" Mooie herspoten GSX-R 750W "

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grump

Die hard MF'er
4 apr 2009
295
0
Hattem
Goedenavond,

Bij deze bied ik mijn trouwe en schitterende GSX-R 750W uit 1993 aan.
Veel plezier van gehad maar ben toe aan iets anders..

Specs:
- Bouwjaar: 1993
- Kilometerstand: 48.xxx
- Versnellingsbak gereviseerd 4.500km geleden. (nieuwe tandwielen en schakelgaffel 2e versnelling, is een 750W kwaaltje)
- Voorvork gereviseerd
- Tevens grote beurt gehad 4.500km geleden, nieuwe olie, bougies etc.
- Nieuwe accu
- Nieuwe K&N inleg filter
- Tandwielen + ketting in prima staat
- Remmen in uitstekende staat
- 1.500km Jonge Pirelli Corsa achterband
- 4.500km jonge Pirelli Corsa voorband
- Volledig over laten spuiten in parelmoer wit/metallic blauw (dit is overigens niet gebeurd i.v.m. schade, al het kuipwerk is nog origineel)
- Kleine knippers voor
- Geintegreerde knippers in achterlicht
- Dubbel schijnende koplamp
- Witte duozit
- Laser Deeptone exhaust, volledig open klinkt SUPER!
- Originele uitlaat zit er ook bij

Tevens afgelopen winter helemaal opnieuw laten stellen!
Bonnen van het onderhoud zijn aanwezig!
Motor staat in een verwarmde stalling en heerlijk in de turtlewax.

Motor rijdt echt heerlijk!!

Wat foto's:
1267806936-550.jpg

1267806936-561.jpg

1267806936-572.jpg

1267806936-583.jpg


Vraagprijs
Was : 2750
Is nu :2250
 
Laatst bewerkt:
iedereen verspijkerd euros aan zijn motor, onderhoud of qua uiterlijk maakt totaal niks uit verder hoor.
vind het wel een mooie bike verder! en zeker meer dan 2000 waard! daarom een kick!!
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is zeker zo, wat je verspijkerd aan je bike krijg je er nooit uit.
Maar deze fiets is echt in top conditie en klaar om een aantal seizoenen met plezier bereden te worden!
En bedankt voor de kick!
 
Hé, mijn "oude" uitlaat.
Klinkt idd super, kan ik beamen :Y
S6 met de verkoop!
 
Het geluid is inderdaad echt geweldig!


Bedankt voor de kicks maar weer!
 
Laatst bewerkt:
Mooie bikelift heb je daar! Ben ook op zoek naar zo iets maar die rommel van cranenbroek is niks, waar heb je deze vandaan?
 
@ Bartdeleeuw,
Natuurlijk is er te onderhandelen over de prijs. Het is een vraagprijs namelijk, stuur me anders even een mailtje met je gedachten. En bedankt voor het compliment!

@ Mieq,
Deze lift is helaas niet van mij staat op de plek waar ik ook mijn motor in de stalling heb staan.
Ik kom daar zaterdag weer dus zal het even voor je na vragen!
 
Laatst bewerkt:
@ Bartdeleeuw,
Natuurlijk is er te onderhandelen over de prijs. Het is een vraagprijs namelijk, stuur me anders even een mailtje met je gedachten. En bedankt voor het compliment!

@ Mieq,
Deze lift is helaas niet van mij staat op de plek waar ik ook mijn motor in de stalling heb staan.
Ik kom daar zaterdag weer dus zal het even voor je na vragen!


Bedankt,als je dat zou willen doen graag! Succes met het verkopen, wat wil je terughalen?
 
Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Heb veel mooie motoren gezien maar weet nog niet wat ik wil, als ik deze niet kwijtraak dan rij ik er nog lekker een seizoen op door.. Er komt in iedergeval leuk speelgoed voor terug!
 
Mieq,

Ik heb het even nagevraagd voor je van die lift. Deze hebben ze 2e hands aangeschaft en dus kan ik je helaas geen bedrijf noemen waar de lift vandaan komt. Ook zit er geen merkje op helaas..
 
ah dat is jammer. Dan wordt het gewoon zelf een in elkaar knutselen :) Bedankt voor het navragen.

Mooi weer komt eraan, zou wachten met de verkoop ;) Ben zelf nog steeds aan het wachten op mijn kenteken(import)
 
ah dat is jammer. Dan wordt het gewoon zelf een in elkaar knutselen :) Bedankt voor het navragen.

Mooi weer komt eraan, zou wachten met de verkoop ;) Ben zelf nog steeds aan het wachten op mijn kenteken(import)
Al 's bij Powerplus Tools/Datona Tools gekeken? O-)

@ TS

Blijf ze toch heul vet vinden die old-school GSXRs, die 'endurance-look' koplamp blijft egt stoer! :9~ :}

Succes met de verkoop :W
 
Dank je, ik vind hem ook nog steeds super vet! Maar wil toch iets anders..

Kickje maar weer
 
Op zich hele motor, maar is deze motor te snel voor een beginner? wil namelijk een motor kopen voor de zomer alleen heb er de ballen verstand niet van wat dat betreft, heb al 2 jaar me motor rijbewijs alleen sindsdien nooit meer op een motor gezeten, enige tips?
 
Het is ook mijn beginners motor, hij is zeker niet te snel om op te beginnen.
Al ligt dat natuurlijk ook aan de controle die je over jezelf kan houden.
Als ik jou was zou ik even contact met de rijschool opnemen om alles weer even onder de knie te krijgen. En daarna kom je gewoon langs voor een proef ritje en kun je zelf bepalen of je hem te snel vind of niet.. goeie deal toch?
 
ja zoiets was ik al van plan :)

ff een les boeken of een paar en dan wel interesse in de motor.. mooi ding ^^
 
'GSX-R 750W Blauw/Wit' > 'Zeer mooie oldskool Gixxer!'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan