Keuze uit 4

Welke ??

  • Honda CBR600RR

    Stemmen: 54 36,2%
  • Yamaha R6

    Stemmen: 29 19,5%
  • Kawasaki ZX6R

    Stemmen: 49 32,9%
  • Suzuki GSX600R

    Stemmen: 17 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    149

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Welke zou jij nemen en waarom als je een zak met 12.000 euro zou hebben en je moest kiezen uit deze 4 motoren. (afwijkingen niet toegestaan ;) :+ )
 
De CBR600RR, maar wel in het geel, en met een leuk einddempertje :} .
 
Ik stem niet... Maar geen R6 (vind ik nix) en geen Honda (eyh zwaaaaa). GSX of 636.... Ik weet bijna zeker de 636.
 
Honda is toch wel errugg bruut hoor. Ik ken de rij eigenschappen niet en de prestaties sterke/zwakke punten, maar voor de "looks :} " zou ik voor de Honda gaan.

cya
smitjr
 
Moeilijk moeilijk, de R6 iig niet, die vind ik tegenvallen al is de achterbrug wel errug lekker. Maar ik twijfel sterk tussen de GSX-R, ZX6R en CBR.

Denk toch wel de GSX-R. :9
 
CBR600RR in zwart.hoewel ik de r6-2003 ook wel mooi vind toch maar CBR600RR in zwart.
 
CBR600RR... in't rood... met een beetje zwart...

Alhoewel hij helemaal in 't zwart ook wel wat heeft...

Maar zou toch voor een rode gaan!
 
Wat een fantastisch topic! Alle mooie motoren op een rijtje! :9~ Doe mij ze allemaal maar...

Om je vraag te beantwoorden: de R6 natuurlijk :} (de zwarte: die is nog sneller dan de blauwe ;) :p )
 
ze zijn allemaal, op hun eigen manier, mooi...
als jij dat nou ook vindt, ga dan op elke fiets een paar keer proefrijden (zodat je zeker weet dat je geen brak model mee kreeg) en bepaal daaruit je keuze.
degene die dan het lekkerst rijdt wordt het *D

succes, of moet ik zeggen veel plezier, met je keuze ;) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan