Meguiars Scratch X 2.0

Rbbie87

MF'er
18 mrt 2010
205
0
Heemskerk
Ik wil graag jullie mening horen over Meguiars Scratch X 2.0, heb namelijk lichte gebruikers krassen op mijn tank zitten van mijn suzuki GSX 650 FA uit 2009. Ik zie veel meningen maar wordt er niet echt veel wijzer van, daarnaast zijn het vaak oude topics en dit middel is vrij nieuw op de markt?
 
t is nu ongeveer een jaar op de markt, ik vind het persoonlijk niet veel verschillen met de 1.0
al is het residu wat makkelijker te verwijderen, en laat t minder rare plekken achter op stukken die al in de wax staan.
ik vind de andere verpakking wel makkelijker,maar ik zie er geen must in om de 2.0 te verkiezen tov de eerste versie
 
Ik zou op zoek gaan naar een busje Perfect Polish. Polijst heel licht en laat een super waslaag achter. Ander zou ik naar een gerenomeerd autopoetsbedrijf gaan en me daar maar eens laten informeren. Ik heb ook wel eens een busje "wonderpoets"gekocht via een fantastische reclame.
Was in dit geval voor "de zaak" ook om krassen weg te werken. In dit geval een motorkap.
Nou, dat is me een drama geweest. Niet aan beginnen. Als het wat ergere krassen zijn richting een autospuiter gaan en daar een klein beetje "3M fine polish "scoren. Daar haal je echt alles mee weg. Daarna een beetje was erover en je tank ziet er weer uit als nieuw.

P.S. Ik werk in Heemskerk. Dus bij je om de hoek en we verkopen het ook. Rij anders even naar Ter Braak op de Alkmaarseweg. ( t.o. Otosam ) Die weet ook wel wat hoe je je tank weer netjes krijgt.

Ik lees het wel wat je gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Meguiars Scratch X 2.0 laatst gebruikt om nare krasjes naast m'n tankpad weg te poetsen op mijn zwarte CBR 600f. Ik vond het resultaat niet onaardig, de krasjes zijn nog een klein beetje zichtbaar maar dat is meer omdat je weet dat ze daar ooit zaten.

Ik heb dat flesje online bestelt voor 20euro dus voor het geld kun je het altijd proberen..

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan