Purmerend Verzamelpunt MFMM 2 mei

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.886
67
Noord-Holland
De eerste MegaMeeting van 2010 is gepland en wel op zondag 2 mei aanstaande!

Voor iedereen die in de omgeving van Purmerend / Waterland woont en de MegaMeeting wil bezoeken dit verzameltopic.

We zullen met een leuke groep richting Veenendaal rollen, als het even kan met een mooie route! We hopen op mooi weer uiteraard!!

Op deze rit zijn de Safetyguidelines van het Waterlandtopic van toepassing. D.w.z. niet stunten, inhalen enzovoorts. We rijden niet als ''ouwe wijfen'' maar wel veilig!! Geen enkele reden om niet mee te gaan dus ;)

We zullen naar alle waarschijnlijkheid afspreken bij het Tamoil tankstation aan de A7 te Purmerend




Wie gaan er mee?

1. Randyfisherman
2. cLarity
3. HornEd (ovb)
4. SuperBlackbird
5. Tres
6. TheLittle (ovb)
7. Suari
8. Marcel1100xx
9. DJvanWonderen
10. <<Michel>>
11. NBK
12. Hawk gt
13. Timix
14. Mr Subz
15. zrx2001rijder




m1cz31ha2gmf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Doe mij maar een ovbtje. Maar het lijkt mij ook wel weer leuk/gezellig. Een leuke heen/terug route is natuurlijk een must.
 
Helaas zal ik er niet zijn. Heb dan natuurlijk vakantie en zit een week met mijn familie ( 22 personen ) in Frankrijk. Maar snel daarna is het Hemelvaart!
 
Zet mij er ook maar onder voorbehoud in. Ondanks marcooo's verhaal over motorrijders die onderaan dijken liggen (been there, done that) lijkt het me best eens leuk om mee te maken.
 
Nouja Purmerend zou ook mee kunne toch?
Ik ben erbij, onder voorbehoud van het hebben van een motor en het niet hoeven werken... :(
 
Naar de Halfweg is 24 minuten vanaf jullie locatie, als jullie de snelweg pakken.
Het hoeft niet hoor, maar het leek mij wel zo leuk om met een grote groep te rijden. Lekker bekijks trekken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan