MFMM MF-Nijmegen!!

Nog maar heel even en de MFMM is een feit! Ik vind de MFMM:

  • - Kei leuk!

    Stemmen: 3 12,0%
  • - Gaatwel..

    Stemmen: 1 4,0%
  • - Jammer dat de pliezie er is..

    Stemmen: 12 48,0%
  • - Ik ga niet (meer)..

    Stemmen: 6 24,0%
  • - SAAI!!!

    Stemmen: 2 8,0%
  • - MFMM, wat is dat?

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Bozzie

MF veteraan
5 jul 2005
2.668
1
NMGN
Aangezien niemand zin had om dit ondankbare werk te doen heb ik de taak maar op me genomen (volgend jaar is iemand anders de sjaak ;) )

Motor-Forum-MEGA-Meeting

Wanneer? 02-mei-2010.
Waar? Veenendaal.
Hoelaat? 11.00 uur.

Meer info: KLIK-HIER!


Verzamelen bij de Anac aan de energieweg in Nijmegen omstreeks 10.00 uur!
Rijden richting bestemming omstreeks 10.30 uur, verwachte aankomst tijd is 11.00 uur.

Wie gaan er mee?
- Bozzie
- The Dutch Tickler
- WSX
- Ramontjesrad (+2 :+ )
- NR34
- Dix (ovb & +1)
- Krantenjunk (ovb)
- Drinky
- Poser (denk eraan he ;) :P )
- Mellos R1 (+aanhang)
- GSXR-nmgn (met db-killer :+ )
- Zkib
- Turboniss (geen DB-killer }) )
- GPZ Decoy
-
-
-
-
-
-

Ieder is verantwoordelijk voor z'n eigen rijstijl en laten we voor de verandering eens proberen om als 1 groep op bestemming te arriveren... Dus Poser geen rondjes rijden op klaverblad! :+ Laat je dat lelijke gele vestje ook thuis? :+

Op- of aanmerkingen?
www.motor-forum@hotmail.com :z

:W
full
 
Laatst bewerkt:
oooo ik zie het al hier hetzelfde als met voetbal dacht dat motorrijders toch anders waren.
arnhem- nijmegen
 
oooo ik zie het al hier hetzelfde als met voetbal dacht dat motorrijders toch anders waren.
arnhem- nijmegen


snap het ook niet :P wat heeft nec-vitesse met motor rijden temaken :z

Maargoed count me in :9

oja neem waarschijnlijk 2 man aanhang mee ;)
 
Laatst bewerkt:
snap het ook niet :P wat heeft nec-vitesse met motor rijden temaken :z

Maargoed count me in :9

oja neem waarschijnlijk 2 man aanhang mee ;)

Dat vroeg ik me 2 weken geleden ook af toen ik hier de plaatselijke supermarkt uit liep met mijn Rossi petje op: Staat een of andere randdebiel van middelbare leeftijd op een brommer te mompelen: "Hey toch niet geel-zwart he" Kom ik dichterbij: "Oh, nee toch niet" |(

Ik denk dan, lekker belangrijk, maar je zal me sowieso nooit met een voetbalpetje op zien.
 
Dat vroeg ik me 2 weken geleden ook af toen ik hier de plaatselijke supermarkt uit liep met mijn Rossi petje op: Staat een of andere randdebiel van middelbare leeftijd op een brommer te mompelen: "Hey toch niet geel-zwart he" Kom ik dichterbij: "Oh, nee toch niet" |(

Ik denk dan, lekker belangrijk, maar je zal me sowieso nooit met een voetbalpetje op zien.


Inderdaad snap ik ook niet.... :?

net als een vriend van mij zegt ik heb een hekel aan bijen...en ik waarom dan?
Hij ze zijn geel zwart..... :?
Dus ik weer dat zijn wespen muts :+

Maargoed op naar de meeting heb ik zin in *O*
 
Misschien sluit ik me aan met 2 maten (Krante(n)junk en een niet MFer.)
Is nog niet helemaal zeker óf we gaan en hoelaat maar zet ons er maar ovb er bij!

Ik op mn Kawa ZX9R en de andere op een RSV en een Monster.


Misschien tot dan.


dsc0344ka.jpg
 
Helaas moeten jullie het dit jaar met een andere kopman doen, ik ben namelijk op vakantie!

En de hekkensluiter mag niet mee :(

Edit: na overleg met de verantwoordelijk organisator mag ik toch mee *D
Daarvoor wordt wel ieders inzet verwacht!! Dit houdt in dat ik niet verlijdt mag worden tot wheelies/knee-down's/spintjes/stoppies en andere ongein!!

Bij voorbaat dank :z
 
Laatst bewerkt:
ik zal er zijn,
en de arnhem haat is omdat we 2 jaar geleden aan zouden sluiten bij arnhem maar die eikels waren al vertrokken zonder ons ................... vitesse :r
 
Laatst bewerkt:
ben er ook wel bij ondervoorbehoud

knallen jullie je db-killer erin ?

normaal niet hoor :P

Maar heb vanwege me staande houding toch maar weer even me originele pijpje erop gezet,misschien dat ik naar de meeting toch weer even de andere derop zet ;)

Enne het ziet deruit dat het druk wordt :P heb misschien nog 4 mensen gestrikt om mee tekomen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan