Suzuki GSX-R 600 w 1993 gestolen Utrecht

17 mrt 2010
8
0
Utrecht
In de nacht van 16 op 17 maart is mijn motor gestolen. Hij stond op het kruispunt van twee straten. De Linnaeusstraat en de Galvanistraat in Utrecht.

bijzonderheden:
- Het nummerbord is MR 35 JV
- Er zit een redbull blikje vlak onder het zadel gemonteerd
- Hij heeft teller in miles ipv in kilometers

Op de foto kun je m zien onder een nichtje en een neefje ;)

Mocht je de motor zien rijden/staan (er zijn er niet veel van, want het is een model uit calefornie) hoor ik het graag!

ps er staat er toevallig nu precies zo een op marktplaats (in montfoort), maar die is t niet.

full
 
Welkom op MF :W


Jammer dat je het met dit slechte nieuws komt melden... Kom regelmatig in Utrecht en omstreken, dus zal mn ogen open houden!
 
'Suzuki GSX-R 600 w 1993 gestolen' > 'Suzuki GSX-R 600 w 1993 gestolen Utrecht'
 
Zal me ogen openhouden.

heb je al in de buurt rond gekeken. ze willen hem nogal eens verplaatsen.

succes met afhandeling
 
succes:
check je verzekering goed op de voorwaarden van de diefstal-uitkering.
 
Bijdehand.
Ik kom bijna elke avond in Utrecht, en dan vooral U-noord, dus ik zal opletten.
Mocht ik m zien rijden dan krijg je m zeker met schade terug!

Aynyway, sterkte!
 
:( :( :(

Ik kom niet uit Utrecht maar zal zeker ook uitkijken naar je prachtige Suzuki.
Kun je hier niet wat meer foto's plaatsen en dan met name wat detail foto's van bijvoorbeeld dat blikje, van de demper (als die niet standaard zou zijn bijvoorbeeld) etc. Opvallende details.

groeten, sterkte en succes
Ben
 
Ik zal nog ff zoeken naar meer foto's, maar ik ben bang dat ik er niet zoveel heb :(

Heb die van marktplaats bekeken, maar die van mij had een carbon demper, en rode spiegeltjes en een doorzichtig ruitje voor. :( Zijn wel erg veel details die anders zijn..

Het blijft een mooie motor. Misschien leen ik geld en koop ik m wel ;)
 
Ik zal nog ff zoeken naar meer foto's, maar ik ben bang dat ik er niet zoveel heb :(
Heb die van marktplaats bekeken, maar die van mij had een carbon demper, en rode spiegeltjes en een doorzichtig ruitje voor. :( Zijn wel erg veel details die anders zijn..
Het blijft een mooie motor. Misschien leen ik geld en koop ik m wel ;)
Zeker een mooie motor. En wacht nog fff met geld lenen tot je misschien, heel misschien, hopelijk, iets hoort over je eigen mooie motor. ;)
 
Balen. Kom niet vaak in Utrecht, maar wel regelmatig in de omgeving. Zal opletten of ik hem zie rijden/staan. Weet je ook het chassis nr. voor mensen die eventueel zo'n Soes zien staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan