MMM 2010 vertrekpunt 'De Lucht' (Den Bosch)

Royyor

Rookie
17 mrt 2008
15
0
WW
Wanneer is het?
Zondag 2 mei 2010

Zondag 9 mei!!!

Waar moeten we zijn?
!Tegenover! Shell Station De Lucht , Rijksweg 2, 5314LJ Bruchem, Nederland

Routebeschrijving:
A2 van Den Bosch naar Utrecht volgen. Parkeerplaats 'De Lucht' zit ter hoogte van Bruchem.

Hoe laat moeten we In Veenendaal zijn?
Een uur of 11:00.

Hoe laat vertrekken vanaf 'De Lucht'?
Tussen 10:00 uur en 10:15 uur verzamelen en dan rond 10:30 uur aanrijden.

Heb deze topic aangemaakt voor de MF-ers uit het zuiden welke als groep aan willen rijden!


full
 
Laatst bewerkt:
Ik moet toch zeggen dat ik Den Bosch een beter idee vindt. Vraag me alleen af hoe je sneller bij Veenendaal komt, over arnhem of over Utrecht? Of is er vanaf Den Bosch een mooie route binnendoor? Lijk me leuk om al slingerend naar Veenendaal te gaan. Lijkt me leuk af te spreken met een grotere groep, maar is deze plek niet wat te ver naar het Noorden?
 
Ik moet toch zeggen dat ik Den Bosch een beter idee vindt. Vraag me alleen af hoe je sneller bij Veenendaal komt, over arnhem of over Utrecht? Of is er vanaf Den Bosch een mooie route binnendoor? Lijk me leuk om al slingerend naar Veenendaal te gaan. Lijkt me leuk af te spreken met een grotere groep, maar is deze plek niet wat te ver naar het Noorden?

Ik heb het idee opgedaan toen ik in 2008 naar de MMM ben geweest. Er is toen ook afgesproken met zo'n 50 motor rijders.
Zie: Megameeting vanuit Den Bosch (de lucht)

Er is toen besloten om over de snelweg erheen te rijden. Maar als er mensen zijn die binnen door willen rijden... dat is natuurlijk een vrije keuze en zeker geen slecht idee. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me bij deze aan om mee vanuit de lucht te vertrekken. Is vorig jaar ook geslaagd. Snelweg lijkt me dan toch het gemakkelijkst... ook al is het wat saaier.
 
ik ga proberen om ook naar de mfmm te gaan en zo ja dan rij ik zeker mee vanuit de lucht tot dan!!
 
Hangt er vanaf. Snelweg kan wel met een grote groep. Binnendoor wordt dat vervelend.


laatste keer dat ik vanuit de lucht naar de mega meeting ben gegaan waren we met 150 motoren ofzo, dat wil je dus niet binnendoor doen.

(is al wel een paar edities geleden, ik ga voortaan met een klein groepje vanuit tilburg/waalwijk oid)
 
Hoi ik voeg me graag toe om ook bij de lucht te vertrekken naar veenendaal.

Mij maakt het niet uit hoe we rijden als we maar rijden. :+
 
Vorig jaar zijn we met een kleine groep binnendoor gereden.
via velddriel door het land van maas en waal, via rhenen naar veenendaal.

kan dit jaar weer, no problem
 
Hoi luitjes,
Ga voor het eerst mee naar zo'n meeting.
moet ik nog ergens aan denken behalve een volle tank en geld in de portemonnee ?

Groet Roelof
 
Hoi luitjes,
Ga voor het eerst mee naar zo'n meeting.
moet ik nog ergens aan denken behalve een volle tank en geld in de portemonnee ?

Groet Roelof
Rijden in baksteenformatie (!!!), foto en/of video camera mee, tanken kan ook nog bij de lucht (hoewel het natuurlijk goedkoper is om bij jou in de buurt bij een onbemande pomp te tanken), op tijd zijn (er wordt niet op je gewacht), ver vooruit kijken en geen gekke dingen doen als je in formatie rijdt, bijtijds richting aangeven (handig voor de mensen achter je), koersvast rijden... en vooral GENIETEN!

Ben ik iets vergeten?
 
Rijden in baksteenformatie (!!!), foto en/of video camera mee, tanken kan ook nog bij de lucht (hoewel het natuurlijk goedkoper is om bij jou in de buurt bij een onbemande pomp te tanken), op tijd zijn (er wordt niet op je gewacht), ver vooruit kijken en geen gekke dingen doen als je in formatie rijdt, bijtijds richting aangeven (handig voor de mensen achter je), koersvast rijden... en vooral GENIETEN!

Ben ik iets vergeten?

Je motor poetsen, hij moet wel glimmen die dag *D
Standaard bravok lijstje, veiligheid is belangrijk O-)
Sanitaire voorzieningen gebruiken VOORDAT je opstapt.
Weten waar je moet zijn (verzamelpunt én Veenendaal), zodat je er ook in je eentje kan komen.
Etc :+
 
Heey,


De lucht... hmmm. wij gaan met een groepje vanuit gorinchem naar veenendaal:
MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem

misschien lastig om groepen bijelkaar te voegen, maar wij hebben wel de planning om binnendoor over de dijkjes te rijden.

Bij Waardenburg kruisen dan onze wegen. Als er hier dus mensen zijn die graag dijkjes rijden binnendoor dan denk ik dat het voor hen wel leuk is om zich bij ons toe te voegen.

Bijvoorbeeld bij de mac, Waardenburg ;)

zowiso tot op de MFMM dan :W
 
Mooi om te horen dat er animo voor is. Ik verschijn samen met 4 andere motor rijders bij genoemde locatie. Tot zondag ennnnuh hopelijk is het lekker weer zodat we van het zonnetje kunnen genieten 8-)

Gr Roy
 
Mits goed weer ben ik er ook bij ;)

Als het regent ga ik de route dus niet afleggen, maar goed, houdt iemand bij hoeveel man er ongeveer komen?
 
Heey,


De lucht... hmmm. wij gaan met een groepje vanuit gorinchem naar veenendaal:
MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem

misschien lastig om groepen bijelkaar te voegen, maar wij hebben wel de planning om binnendoor over de dijkjes te rijden.

Bij Waardenburg kruisen dan onze wegen. Als er hier dus mensen zijn die graag dijkjes rijden binnendoor dan denk ik dat het voor hen wel leuk is om zich bij ons toe te voegen.

Bijvoorbeeld bij de mac, Waardenburg ;)

zowiso tot op de MFMM dan :W


route van de groep uit gorinchem is gewijzigd.. als je dus bij ons wilde aanhaken wordt dat een stuk lastiger!
 
Ik weet nog niet wie er vanuit Best vertrekt, maar ik ben er iig bij als het droog weer is. Binnendoor of snelweg maakt me weinig uit, binnendoor is het een beetje langzaam rijden met vele stoplichten, een beetje moeilijk met een grote groep. *D

grtz Henk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan