Gezocht XR650R en de dieven ervan !!

psychotrain

Rookie
21 mrt 2010
4
0
Venhorst
Hallo lezers.

Nav reacties op de advertentie op marktplaats, die een maat van me heeft geplaatst mbt tot de diefstal van m'n trouwe XR650R plaats ik bij deze de oproep in dit forum.
Heb al flink wat rondgemaild en -bazuind,maar hier had ik dus nog niet aan gedacht.
Het gaat dus om een Honda XR650R van 2001 met het kenteken MF-PB-18.
Frame-nr.=JH2RE01A9YK100881.
Als het goed gaat staan er foto's (zijn nog analoge foto's en dus ingescand)bij ter verduidelijking.
Foto's zijn dan wel na een off road rit gemaakt waardoor ie nog wat onder de blub zit.
evengoed is ie herkenbaar. Op he cockpitje zit ook nog een sticker van "circuit du ravin".
Daarbij zit de rechtse witte kap op 1 punt vast daar de moer in het subframe van het andere bevestigingspunt is losgebroken.

Als iemand m'n trouwe makker en/of de @#> :( *!-zakken die 'm gestolen hebben tegenkomt.....let me know (politie mag ook) !!

Bij voorbaat erg veel dank !!

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ze waren als pdf opgeslagen, ben ff zo vrij geweest om ze om te zetten, ik was toch al met zo'n zelfde klus bezig.

Honda%201.png

Honda%202.png

Honda%203.png

Honda%204.png
 
zo 1 moet toch terug te vinden zijn, danwel in onderdelen
en zo te zien is de koplamp kap ook niet origineel 650 maar 1 van een xr600.
een belangrijk kenmerk dus

beetje meer info zou mooi zijn zoals waar,wanneer en hoe die gestolen is.

zet een Plaats Gratis 1 Advertentie of Meerdere Tweedehands Advertenties! voor als er ineens onderdelen worden aangeboden ofzo

ik hou mn ogen open

suc6 met de afhandeling en hoop voor je dat je hm terug vindt.

greets
 
Laatst bewerkt:
Thanx Mo !!!
Heb een tijdje zitten klooien en hoopte dat 't goed was gegaan.
Helaas voor mij, maar gelukkig zijn er nog mensen als jij! Tof!
Hoop alleen niet dat jou klus ook een diefstal betreft.

Tja Rikco,klopt het cocpitje is inderdaad niet de originele denk ik daar ik de originele officiële benodigdheden nog thuis op de plank heb liggen (lagen ernaast!?) zoals spatbord,claxon,cockpitje.
De dieven zijn zo vrij geweest om hem bij mij thuis (Venhorst (regio Uden/Veghel) - N.Br.)achter uit de schuur te trekken.
Blijkbaar was alleen de motor interessant genoeg daar ze de rest van m'n spullen ongemoeid hebben gelaten. Hoe ze het precies gedaan hebben is moeilijk te achterhalen wegens weinig sporen. Gezien het gewicht van m'n makker (130+)lijkt het me geen éénmansdaad.
Dank voor je tip en het meekijken.

Groete...
 
had je hm wel goed verzekerd dan?

hoop voor je van wel

ik heb voor mijne speciaal een alarm aangeschaft + schijfremslot+ketting+grondanker met alarm en de knuppel ligt klaar mocht ik iets horen.
ik hoop dat ik die kan laten liggen O-)

good luck met de zoektocht en als ik wat verdachts tegenkom hoor je het van me.

:W
 
Tja,wat is goed verzekerd ?!
WA beperkt casco = dus ook tegen diefstal verzekerd.
Stond behoorlijk op slot !
Dat grondanker is trouwens wel een strak plan!
Ga'k ook maken (of heb je daar patent op ?!)
Expert is inmiddels langs geweest om dagwaarde te bemiddelen.
Deze gaf ook aan dat al zet je 'm in fort knox....als de schooiers iets willen hebben pakken ze het...hoe dan ook. Tja,wat moet je dan nog. Alles open zetten om schade te voorkomen ??
Blijft de vraag of de verzekering daadwerkelijk uit gaat keren.
'Tis bekent dat verzekeraars niet echt popelen om uit te keren.
Daarentegen ontvangen ze graag ! Ben benieuwd.
Evengoed heb ik liever m'n makker terug. Blijft knap zuur,zeker nu er weer mooie ritten en evenementen aankomen.
Slagijzer ligt bij mij ook klaar mocht ik iemand betrappen. Jammer dat dat nodig is.
Awel,we zullen zien.

Nogmaal dank voor je reactie !
 
Terug
Bovenaan Onderaan