26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Joost, ik heb de voorkeur(en) bij het hotel neergelegd.

Ik bemoei mij verder niet met de tafelschikking, of kamerindeling.
Kan ook niet, want dan kan ik met hetzelfde gemak zelf een hotel beginnen... :+

Hoewel dat laatste wellicht niet eens zo'n gek idee is... ;)

De status is in ieder geval nu dat wij 4 'single reizende' personen hebben, en het hotel heeft 2 eenpersoonskamers.
M.a.w., of je hebt straks een keurige eenpersoonskamer, of je overnacht ergens in een bezemkast, of je slaapt in je uppie in een tweepersoonskamer, of..., en ik ga er even niet van uit, je mag een kamer delen met een 'slaapie'.

Als in een beetje weer terug naar die fijne diensttijd, zeg maar... ;)



Maar goed, het is nog lang geen Juni 2015, en mijn oude moeder zei altijd 'voor alles is een oplossing'.

Alles komt goed *O*
gelukkig maar
 
...kom, kom Bart...

...als je er over wilt praten, dan kan dat ... ;)
 
Alles komt goed *O*
gelukkig maar

Volgens mij staat Joost hier op de foto?
Pannenkoekenmeeting 2012
100_0383.JPG
 
Joost, ik heb de voorkeur(en) bij het hotel neergelegd.

Ik bemoei mij verder niet met de tafelschikking, of kamerindeling.
Kan ook niet, want dan kan ik met hetzelfde gemak zelf een hotel beginnen... :+

Hoewel dat laatste wellicht niet eens zo'n gek idee is... ;)

De status is in ieder geval nu dat wij 4 'single reizende' personen hebben, en het hotel heeft 2 eenpersoonskamers.
M.a.w., of je hebt straks een keurige eenpersoonskamer, of je overnacht ergens in een bezemkast, of je slaapt in je uppie in een tweepersoonskamer, of..., en ik ga er even niet van uit, je mag een kamer delen met een 'slaapie'.

Als in een beetje weer terug naar die fijne diensttijd, zeg maar... ;)



Maar goed, het is nog lang geen Juni 2015, en mijn oude moeder zei altijd 'voor alles is een oplossing'.


Ik heb geen bezwaar om n kamer met iemand te delen, slik wel preventief twee vorken in :+
 
@Ron,

Iemand moet op Jeroen, Roelof en Thijs passen: mag ik ook mee??

Peter, hoogstwaarschijnlijk alleen en naar keus met de R1100RS of R1150R zijspan. Ik ben ook redelijk bedreven in routeplanning, en verkennen, mocht je hulp nodig hebben.

PeterD
 
Zoals de vakantie nu gepland is komen we vrijdag 26 juni pas 's-avonds laat thuis van de reis, dus de OVB blijft nog even staan.
 
Laatst bewerkt:
...ja, zou maar zo kunnen : klik... ;)
...je kunt er heel Europa mee door...
 
Laatst bewerkt:
...Ron... Wil een Motor Hotel beginnen @ 11:43:

Ik bemoei mij verder niet met de tafelschikking, of kamerindeling.
Kan ook niet, want dan kan ik met hetzelfde gemak zelf een hotel beginnen... :+

Hoewel dat laatste wellicht niet eens zo'n gek idee is... ;)

Maar goed, het is nog lang geen Juni 2015, en mijn oude moeder zei altijd 'voor alles is een oplossing'.
Lijkt mij een prima plan. Wanneer kunnen we inschrijven :Y
 
@Ron,
Als ik naar jouw 'S' kijk zie ik de volgende aanpassingen: staal omvlochten leidingen, de rem klauw is rood ingekleurd maar lijkt standaard?? de onderkuip, ,een stuurdemper, zwart gecoate cilinders koppen en deksels, vervangen rem- en koppelings handles, een bredere achtervelg?? een dubbele uitlaat en....een rood BMW embleem!! Verder ziet hij er zeer verzorgd uit. Conti banden??
PeterD
 
Terug
Bovenaan Onderaan