26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Lex and Saskia toegevoegd aan de lijst.


Tipje Lex : lees wel even de annuleringsvoorwaarden van het hotel door !
Dit ivm met jullie 'onder dikke voorbehoud'.
 
Laatst bewerkt:
Lex and Saskia toegevoegd aan de lijst.


Tipje Lex : lees wel even de annuleringsvoorwaarden door !
Dit ivm met jullie 'onder dikke voorbehoud'.

Niet dat er op het te late moment iets geroepen wordt, en dat we dan allerlei onnodige kosten om de oren geslingerd krijgen... ;)
Wat is de uiterste datum voor annuleren? Of eventuele annuleringskosten?

Zal het vanavond wat beter lezen. :)
 
Op de website van het hotel nog niet teruggevonden hoe hoog de reserveringswaarde is.

Ik heb al een paar bekende namen zien staan op de deelnemrslijst :Y

Onder voorbehoud kan je mij inschrijven, hangt af van wanneer de familievakantie is.
 
Jaap, je bent bij deze toegevoegd aan de lijst !
 
Beste Corné, deze paar ritten op deze paar dagen zijn bijna geschikt voor op een opgevoerde Zündapp, of Kreidler... ;)

De Autobahn mijden we als de spreekwoordelijke pest, want die kunnen we in Nederland ook wel rijden.
De gemiddelde leeftijd is rond de 50 (van de mensen, niet die van de motoren - dus de gemiddelde Nederlandse motorrijders leeftijd van tegenwoordig zeg maar dus), maar..., laat je daardoor vooral niet weerhouden.

We zijn allemaal nog zo lenig als wat, doen met gemak nog het vogelnestje, praten keurig met 2 woorden, en de meesten hebben hun eigen tanden nog.
Niemand is heel ernstig incontinent, maar ook is er niemand die met afgesleten knee-sliders rond loopt.

Jeroen en Marthe die mee gaan zijn echt stukken en stukken jonger dan bijvoorbeeld ik (50) dat ben (vorige week gokte iemand mijn leeftijd nog op 35..., dus of hij had serieus een bril nodig, of wilde iets van mij, of ik zie er echt nog zo goed uit... ;) )

We rijden alleen maar binnendoor routes, en zo heel af en toe zullen die 6 cilinder jongens (kunnen ze verder ook nix aan doen...) een keer wat gas willen geven op een tussensprintje, maar over het algemeen zijn wij gewoon hele brave jongens en meisjes, die maar een paar simpele dingen voor ogen hebben, en dat zijn : gezelligheid, een leuk stukje rijden, gezelligheid, beetje ongezond eten, gezelligheid, en vooral gezelligheid.

We doen echt om keurige tijden een tussenstop, en we passen ons aan aan de minst ervaren rijder.
Het is dus echt niet zo dat een minder ervaren rijder na 3 dagen met ons pad geweest te zijn compleet rijp is voor de sloop, en deskundige hulp nodig heeft om weer een beetje normaal te kunnen functioneren in de maatschappij.

M.a.w. Corné, je/jullie zijn van harte uitgenodigd !

Klinkt leuk, count me in! Hoop op mijn F650 komen, en anders op de GS...500E :P

Trouwens ik ben 23 jaar oud bij aanvang van de trip en 24 na afloop _O-

Span je wel je ketting B|

O-) :X
 
Heel goed Jeroen !

Ik wacht dan nog even met aanmelden bij het hotel wanneer ik weet of jullie allebei mee gaan, of dat je alleen deze barre toer gaat rijden.

Jaaaa, bericht uit Lage Vuursche, KaRin gaat ook mee (natuurlijk op haaR R1150R en niet bij mij achterop, hoe kwam ik daar nu bij?). Dus een tweepersoonskamer graag!

En bedankt voor het regelen Ron en Jan!
 
Het wordt al een gezellig clubje met een hoop bekenden.
Leuk hoor. *O*

Nog wel een paar 6 pitters erbij graag.
 
Laatst bewerkt:
7 stuks R1200RT
2 stuks R1150R
1 stuks K1600GT
1 stuks R1200GS
1 stuks F650
1 stuks R65
1 stuks F800ST
 
Met uw welnemen heb ik deze BMW-2 wieler gezelligheidsonderneming bij de broeders van het R11xxRS draadje onder de aandacht gebracht, mogelijk volgen er van die kant dus nog een paar 2 pitteRS die ook mee gaan. En als u het goed vindt drop ik de link ook ff bij de broeders en zusters op het R850R/R11xxR draadje. Hoe meeR zielen, hoe meeR vReugd! (Zes pitteRs en overige baKsteen aangedreven BMW motoRen natuuRlijK niet uitgesloten)...

Groet uit Helsinki.
 
Laatst bewerkt:
...top !...

...Roelof en Janny toegevoegd aan de lijst op pagina 1... :W
 
Ik heb niet begrepen of er voor mij een eenpersoonskamer mogelijk is.
T is maar een voorkeur hé
 
Laatst bewerkt:
Een sfeerplaatje dan. :+

P1010620.JPG
 
Ron: Count us in....
Graag ga ik met mijn vrouw (Noortje) mee voor dit leuke weekendje.
Reserveer je een 2-pers. kamer voor ons?

@Jeroen69; dank voor de tip!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan