Gestolen Nijmegen: Honda VTR 1000 SP1, MT-SP-60

tfv82

Rookie
24 mei 2008
9
0
-
Hallo iedereen,

Mijn geweldige vriend de Honda VTR 1000 SP1, MT-SP-60 ;(

is in de nacht van 08-09 april tussen 21.00uur en 09.00uur gestolen in Nijmegen-oost.
Op het Limos terrein, stond netjes afgesloten met kryptonite slot, stuurslot in een afsluitbare garage.

Ik heb gezien hier op het forum dat er echt veel motoren sinds zomer 2009 tot heden zijn gestolen in Nijmegen...

Politie en verzekering zijn ingelicht.
mocht iemand van jullie iets zien of horen laat het me aub weten.
Vriendelijk bedankt!

full
 
Laatst bewerkt:
hallo zeg, dit begint nu wel heel opmerkelijk te worden...
de derde mf motor in 3 dagen of zo?


wat is daar aan de hand?
 
Ja het is echt super ziek wat er allemaal gebeurd!
Daarom we moeten proberen scherp te blijven

ik baal als een stekker
 
'Motor dieven in Nijmegen! Wederom een motor gestolen!!!' > 'Gestolen Nijmegen: Honda VTR 1000 SP1, MT-SP-60'
 
Wow erg zonde, fiets ziet er strak uit op de foto. het is ook vrij schaars model :P . Ik zal mijn ogen voor je open houden, en veel sterkte met de afwikkeling. Ze worden steeds brutaler zo te zien :/
 
De mijne is vrij lastig mee te nemen want ze moeten eerst mij auto aan de kant zetten om in mijn garage te komen. Bovendien zit mijn motor ook op slot en heb ik een hond :+
 
er moet toch wel een keer iets gezien zijn van die diefstallen.
het soort daders moet men toch wel weten...

ik zet mijn geld nog steeds in op georganiseerde oostblok bendes die de motoren meteen naar polen en dergelijke brengen
 
damn!

het is dat ik in drenthe woon maar anders ging ik mn motor nu op straat parkeren en dan zwaar bewapend afwachten in de bosjes ofzo.
die gekken moeten gapakt worden, hoe maakt niet meer uit.

sterkte ermee
 
tering,

Misschien moeten ze in Nijmegen eens beginnen om een paar 'lokfietsen' te plaatsen...

Dit is niet meer normaal wat ik hier allemaal op het forum voorbij zie komen...
 
Scheer en inslag hier....

succes met de afhandeling

En limos zou je toch zeggen dat het daar vrij overzichtelijk is die omgeving :N

niet meer normaal dit jammer maar komt wel weer heel dicht bij :(
 
Alweer Nijmegen? Dit geloof je toch haast niet :N
Succes met de afloop!
 
Jezus... je mag 'm wel heel goed op slot en uit het zicht zetten daaro.
Ik denk dat als je inderdaad 1 lokfiets neerzet, je meteen de mensen oppakt die voor alle andere diefstallen ook verantwoordelijk zijn. Maar waarschijnlijk hebben ze er geen tijd voor, er zijn belangrijkere dingen. :X
 
Jezus... je mag 'm wel heel goed op slot en uit het zicht zetten daaro.
Ik denk dat als je inderdaad 1 lokfiets neerzet, je meteen de mensen oppakt die voor alle andere diefstallen ook verantwoordelijk zijn. Maar waarschijnlijk hebben ze er geen tijd voor, er zijn belangrijkere dingen. :X
zoals flitsen ?
_O-
 
GVD! Alweer. En dat vind ik nu zo'n mooie coole bikes he, zowel de SP1 als de SP2's.

Succes met de afwikkeling!
 
Laatst bewerkt:
Jezus... je mag 'm wel heel goed op slot en uit het zicht zetten daaro.

buiten dus altijd in het zicht zetten van anderen en nooit ergens in een steegje ofzo.

waar zou jij het liefst met je knip tang gaan sleutelen?..................................
liever in het steegje dan midden op straat toch?

logica lijkt me
 
Auw k*t, in Nijmegen is echt gewoon een enorme bende bezig, en de hele politie dier niks doet. Wil je daar je feits houden moet je al met een shotgun ernaast gaan zitten...

Sterkte man, hopelijk wrodt die bende opgerold
 
Word tijd voor een lokmotor van de politie of een particulier initiatief,dan heb je kans dat vele motoren boven komen.
 
wat een ongedierte in nijmegen, wordt echt hoog tijd dat er daar eens wat gaat gebeuren.
echt te belachelijk voor woorden hoeveel motoren er daar gestolen worden
 
buiten dus altijd in het zicht zetten van anderen en nooit ergens in een steegje ofzo.

waar zou jij het liefst met je knip tang gaan sleutelen?..................................
liever in het steegje dan midden op straat toch?

logica lijkt me


Ze laden de motor zo vol in het zicht op hoor, dat maakt echt niet zo veel meer uit. :N
Er zijn maar weinig mensen die gaan vragen of dat jouw motor wel is als je er aan bezig bent. ( Nou niet dat een achteraf steegje zo veel beter is hoor)

Maar het is wel verdomd veel in Nijmegen , dat moet haast wel een georganiseerde bende zijn.

Succes met het terug vinden!
 
Wat een kutdorp dat Nijmegen... B|
Dus TS... dubbelpech voor je... sterkte en op naar de verzekeringscenten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan