden mee gaan! :)
 
Niet om te zeiken. Maar kun je niet beter eerst een rijvaardigheidstraining doen, ipv meteen aan een circuitavond te beginnen?

Als je met een wat hoger tempo op een circuit gaat rijden is het misschien wel prettig dat je je remtechniek en kijktechniek onder controle hebt.

:]
 
Moet je dan inschrijven ofzo? Ik wil graag mee, maar zeker weten of ik dan mijn kenteken heb dat doe ik niet. Disdag wordtie gekeurd en vraag ik met spoed een kenteken aan. Dan hoor je hem binnen 10 werkdagen binnen te krijgen, je betaald er immers wel mooi 113 Euro extra voor. Effe snel rekenen...


HAAAAAA, dan hoor ik uiterlijk 20ste mijn kenteken te ontvangen....
 
Ik heb gewoon de NVVM gebeld.
tel. (0316) 34 24 80

Hij zei trouwens dat The Saint dit al een keer had georganiseerd voor het Motor-Forum!!??

Dit is trouwens de laatste circuitavond van het jaar. ;(

Ik ben nog niet lang lid van het MF (sinds vandaag) maar ik lees het al een maandje of 4 en zou het erg cool vinden als er nog een paar MF leden mee gaan! :)

Ik heb het voor een ander forum gedaan, maar in de toekost gaat het voor het MF wel goed komen :)

Klik hier maar })
 
Niet om te zeiken. Maar kun je niet beter eerst een rijvaardigheidstraining doen, ipv meteen aan een circuitavond te beginnen?

Als je met een wat hoger tempo op een circuit gaat rijden is het misschien wel prettig dat je je remtechniek en kijktechniek onder controle hebt.

:]

Ik heb op The Saint's site al gelezen dat je eerst achter een instructeur moet rijden om de ideale lijn te leren kennen en daarna mag je pas zelf voorop. Tevens mag je alleen inhalen op rechte het stuk. Het is niet zo dat je direct mag knallen ofzo })
 
Moet je dan inschrijven ofzo? Ik wil graag mee, maar zeker weten of ik dan mijn kenteken heb dat doe ik niet. Disdag wordtie gekeurd en vraag ik met spoed een kenteken aan. Dan hoor je hem binnen 10 werkdagen binnen te krijgen, je betaald er immers wel mooi 113 Euro extra voor. Effe snel rekenen...

HAAAAAA, dan hoor ik uiterlijk 20ste mijn kenteken te ontvangen....

Je kunt reserveren/inschrijven via het telefoonnr in bovenstaande post. Ik zie dat je zoiezo mee kan want volgens mij ga je van augustus uit en kun je die 113 euro mooi voor het circuitavondje gebruiken! *D
 
Teeeeering, meer dan 100 Euro voor een avondje rijden....en dan nog geknepen rijden ook....

Morgen rijden er auto's op PVI circuit in Lelystad voor 25 euro.....hele dag!!

Geldklopperij? :j
 
dit jaar was het nog 99 euro
zou dat de prijs vanb volgend jaar al zijn
flinke verhoging 14 euro
maar het is zeker voor herhaling vatbaar

met vr gr svpeter
 
Terug
Bovenaan Onderaan