Gestolen Nijmegen: Aprilia Pegaso 650 Strada MP-JP-24

benji1

Rookie
10 apr 2010
19
0
nijmegen
Beschrijving
Het gaat om een Aprilia pegaso 650 strada
kleur: oranje
bouwjaar: 07 april 2006
Identificatienr: zd4vd00015s003211 het nummer is te vinden rechts tegen het balhoofd
Kenteken: MP-JP-24
Bijzonderheden: handvatverwarming, kofferbeugels, acerbis handkap protectoren, tomtom aansluiting plus bevestiging, windscherm.

De motor is gestolen in Nijmegen op de Daalseweg nr 277 in de nacht van 09 op 10 april. tussen 00:30 uur en 07:00 uur.

heb je deze motor gezien of heb je informatie bel dan naar tel.nr. 0641267636
onze dank is nu al enorm groot.
 
Die zie je niet vaak......en weer Nijmegen. Heeft iemand enige idee hoeveel motoren er de afgelopen maand in Nijmegen gestolen zijn (van MF-ers) (laat staan in het totaal :') )?

Hier nog een link naar je marktplaats 'advertentie' GEJAT: http://link.marktplaats.nl/337775016
 
Laatst bewerkt:
kløtezooi is t ook daar...
Heb je foto's? Ik woon in arnhem, kan ik een oogje open houden...
enig idee of die schade moet hebben? evt. waar je ketting aan zat of iets dergelijks?
 
Sterkte man, en GVD weer Nijmegen... Ben mijn GSXR er vorige week kwijt geraakt...

Dat moet de politie toch ook opvallen! dit is al de 3e motor in een paar dagen daar!

*mompelt weer iets over een lokfiets*

Sterkte!
 
thnx bolski dat hij nu al op het gestolen forum staat, en ook alvast thnx voor een ieder die uitkijkt naar deze motor.
 
hmmm en 2 maanden terug ook al 2 bmw f650 fietsen van een kleine rijschool die het eigenlijk meer voor de hobby doet. PAK DAN MINSTENS DE GROTE RIJSCHOLEN GODVER DE GODVER. zo dat lucht op. toch maar een extra slot op mijn motor gegooit al is het een bmw k75 die niemand wil hebben.
 
wanneer gaat die lokfiets nou de straat op???
deze diefstallen houden niet op als het zo makkelijk kan.

ik wist het wel als ik daar woonde

sterkte ermee en suc6 met zoeken
 
Hi, ik heb een topic aangemaakt over diefstal in Nijmegen. Het plan is ontstaan om met een aantal gedupeerden een lokale krant te benaderen om aandacht te vragen voor het diefstal probleem (en daarmee hopelijk de politie aansporen om iets beter hun best te doen).

Mocht je interesse hebben, lees dan even mee:

Bass55 in "Extreem veel motor diefstal Nijmegen"
 
Snap er echt geen hap van of de politie zet een lokfiets in ,of verenig alle gedupeerden bij elkaar en zet zelf een lokfiets aanlokkelijk neer ,want dit is toch te gek voor woorden daar.
Zou mijn bike daar nog geen 10min onbeheerd laten staan.
 
Die zie je niet vaak......en weer Nijmegen. Heeft iemand enige idee hoeveel motoren er de afgelopen maand in Nijmegen gestolen zijn (van MF-ers) (laat staan in het totaal :') )?

Hier nog een link naar je marktplaats 'advertentie' GEJAT: http://link.marktplaats.nl/337775016


waarom geeft de rdw dan op dat deze niet gejat is :S

Je zou toch denken dat zoiets direct aan gepast zou worden in hun systeem. Damm hoezo de overheid is traag -O-

Datum eerste toelating 07-04-2006
Datum aanvang laatste tenaamstelling 29-01-2010
Datum eerste afgifte Nederland 07-04-2006
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Geregistreerd als gestolen Nee

Uitvoering
Omschrijving van de inrichting geen zijspan toegestaan
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) N.v.t.
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 660 cm3
Vermogen 35 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 179 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar 191 kg
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd N.v.t.
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
 
wat n reacties, geweldig dat jllie zo meedenken!

Op de foto op marktplaats zitten de zwarte Acerbis handkappen er nog niet op. We moeten maar afwachten of de motor terugkomt, en áls ie teruggevonden wordt, hoe ie er dan uitziet..... mijn MT03 was meer waard, hadden ze die maar meegenomen (Pegaso was van mijn vriendin).

De Pegaso stond tussen de K75 en de MT, dus die is er heel bewust tussenuit gekozen.

Nu maar hopen dat de verzekering snel reageert...

en idd messy, wij hadden ook al gezien dat ie nog niet als gestolen geregistreerd staat... heel vreemd!
 
Ps zat er een alarm op ? Als ik namelijk al die gejatte motoren zie die in Nijmegen gestolen zijn valt het me op dat er geen alarm in/op zat ? Herrie is vaak je redding s`nacht om 3 of 4 uur 105 Db over straat of in je achtertuin doen veel mensen stijf in hun nest staan. En die criminelen zijn echt wel pleitte dan hoor. Het maakt niet uit of je een dure of goedkope erop zet als tie maar afgaat.
 
de motor met handkappen en verhoogd ruitje.

Toen ie gejat werd zat de tankhoes er niet op.
full
 
...en de motor zoals ze 'm op 2 februari 2010 bij Motoport Wateringen kocht. De koffers hebben we nog wel, die hadden we ook niet mee naar Nijmegen (we wonen zelf in Den Haag)
full
 
Fury; nee, er zat geen alarm op, ze had m net pas, we zouden de 1e toertocht gaan rijden (primavera rit). Thuis staan de motoren in de garage, 2 sloten op de motor, 3 op de garagedeur....

....maar omdat t startpunt van de rit in Herpen was, sliepen we de nacht ervoor in Nijmegen bij mijn broer. En stond ie 1 keer 1 nachtje buiten..
 
Fury; nee, er zat geen alarm op, ze had m net pas, we zouden de 1e toertocht gaan rijden (primavera rit). Thuis staan de motoren in de garage, 2 sloten op de motor, 3 op de garagedeur....

....maar omdat t startpunt van de rit in Herpen was, sliepen we de nacht ervoor in Nijmegen bij mijn broer. En stond ie 1 keer 1 nachtje buiten..


Klote man, helemaal als het op zo'n toevallige manier gebeurt.

Succes met speuren
 
Mooi kut :( Je hebt van die alarmen die onafhankelijk geplaats kunnen worden en werken op een 9 volt batterij en 120 Db oorverdovende herrie. Die kun je bv onder je zadel oid plaatsen en reageren op trillingen heb er laatst 1 gekocht voor 10 euro op marktplaats erg handig als je de motor ergens buiten moet plaatsen. Het kan wellicht net voorkomen dat ze em meenemen.
 
was er laatst ook niet iemand die ff in nijmegen op bezoek ging en binnen een uur zijn motor was gejat?

lijkt wel of overal in nijmegen ze spotters hebben die de motoren achtervolgen of zo :S
 
Terug
Bovenaan Onderaan