26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

...Ron...

MF veteraan
8 nov 2006
30.919
1.523
Facebook
Wie gaat ging er mee ?!
26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Het is nog even een eindje weg..., maar..., plannen moet je blijven maken, en wij zijn niet de enige die plannetjes maken, vandaar deze tijdige uitnodiging... ;)


De rit is gereden ; de strijd is gestreden !
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor je mailtje Ron!

En weet je wat, ik zet hem in de agenda, marthe is het er ook mee eens. Dus zet ons ook maar oo de lijst, we kijken er weer naar uit!
(En ik mail je nog even over wat ander leuks)
 
Bemerk ik nu een verandering in drinktijd in het arrangement 2015 t.o.v. dat van dit jaar?
 
Laatst bewerkt:
Ja Jan, dat heb je goed gezien.

17.00 uur = 18.00 uur geworden.
24.00 uur = 22.00 uur geworden.

M.a.w..., die vrouwen moet er nu voor zorgen dat ze uiterlijk 22.00 uur stomdronken zijn... :+

En dan vallen ze mooi op tijd in slaap, en dan hebben de kerels nog een paar uur rust aan de oren... ;)
 
Bikersland World heeft een paar jaar gelden een roadbook voor het Sauerland uitgegeven. Daarvan heb ik de routes ingevoerd in Mapsource/Basecamp, dus voor een Garmin. Routes zo aangepast dat start en eind in Winterberg is maar dat is makkelijk aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, is deze rit ook geschikt voor motoren met wat minder vermogen? Als in voorkeur voor kruissnelheid rond de 130 op de Autobahn? En wat is het algemene rijtempo/leeftijd?

Groetjes,


Corné
 
Beste Corné, deze paar ritten op deze paar dagen zijn bijna geschikt voor op een opgevoerde Zündapp, of Kreidler... ;)

De Autobahn mijden we als de spreekwoordelijke pest, want die kunnen we in Nederland ook wel rijden.
De gemiddelde leeftijd is rond de 50 (van de mensen, niet die van de motoren - dus de gemiddelde Nederlandse motorrijders leeftijd van tegenwoordig zeg maar dus), maar..., laat je daardoor vooral niet weerhouden.

We zijn allemaal nog zo lenig als wat, doen met gemak nog het vogelnestje, praten keurig met 2 woorden, en de meesten hebben hun eigen tanden nog.
Niemand is heel ernstig incontinent, maar ook is er niemand die met afgesleten knee-sliders rond loopt.

Jeroen en Marthe die mee gaan zijn echt stukken en stukken jonger dan bijvoorbeeld ik (50) dat ben (vorige week gokte iemand mijn leeftijd nog op 35..., dus of hij had serieus een bril nodig, of wilde iets van mij, of ik zie er echt nog zo goed uit... ;) )

We rijden alleen maar binnendoor routes, en zo heel af en toe zullen die 6 cilinder jongens (kunnen ze verder ook nix aan doen...) een keer wat gas willen geven op een tussensprintje, maar over het algemeen zijn wij gewoon hele brave jongens en meisjes, die maar een paar simpele dingen voor ogen hebben, en dat zijn : gezelligheid, een leuk stukje rijden, gezelligheid, beetje ongezond eten, gezelligheid, en vooral gezelligheid.

We doen echt om keurige tijden een tussenstop, en we passen ons aan aan de minst ervaren rijder.
Het is dus echt niet zo dat een minder ervaren rijder na 3 dagen met ons pad geweest te zijn compleet rijp is voor de sloop, en deskundige hulp nodig heeft om weer een beetje normaal te kunnen functioneren in de maatschappij.

M.a.w. Corné, je/jullie zijn van harte uitgenodigd !
 
Laatst bewerkt:
...Ron... maakt reklame:


We doen echt om keurige tijden een tussenstop, en we passen ons aan aan de minst ervaren rijder.

Ow dan kan ik ook met een gerust hart meerijden *D

:W

Daarnaast ga ik ook proberen om een zoon van kennissen van mijn schoonmoeder mee te krijgen.
Hij wou afgelopen keer ook mee, maar de tijd tussen het terugbrengen van de camper en het aanwezig zijn in Doesburg was nihil.
Natuurlijk rijdt hij BMW en wel een bijzondere:

full
 
Laatst bewerkt:
Gezien het aantal keren dat je "gezelligheid" noemt hebben we gezamenlijk besloten om ons in die gezelligheid te mengen ;)
Maar natuurlijk gaat het ons ook om het rijden in een mooie omgeving.
Dus schrijf ons maar in.
We hebben er nu al zin in maar moeten net als jullie nog een maand of 8 wachten:)

Mvg,
Marina & Mart
 
Laatst bewerkt:
RTbeRT schreef...:

Count us in!!!

Twee personen, 1 Motor!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

...die hamburger hut staat op het programma Bert, maar..., dan zeer waarschijnlijk voor op de terugreis...

...want twee maal daar een stop in 3 dagen wordt te gek..., want ik ben dat opboeren van die knoflook spaghetti van vorige rit nog niet vergeten... :/
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ga ook mee! Sowieso 1 RT en 1 persoon, ik zet de link ff door naar mijn wederhelft (ben momenteel in Madrid en kom pas zondag avond heul laat thuis) om te vragen of zij het ziet zitten om met haar R1150R ook mee te rijden. Dat laat ik dan zo spoedig mogelijk weten, mocht ze niet mee willen met de R maar bij mij achterop dan hoort u ook nog van mij en als u niets meer hoort, dan slaap ik dus in 1 van de 2 één persoonskamers. Heb vrouwlief gevraagd ff vlot te reageren ivm met het hoge tempo van aanmeldingen.
 
Laatst bewerkt:
Heel goed Jeroen !

Ik wacht dan nog even met aanmelden bij het hotel wanneer ik weet of jullie allebei mee gaan, of dat je alleen deze barre toer gaat rijden.
 
Ik ga graag mee.
Als het mogelijk is in een éénpersoonskamer.
Maar moet ik delen dan is het zo.
(een pubtentje voor op het gras kan in geval van nood ook nog)
Een aanmelding dus bij deze op mijn R1150R
:W
 
Laatst bewerkt:
Joost ; welkom, en leuk dat je meegaat !
Je staat op de lijst :Y
 
Mijn persoontje en Saskia willen ons ook weer aanmelden.........wel onder dikke voorbehoud, aangezien we niet weten of we vrij kunnen krijgen en onze werksituatie dan.



EDIT: lama, ik zie dat Bert ook meegaat. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan