Gestolen Honda CBR600 EX TKR 2002.27-02

dragpipe

MF veteraan
10 jan 2008
1.479
0
Donkere dierenbos
Op de nacht van 27-02 hebben mensen de moed gehad om mijn circuitfiets
Honda CBR600 Ex TKR 2002 uit mijn schuur te stelen samen met mijn Suzuki SV650S
(de SV650 is gelukkig gevonden door rijkswaterstaat)en mijn huis is ook leeg gehaald.

Bloknummer:PC35E-2321753

Heeft iemand deze fiets gezien PB of mail mijn even.

IMG_11001.jpg

IMG_1096.jpg

IMG_1097.jpg

IMG_1098.jpg

IMG_0874.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kerel wat heb jij een pech zeg. Hoe is de staat van je SV nu hoop dat ze hem wel een beetje gespaard hebben.
 
Hey man, balen zeg.Ook dat ze in je fckn huis zijn geweest.
Zijn er nog bijzonderheden waar we op kunnen letten die de motor herkenbaar maken na een eventuele paintjob?


Succes met de afhandeling/herstel.
 
wow wat een bruut ding zeg ! Bang dat deze wordt gebruikt voor illegale straatrace`s .
Of gesloopt voor onderdelen. Ook nog je hele huis leeggehaald wat erg voor je :/
het schijnt mode te wezen motoren jatten , catten of misbruiken of de grens over voor verkoop elders.


Geen alarm of camera geplaats ? Grondanker /muuranker?
 
Laatst bewerkt:
wow wat een bruut ding zeg ! Bang dat deze wordt gebruikt voor illegale straatrace`s .
Of gesloopt voor onderdelen. Ook nog je hele huis leeggehaald wat erg voor je :/
het schijnt mode te wezen motoren jatten , catten of misbruiken of de grens over voor verkoop elders.


Geen alarm of camera geplaats ? Grondanker /muuranker?

Ze hebben eerst mijn kluis gekraakt daar de sleutels eruitgehaald en schuur opengemaakt en de sloten eraf gehaald.#%#%#% lijers
 
Hmm. Was je op vakantie ofzo?

BTW veel sterkte, ik vind dit echt zwaar kut voor je.
 
Zozo, ze hebben er echt moeite voor gedaan. Zo te horen was je niet thuis, zulke draken zou je spontaan met een honkbalknuppel willen bewerken :( Ik zal mn ogen open houden op de circuits aankomend seizoen, zou niet de eerste zijn die daar ergens weer opduikt. Sterkte met het regelen van al het verzekeringswerk etc.
 
Zozo, ze hebben er echt moeite voor gedaan. Zo te horen was je niet thuis, zulke draken zou je spontaan met een honkbalknuppel willen bewerken :( Ik zal mn ogen open houden op de circuits aankomend seizoen, zou niet de eerste zijn die daar ergens weer opduikt. Sterkte met het regelen van al het verzekeringswerk etc.

Ik hoop van harte dat ie teruggevonden wordt *O* .Hopelijk heb ik net dat beetje geluk 8-)
 
Heel veel succes met het afwikkelen van deze zaak. Zelfs je huis leeg gehaald...teringjantje!

Wellicht een idee om het in een van deze topics te plaatsen [CATEGORY=3]Motorsport[/CATEGORY]

Good luck!
 
Ik had al in het racen met een cbr topic gereageerd,maar je huis en andere motor ook weg :(
Probeer je hard voor je spullen te werken en dan haalt een ander het wel weer weg voor je,kl%%tzakken.
Ik zag dat je het bloknummer al had neergezet,heb je ook nog een framenummer.
De onbekende pc35`s zal ik eens in de gaten houden op de circuits dit jaar.

Zal ik eens een motorblok te koop gevraagd advertentie op marktplaats zetten?
Wie weet levert het wat op :Y
 
Ik had al in het racen met een cbr topic gereageerd,maar je huis en andere motor ook weg :(
Probeer je hard voor je spullen te werken en dan haalt een ander het wel weer weg voor je,kl%%tzakken.
Ik zag dat je het bloknummer al had neergezet,heb je ook nog een framenummer.
De onbekende pc35`s zal ik eens in de gaten houden op de circuits dit jaar.

Zal ik eens een motorblok te koop gevraagd advertentie op marktplaats zetten?
Wie weet levert het wat op :Y

Ja graag alle beetjes helpen
 
Ik had al in het racen met een cbr topic gereageerd,maar je huis en andere motor ook weg :(
Probeer je hard voor je spullen te werken en dan haalt een ander het wel weer weg voor je,kl%%tzakken.
Ik zag dat je het bloknummer al had neergezet,heb je ook nog een framenummer.
De onbekende pc35`s zal ik eens in de gaten houden op de circuits dit jaar.

Zal ik eens een motorblok te koop gevraagd advertentie op marktplaats zetten?
Wie weet levert het wat op :Y

Hebben ze je hele huis meegenomen dan.......Sjezus
 
Zeker k#t man... Maar zou wel eens in je omgeving gaan kijken. Wel toevallig dat ze je kluis weten te vinden, ter plaatse open kunnen krijgen en vervolgens je motoren meenemen. Dat doe je niet in 45 seconden, ongeveer de tijd dat een inbreker in je huis aanwezig is.

Maar sowieso sterkte met de afhandeling...
 
:o wat een teringlijers! Ik heb deze nog aandachtig staan bekijken toen ik die voorvork van je kocht! Damn, echt geen woorden voor....
 
Terug
Bovenaan Onderaan