Gestolen in Nijmegen: zwarte Yamaha R1 uit 2006

R1CV

MF veteraan
21 feb 2009
1.407
0
Arnhem
Hoi Allemaal,

Mijn motor is op 24 maart tussen 20:45 - 22:00 gestolen in de sneeuwbalstraat in nijmegen!!

Ik weet dat het moeilijk is maar het is de moeite waard. Heeft er iemand rond dat tijdstip iets geks gezien ? Laat het me alsjeblieft weten, al is het iets kleins!

Waarschijnlijk is er eerst een motorhoes over heen gedaan want iets verder op in de straat is er een motorhoes gestolen!

Mijn motor stond achter een andere motor geparkeerd.

Het gaat om een zwarte Yamaha R1 uit 2006. Herkenbaar aan de motor is een two brothers uitlaat...


Alvast bedankt

Groeten Clint

full
 
Balen man, sterkte ermee.

Zat er achterop ook nog zo'n geel plankje met letters, en zo ja welke tekentjes stonden er dan op?

'Motor gestolen nijmegen' > 'Gestolen in Nijmegen: zwarte Yamaha R1 uit 2006'
 
kenteken:MT-PV-12

Ja ik baal echt, weet niet wat me overkomt !!! Vandaag verzekering bellen, kijken wat er gebeurd qua vergoeding...
 
Ja woon ik ook niet! Was even op bezoek bij een vriend van mij! Wordt gewoon onder het balkon weg gehaald !!!
 
hoeveel procent van de gestolen motoren zou in Nijmegen zijn ? Het zal ondertussen wel ergens in de 80/90 procent zijn...
 
pfff, valt me op dat nu de zomer in aantocht is de diefstaltopics hier ook weer flink uit de grond schieten.

succes met de afhandeling met de verzekering
 
Het beroerde is vaak dat de groepen constant uit verschillende samenstellingen zijn.
Zodra er een groep wordt opgepakt staat er direkt een nieuwe klaar om het jatwerk weer uit te voeren. Dat is georganiseerd , de andere roofgroepen kun je pakken met een lokmotor,auto oid. Vaak is dan de diefstal een tijdje weg. Zat net in de telegraaf te lezen dat de mensen in Amsterdam zelf de misdrijven dienen op te lossen, ze kunnen het niet meer aan. Het enge is dat het zich verplaatst naar woninginbraken dmv aanbellen en met drie man gewapend en zeer geweldadig naar binnen voor geld,autosleutels etc. ook in Den Haag schijnt het hopeloos te zijn.

Maar sterkte met het terug vinden van de motorfiets !
 
Het beroerde is vaak dat de groepen constant uit verschillende samenstellingen zijn.
Zodra er een groep wordt opgepakt staat er direkt een nieuwe klaar om het jatwerk weer uit te voeren. Dat is georganiseerd , de andere roofgroepen kun je pakken met een lokmotor,auto oid. Vaak is dan de diefstal een tijdje weg. Zat net in de telegraaf te lezen dat de mensen in Amsterdam zelf de misdrijven dienen op te lossen, ze kunnen het niet meer aan. Het enge is dat het zich verplaatst naar woninginbraken dmv aanbellen en met drie man gewapend en zeer geweldadig naar binnen voor geld,autosleutels etc. ook in Den Haag schijnt het hopeloos te zijn.

Maar sterkte met het terug vinden van de motorfiets !

Volgens mij is het in Nijmegen meer een georganiseerde, vaste groep mensen die daar speciaal opzoek is naar supersport en grote off-road motoren.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaat de politie geen lokmotoren gebruiken dan? Lijkt me gvd duidelijk dat er in Nijmegen wat moet gebeuren..
 
Wat is dat toch in nijmegen, dat ik daar nooit meer met mijn motor heenga in elk geval.... Jezus, waarom blijft niet iedereen van andermans spullen af...
 
Beroerd voor je alleen zo een motor buiten zetten is niet het verstandigste blij dat het in amsterdam nog niet eens zo erg is als daar
 
Het was mij ook al opgevallen, Nijmegen en Amsterdam, 2 plaatsen waar het meeste gejat wordt, tijd om een groep MF-ers in Nijmegen op te leiden tot Bounty-hunters :(
 
He klote man!! Die van mij is begin deze week ook gestolen. Samen met die van een vriend van mij. Gewoon uit een afgesloten berging...kutzooi. Ik ben allrisk verzekerd, dus heb goede hoop op geld terug. Jij ook goed verzekerd? Verzamel in ieder geval al je sleutels van de motor, de sleutels van het ART slot en snor het merk en type van je slot op. Dat moet je sowieso overdragen aan de verzekering.

Succes ermee en ik hou mn ogen open!!
 
Laatst bewerkt:
GVD man SUCKS :( :( :( :( :(
Wat is er aan de hand in Nijmegen...........
Durf niet meer naar buiten te komen met de motor.
 
Laatst bewerkt:
Beter blijf je maar lkkr op je motor zitten in nijmegen!
Niet normaal meer, wat doet de politie in de regio? alleen lasere en mensen pakken op onschuldige feiten als te hoge snelheid en een keer je knipperlicht vergeten!!
Misschien is het eens tijd dat dit in de media komt. Hoe is het gesteld met diefstallen in andere steden?
 
Het was mij ook al opgevallen, Nijmegen en Amsterdam, 2 plaatsen waar het meeste gejat wordt, tijd om een groep MF-ers in Nijmegen op te leiden tot Bounty-hunters :(

Wel eens gezien hoe groot de groepen zijn van noord afrikaanse afkomst als het op knokken uitloopt ? 1 belletje en er staan 100 man . tegen hoeveel MF`ers? Dat is namelijk hun kracht waar tot nu toe niemand een antwoord op heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan