BMW F650GS Dakar MJ-ZR-28 Gestolen Amsterdam

edztra_

MF'er
4 mrt 2009
75
0
op maandag 12 april tussen 17.30 en 18.30 is in Amsterdam op de hoek Keizersgracht - Wolvenstraat mijn BMW F650GS Dakar Gestolen.

dsc0056.jpg


Kenteken : MJ-ZR-28
Bouwjaar : 2004
Framenr : WB10173A01ZF64514

Wellicht dat iemand m nog ergens tegen komt op weg naar het oostblok.
 
Heb ik ook wel eens zien staan. Kwam vandaag overigens rond die tijd langs, maar niets gezien. Sterkte, hopenlijk heb je een goede verzekering.
 
'BMW F650GS Dakar Gestolen in amsterdam' > 'BMW F650GS Dakar MJ-ZR-28 Gestolen Amsterdam'
 
Ik hou mijn ogen open!

Standaard uitlaat erop? Ik hoorde vannacht een motor hier in Osdorp door het park rijden wat ze wel vaker doen met gestolen motoren (om beurten een stukje zonder licht over het fietspad, uiteraard noord-afrikanen zonder helm :X ) maar toen ik uit het raam keek was hij al weg -O-
 
Ja de standaard uitlaat zit er op. zitten ook gewone banden onder geen noppen.
 
we moeten de ouwerwetse galg weer invoeren op de grote markt *D
elk weekend hebben we dan spectakel :P
en we zetten een goed voorbeeld :Y scheelt vast wel na een paar weekends *O*
 
op maandag 12 april tussen 17.30 en 18.30 is in Amsterdam op de hoek Keizersgracht - Wolvenstraat mijn BMW F650GS Dakar Gestolen.

[afbeelding]

Kenteken : MJ-ZR-28
Bouwjaar : 2004
Framenr : WB10173A01ZF64514

Wellicht dat iemand m nog ergens tegen komt op weg naar het oostblok.
Dat niet alleen...

dit soort lichte motorfietsen, met name allroads, zijn erg populair als hulpmiddel bij overvallen of andere criminele activiteiten... Ik denk dat ze te weinig opbrengen voor de export...
 
Heb het zo langzamerhand behoorlijk gehad met die klootzakken. Je zou bijna een burgerwacht in dit land oprichten. Maar dat mag natuurlijk weer niet; net zoals 3 km. te hard rijden. B|
Zonde van je brommer. :(
 
Wat denk je zelf ? Er is geen of te weinig politie heb je dat nou nog niet door ?
Nederland is failliet ! snap dat dan ! het is het tijdperk van de tokkies en criminelen dat is al jaren aan de gang als je dat nog niet ziet |(

zelf oplossen is mijn motto , gelijke munt terug betalen !
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf ? Er is geen of te weinig politie heb je dat nou nog niet door ?
Nederland is failliet ! snap dat dan ! het is het tijdperk van de tokkies en criminelen dat is al jaren aan de gang als je dat nog niet ziet |(

zelf oplossen is mijn motto , gelijke munt terug betalen !
Dus jij jat een nieuwe :?
 
Wat denk je zelf ? Er is geen of te weinig politie heb je dat nou nog niet door ?
Nederland is failliet ! snap dat dan ! het is het tijdperk van de tokkies en criminelen dat is al jaren aan de gang als je dat nog niet ziet |(

zelf oplossen is mijn motto , gelijke munt terug betalen !

succes jongen, ben ik benieuwd hoe jij zo een diefstal eventjes gaat "oplossen" _O-

maar ik zal mijn ogen openhouden omg amsterdam!
 
Ga jij de politie maar bellen :W

Als ik weet wie het zijn die m`n motor heeft gejat ga ik er zelf op af met een groepje echte maten en dat zijn geen lieverds :N (macho gelul ? dacht et niet)
 
Laatst bewerkt:
Zal mn ogen openhouden, ook op mn werk want wij baggeren de Amsterdams Grachten uit, en daar komen regelmatig wat motoren uit :(
 
Toepasselijke foto, of heb je die ook juist voor dit topic erop gezet?

Dat ze eens met hun gore poten van andermans motor afblijven.
Sterkte en succes ermee.
Maar hopen dat die politieauto op je afbeelding binnenkort jou motor thuisbrengt.
 
Zal mn ogen openhouden, ook op mn werk want wij baggeren de Amsterdams Grachten uit, en daar komen regelmatig wat motoren uit :(

Heb inderdaad ooit wel eens wat idioten betrapt die 'snachts bezig waren de motor van mijn buurman in de gracht te kieperen. Is ze toen niet gelukt, maar wist niet dat het vaak voorkomt. Over hoeveel motoren praat je hier?

Zal overigens voor TS niet opgaan, zijn motor is midden op de dag verdwenen.
 
Heb inderdaad ooit wel eens wat idioten betrapt die 'snachts bezig waren de motor van mijn buurman in de gracht te kieperen. Is ze toen niet gelukt, maar wist niet dat het vaak voorkomt. ?

Zal overigens voor TS niet opgaan, zijn motor is midden op de dag verdwenen.

Hoeveel per jaar weet ik niet maar het zijn er een hoop, laatst nog een 1200gs, en die was nog niet bruin dus lag ie er nog niet zo lang in.

En je wil niet weten wat ik mensen er overdag al in heb zien kieperen :N
 
Hoeveel per jaar weet ik niet maar het zijn er een hoop, laatst nog een 1200gs, en die was nog niet bruin dus lag ie er nog niet zo lang in.

En je wil niet weten wat ik mensen er overdag al in heb zien kieperen :N

bba? :Y

Plegen ze een overval met die GS'jes en die dumpen ze dan in t water.. klaar is kees :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan