MFMM I 2010, vanuit het noorden

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
Het is weer zover, de 1e MFMM van 2010 komt eraan. De datum van de meeting is 2 mei.

Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden...

Wat betreft de opstapplaatsen dacht ik aan Veendam (tankstation Tango loydsweg)Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd A28).

En natuurlijk sluiten de Emmenaren (en omgevingsgenoten) (verzamelplaats MC Donalds) bij de Panjerd aan. (toch?)

De globale vertrektijden:
Goutum 08:00 uur
Veendam 08:10
Groningen 08:15
Heerenveen 08:30 uur
Stadskanaal 08:30 uur
Emmen 08:30 uur
Assen 08:45
Hoogeveen 09:15
Steenwijk 09:00

Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen 09:45

En als Friezen ook graag mee willen, verzamelen we bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we om 09:45.
Dit alles zijn streeftijden, gaat toch nooit lukken, maar we doen ons best...

Veendam:

Groningen:
* B@rt#89!
* HJO
* Pilot piet
* Otten
* Giroan
* Lisetjew

Assen:

Hoogeveen, Panjerd:
* Fennek


Stadskanaal:
* Marcel24
* Plato-50
* Simply-syd
* Mark-cbr900rr
* Yellowjacket13
* Johem OVB

Emmen:
* zZlaapkopZz
* Andre_K6
* Mpowerd
* Ronald S.
* Speedy Twin

Uit Friesland:
Goutum

Heerenveen:
* Thijsiepee
* Remond_FRL
* Peterman
* Marco087
* Ron zx12r
* Nyelv
* Mutz-milou

Steenwijk:
* Zx12soldier
* Uhuh
* Erik8331


In Zwolle wachten:
* Harley53
* Pukecent
* Rfmark
 
Laatst bewerkt:
hahaha
nu ben ik dan de eerste.....

je mag mij wel bij emmen neer zetten, omdat vorige keer niks bij veendam is komen opdagen....
je mag Plato-5o en sipmly-syd onder OVB zetten bij emmen.
 
Laatst bewerkt:
De globale vertrektijden:
Heerenveen 08:30 uur
Steenwijk 09:00


En als Friezen ook graag mee willen, verzamelen we bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we om 09:45.
Dit alles zijn streeftijden, gaat toch nooit lukken, maar we doen ons best...
steenwijk wordt hiddingenberg neem ik aan *O*
(moet ik dan ff iemand naartoe sturen, vanuit wolvega, die wss ook mee gaat)

en leuk, ik rijd mee *O*
vanuit joure (psst Thijsiepee, pik je me op bij mcdonalds joure?!) en dan door naar Heerenveen

ik vertrek dus ongeveer 08:15 vanuit mcDonalds Joure
mochten er meer mensen zijn die langs Joure of vanuit omgeving Joure komen
(Harlingen, Sneek)
laat het weten :Y en we rijden gezellie met zijn allen! :9
 
Hé Remond. Steenwijk wordt de Mcdonalds, dat ligt praktisch naast Hiddingenberg ja.

Ik wil je gerust oppikken bij Joure. Een paar vrienden van mij die zullen ook vast meerijden, dus we zijn niet alleen. :+

Ik zet je wel bij Heerenveen neer, anders krijg je 100 verschillende vertrekplaatsen.

Op wat voor motor rijdt je, Remond?
 
Laatst bewerkt:
Hé Remond. Steenwijk wordt de Mcdonalds, dat ligt praktisch naast Hiddingenberg ja.

Ik wil je gerust oppikken bij Joure. Een paar vrienden van mij die zullen ook vast meerijden, dus we zijn niet alleen. :+

Ik zet je wel bij Heerenveen neer, anders krijg je 100 verschillende vertrekplaatsen.

Op wat voor motor rijdt je, Remond?

prima, doen we!
en ik rijd een kawa GPZ400r
ik zal jou, en je mede-rijders opwachten :)
rijden we dan door naar H'veen :Y
 
Prima. Mocht het anders wezen, hoor je het zodra ik het weet.

Leuke tekst heb je trouwens, als onderstaande. Grappig nummer wel, ik kom uut fryslân
 
Prima. Mocht het anders wezen, hoor je het zodra ik het weet.

Leuke tekst heb je trouwens, als onderstaande. Grappig nummer wel, ik kom uut fryslân
ik zag dat je uit Friesland komt ja :+
uit Sneek, staat in je profiel :P vandaar dat ik ook vroeg of je me mee pikte vanuit joure

en hoe bedoel je, grappig nummer?
als je bedoelt dat in mijn signature.. dat is een afgeleide van een oud Fries spreekwoord
''It is de boer al lyke folle, as de ko skiet as de bolle.''
m.a.w. het maakt me niks uit
 
Misschien handig om de datum vd meeting ook in deze post nog eens te noemen. 2 mei geloof ik.

Het is nog een eind weg maar denk wel dat ik er ben. zal dan wel zorgen dat ik om kwart over 8 bij MacD ben.
 
Misschien handig om de datum vd meeting ook in deze post nog eens te noemen. 2 mei geloof ik.

Het is nog een eind weg maar denk wel dat ik er ben. zal dan wel zorgen dat ik om kwart over 8 bij MacD ben.

De datum doet er niet echt toe. Want 'iedereen' bezoekt eerst het hoofdtopic, maar goed, hij staat erbij.

Maar leuk dat je meegaat, zo krijgen we eens wat mee rijders naar Zwolle toe.
 
is goed hoor,
maar dan moet bij aankomst tussen 12:45 en 13:00 de zon schijnen(zonder wolken), tussen de 10 en 12 graden zijn,ik jeuk hebben aan mijn dikke teen, en geen politie aanwezig zijn. :+
mocht dit het geval zijn dat trakteer ik iedereen!! :Y
 
Laatst bewerkt:
en voor mij ook de Mac in Emmen... ;)


globale vertrektijd voor Emmen is: 8:30u.
mac, is namelijk nog niet open dan... dus snel door naar de Panjerd, voor koffie...
 
is goed hoor,
maar dan moet bij aankomst tussen 12:45 en 13:00 de zon schijnen(zonder wolken), tussen de 10 en 12 graden zijn,ik jeuk hebben aan mijn dikke teen, en geen politie aanwezig zijn. :+
mocht dit het geval zijn dat trakteer ik iedereen!! :Y


kijk is aan, dan krijgen we ook geen koude handen........
 
Goeeeeeedenavond!

Ik heb er nu al zin in, nu maar hopen op beter weer op de terugreis ;)

Zet mij maar bij Grunn, ik zal mijn vader en mijn broer nog even overhalen om mee te gaan net zoals vorig jaar *O*

MFMM '09 is nog steeds mijn lange afstandsrecord op 1 dag :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan