[terug!] Gestolen Delft: Rode GSX600F 1991

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroyvb

MF veteraan
8 mei 2008
1.128
1
Rotterdam
Ja! het is weer zo ver! -O-

Gestolen in Delft op Bosboom Toussaintplein op 25 maart 2010 :X
Tussen 21.30 en 22.00 u
Mijn Rode gsx-f. Deze was vere van standaard dus hier komt de beschrijving.
Suzuki GSX600F uit 1991
ML-07-SK
KM Stand ~59.000km
Kleur rood met onderkuip zwart
Zwart gelakte spiegels
Licht grijze velgen
Bos demper
MRA donker kuipruitje
4-1-2 uitlaat systeem met aan de linker kant afgestopt uitloop van de uitlaat
Schroefje bij handvat van begrensd zijn op 25 kw.
Rechts kan er geen stuurgewichtje op
SCHADE aan de linkerkant. Dit is alleen de linker kuip dus kan simpel wordnen vervangen:S
Net onderhoud gedaan dus: Nieuwe voor en achterband en nieuwe ketting en tandwielen.

Kan zo ff niks meer speciaals bedenken maar ben dan ook nu goed verziekt.
Nooit gedacht dat zijn mijn barrel zouden weghalen maar weet wel dat ik mijn schatje nou moet gaan missen:(

Tips of aanwijzingen mag altijd bellen met politie of mij direct op nul zes- 15644212

Mvg, Leroy -O- '(


full

full
 
Laatst bewerkt:
K***ezooi :( . Waar is dat in Delft, kant van Rijswijk? Ik zal hier mn ogen openhouden in Rijswijk. Succes met de afhandeling.
 
Andere kant van Delft, meer richting Delft-Zuid.

Zo zie je maar weer dat het niet uitmaakt hoe lelijk of mooi een motor is. Als ze m willen dan jatten ze 'm gewoon.
 
Je weet heel specifiek op welk tijdstip gejat is. Reden voor dat je dat weet? Bijvoorbeeld toen je even bij een vriend op bezoek was ofzo? Kan misschien weer wat zeggen over wat voor persoon de dief gestolen heeft.
Sowieso even rondje lopen en dergelijke, een fiets als dit valt niet op langs als ie ergens geparkeerd staat, kan zo zijn dat ze er voor de lol een stukkie op gereden hebben enzo.

Succes in ieder geval met de afhandeling enzo.
 
Jah dat is idd in Delft-Zuid. Ik heb nog tot half drie heel de wijk doorgekamt maar niks kunnen vinden :( Ik weet het tijdstip zo precies omdat mijn zus net thuis kwam en dus een half uur later naar beneden ging en hij toe weg was:s Beetje kut maar ja hopen op het beste;)
 
@draakje: misschien suggereert rvh ietwat, maar doet verder toch geen keiharde uitspraken over TS zijn motor? Bovendien heeft hij nog gelijk ook, het is een feit dat het niet uitmaakt of het een barrel of gloednieuwe motor is.
 
Sjonge jonge!

Zal m'n ogen openhouden... lijkt me echt een motor waar wat tuig mee gaat joyriden, ipv verkopen in Oost-Europa.
 
@draakje: misschien suggereert rvh ietwat, maar doet verder toch geen keiharde uitspraken over TS zijn motor? Bovendien heeft hij nog gelijk ook, het is een feit dat het niet uitmaakt of het een barrel of gloednieuwe motor is.

Ha ja mijn motor is is echt niks waard in vergelijking met andere fietsen die er naast stonden: R6 uit 2000 TC uit 2000 en nog 3 andere motoren. Dus ik heb het gevoel alsof deze specifiek is uitgekozen:(
 
ik hou m'n ogen open in de buitenhof.
heb je al gekeken i/d gilleswijk (chopinlaan eo) ?!?

..jattend kötvolk ook :X
 
bah ik leef met je mee, weet hoe het is. wel lekker opvallend, ik hou mijn ogen open.
als mijn nieuwe motor er is ga ik op klopjacht door de regio, alle gestolen motoren in mijn hoofd..
succes er mee!
 
Balen om het voorzichtig uit te drukken
Zal het in de gaten houden. Kom regelmatig in de omgeving van Delft.
 
Laatst bewerkt:
ik hou m'n ogen open in de buitenhof.
heb je al gekeken i/d gilleswijk (chopinlaan eo) ?!?

..jattend kötvolk ook :X
Hahahah jah wil neit vooroordelen maar dat is idd wel een goeie plek om te gaan kijken:)
Moet alleen zorgen dat ik dan niet de auto uitgetrokken word en ze die ook meenemen:P '
Maar ja baal er nog flik van:(
 
Als ze jatten zo leuk vinden, waarom jatten ze niet gewoon elkaars spullen runner 180 en zijn dan blij en stoer?
 
fuck nu ook al in delft!

(gaat zo meteen extra sloten om de motoren leggen)

rij bijna dagelijks rond richting TU dus zal iig mn ogen openhouden.

Al gemeld in het delft topic? ik kom er eigenlijk niet meer maar daar zitten uiteraard meer mensen die de boel voor je in de gaten kunnen houden.

groeten paul
 
fuck nu ook al in delft!

(gaat zo meteen extra sloten om de motoren leggen)

rij bijna dagelijks rond richting TU dus zal iig mn ogen openhouden.

Al gemeld in het delft topic? ik kom er eigenlijk niet meer maar daar zitten uiteraard meer mensen die de boel voor je in de gaten kunnen houden.

groeten paul

Ja ook in Delft ja. :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een rotopmerking... -O-

Soms ben ik ook helemaal niet lief en maak ik wel eens bewust dubbelzinnige opmerking. Dat vind ik op zn tijd wel leuk :D

Het verbaast me dat ze zo'n motor jatten. Nu niet bepaald de knapste, duurste of makkelijkst te verkopen motor. Wat de bedoeling van deze diefstal is, snap ik dus niet heel erg. Enige wat ik kan bedenken is dat het een motor was die net even wat makkelijker te jatten was dan andere en dat ie gebruikt is voor joyriding.
 
Woon in Delft, rond Hugo de Grootstraat, zal vanavond een extra rondje doen met de hond door Westerkwartier en Olofsbuurt.
Kijk zelf (of iemand anders) effe in de Poptahof en dat buurtje rond de Bikolaan in Tanthof, daar heb ik zelf al eens een fiets teruggevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan