zoals sommige weten koop ik regelmatig een andere fiets.
meestal 2 of 3 jaar om de hoge km standen en het onderhoud.
nou had ik al langer het plan om een nieuwe scooter er bij te kopen.
ik heb altijd 1 voor reserve staan vespa van 4 jaar oud nu.
als ik nu een nieuwe koop scheel mij dat denk ik een hoop geld
als ik het hele jaar er op ga rijden.
nu ben ik gemiddelt 3 a 4 banden sets kwijt en elke 3 maand rond
de 6 a 700 piek bij de motor dealer.
mijn vrouw zegt niet voor niets dat dit de duurste fiets in onderhoud is.
nu had ik op een open dag in het dorp deze gezien.
een kreidler rmc met een 3000 watt motor 48 volt 40 ah erg mooi ding
vind ik zelf.
hij kost iets meer dan 2 rooitjes en heeft een radius van 60 kliks, weegt leeg
145 kg met battrerij.
je kunt ook een motor versie kopen die kan 80km per uur.
maar dan kost het weer pont geld is nu ook dik 230 euro voor een motorfiets.
en scooters ( brom) zijn gratis.
een volle lading voor 100 km kost ongeveer 60 euro cent, voor deel denk ik
is voor mij dan dat ik mijn motor veel langer houden kan.
of zit ik hier mee fout? ik denk namelijk op jaar basis zeg 20 duizend km
dat ik echt voor deliger uit ben, en stroom zorg de baas maar voor.
meestal 2 of 3 jaar om de hoge km standen en het onderhoud.
nou had ik al langer het plan om een nieuwe scooter er bij te kopen.
ik heb altijd 1 voor reserve staan vespa van 4 jaar oud nu.
als ik nu een nieuwe koop scheel mij dat denk ik een hoop geld
als ik het hele jaar er op ga rijden.
nu ben ik gemiddelt 3 a 4 banden sets kwijt en elke 3 maand rond
de 6 a 700 piek bij de motor dealer.
mijn vrouw zegt niet voor niets dat dit de duurste fiets in onderhoud is.
nu had ik op een open dag in het dorp deze gezien.
een kreidler rmc met een 3000 watt motor 48 volt 40 ah erg mooi ding
vind ik zelf.
hij kost iets meer dan 2 rooitjes en heeft een radius van 60 kliks, weegt leeg
145 kg met battrerij.
je kunt ook een motor versie kopen die kan 80km per uur.
maar dan kost het weer pont geld is nu ook dik 230 euro voor een motorfiets.
en scooters ( brom) zijn gratis.
een volle lading voor 100 km kost ongeveer 60 euro cent, voor deel denk ik
is voor mij dan dat ik mijn motor veel langer houden kan.
of zit ik hier mee fout? ik denk namelijk op jaar basis zeg 20 duizend km
dat ik echt voor deliger uit ben, en stroom zorg de baas maar voor.