MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem

uriahtvk

MF'er
16 jan 2009
88
0
Gorinchem
Motor-Forum MegaMeeting Mei 2010

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
***Veenendaal 9 Mei 2010***
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wie O Wie wil afspreken bij Knooppunt Gorinchem?

Verzameltijd: 9:45

Ontmoetingsplaats: Carpoolplaats Avelingen (zie kaart)

LET OP!!!! 9 MEI!!! UITSTEL

Wie gaat er mee?

1. Uriahtvk
2. lune-i-tune
3. Wainski
4. El_Sayal
5. blola
6.
7. Zen_78 (Natuurlijk geslaagd!!!)
8. micb
9.
10. kawagekmichel
11. timmy-b1
12. TTussengas *D
13. BladePiet (MET EEN IETS GROTERE GROEP DAN VERWACHT *D )
14. DutchKingKong
15. SuzannedG (misschien)
16. Partypooper
17. Clown683
18. Wezly
19. lune-i-tune
20. jeff1986
21. Black Kiwi (als de motor opgehaald is!)
22. jeff1986 + 1 of 2 vrienden
23. Marcel Boer
24. Aatspagaat
25. Vera92
26. zandhapper


full
863051846_5_Egf-.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Kijk eindelijk één die lekker in de buurt is, schrijf mij er maar bij hoor!
Ik kom uit dordrecht dus dat moet helemaal goedkomen :Y
 
Ik ben erbij ovb rijbewijs :)
Mijn vriend komt uit Maarssen, dus nog ff kijken of ie ergens kan aansluiten...
 
Laatst bewerkt:
ich bin dabei!!!!

k kom samen met mn vriendin, en we komen uit hardinxveld, dus das maar 10 minute rijde, ideaal :]
 
Hé leuk, dat wordt gezellig! Rijden we trouwens gelijk door of sluiten we nog aan bij een ander verzamelpunt?

ps: staat trouwens het pijltje bij de eerste kaart niet verkeerd? Tis toch bij carpool Avelingen?
 
Laatst bewerkt:
Maar staat dan de tweede niet goed? haha sorry hoor maar ik rij er elke dag :)
Zou lullig zijn als er mensen op het klaverblad gaan stilstaan om te verzamelen :+ (ook wel stoer eigenlijk)
 
Laatst bewerkt:
je heb gelijk zen 78, de pijl staat niet goed, kijk maar naar het afrit nummer, en aan de rivier. de carpool is 100% zeker aan de wolpherensedijk, dus die pijl op de eerste afbeelding staat niet goed.

zo moetie:

 
Laatst bewerkt:
Nee, we spreken eerst af en dan maken we een poll voor de datum _O-

Carpoolplaats Avelingen achter de bomen, met alle geparkeerde auto's op een rijtje, de ingang is net voorbij de rotonde.

4tm53s.png
 
Gorinchem meld zich *O*
Met een beetje geluk stapt het hele gezin op de motor.
Ik ga sowieso met mijn vriendin achterop naar de MFMM, m'n vader heeft storingsdienst en moet dus eerst iets zien te regelen, m'n moeder ziet het tegen die tijd wel of ze op de motor stapt en mijn broertje heeft tegen die tijd hopelijk zijn rijbewijs :)

Trouwens ook nooit geweten dat er zoveel MF-leden uit de regio Gorinchem waren :$
Om even op de carpoolplaats discussie in te haken, zowel aan Avelingen West als Avelingen Oost kant is er een carpoolplaats. Maar de verzamelplaats is de westkant als ik het goed zie aan de kaartjes.

En al enige idee wat de route gaat worden? Recht toe recht aan over de snelweg of over de toeristische route over de dijk?
 
Laatst bewerkt:
Hé gezellie dat jullie meegaan!
Dijk is leuk rijden natuurlijk, misschien tot Vianen en daarna snelweg opduiken?

Als je op de motorstek kaart kijk zie je dat "onze regio" niet echt goed vertegenwoordigd is idd, maar toch hebben we een eigen afspreektopic voor de MFMM; da's al een begin hè ;)

(Ik kom trouwens uit Werkendam, daar zit echt helemaal niemand volgens mij -O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan