Naar de MFMM vanuit Bergen op Zoom/Roosendaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.956
504
Huijbergen
MEETING WORDT 9 MEI

Hallo iedereen,

Ik weet niet of er veel animo is, maar ik wil vanuit bergen op zoom naar de MFMM. Ik stel voor dat we in Bergen op Zoom verzamelen bij de ESSO bij gageldonk. Je neemt afslag 'Bergen op Zoom centrum', je komt dan bij stoplichten en je ziet eigenlijk al aan de overkant van de stoplichten aan de linkerkant van de weg meteen de ESSO. Om er te komen moet je even rechtdoor bij die stoplichten, dan de rotonde helemaal rond en dan ben je er. (Er is namelijk een middenberm aanwezig)

NIEUW PLAN!!!!!

We verzamelen op de ventweg van de dokter de ramlaan! Dat is afslag bergen op zoom zuid. Einde afslag naar rechts, bij de rotonde rechtdoor! Dan ben je al in de dokter de ramlaan, de ventweg zit dan aan je rechterkant, en dan redelijk ver op het einde van die ventweg sta ik met een rood/zwart/zilver/ en een beetje gele gsx-r srad!

Reden: verse koffie!

Tijd: Ongeveer 8 voor degenen die nog een bak koffie willen, peukje willen roken, en elkaar een beetje willen leren kennen. Voor degenen die echt alleen mee willen rijden half 9! Dit geld voor de mensen die vanuit bergen op zoom meegaan.

Voor degenen die in roosendaal aanhaken is het 9 uur!

Indien nodig voor wat dan ook ben ik te bereiken op nul-zes-5-2-nul-nul-7-7-nul-vier!

Vanuit hier rijden we door naar Roosendaal, de Shell bij de speeltuin. Als daar de groep die regelmatig op de speeltuin te vinden is compleet is, rijden we door naar de MFMM.
Kom je uit onze buurt, en vind je het leuk/makkelijk met ons mee te rijden, meld je dan hier even aan! De speeltuiners vertrekken om 9 uur, dus ik stel voor dat we om half 9 wegrijden bij de ESSO in bergen op zoom. Hebben we nog even de tijd om in R*daal te kletsen en kunnen we een beetje rustig aan doen!

Grtz Thijs


Mensen die meegaan:

- thijsschetters
- nickdijkwel
- G-dercks
- ActionHank (onder voorbehoud)
- Mikey-RF +3
- [J]ori[A] + vader heeft iemand een plekje over voor hem?
- johan1984 +1
- GI-jane +1
 
Laatst bewerkt:
Word lastig denk ik, een aantal mensen hebben al op deze datum gerekend :+
Ik zal in de OP een lijstje bijhouden van mensen die meegaan!

GRtz
 
Ach, nog tijd zat om dat te regelen toch, MFMM moet je weer een jaar wachten!! Zonder gekheid, zet je er wel tussen als 'onder voorbehoud'
 
ahaaaa ben jij dat in BoZ met je gixxert.. :W

Als ik rustig reed was ik het niet :P Maar serieus, je ziet me wel eens rijden? Kenteken van mij is MH-TN-40, kan je volgende keer kijken of ik het ben. Rij je ook mee?

owja, en: :W

@ Mikey-RF : waarom onder voorbehoud eigenlijk, nog niet zeker dat je gaat dan?

Grtz
 
Laatst bewerkt:
zo heb er echt al veel zin in. ook wel leuk dat we met een groepje die kant op gaan :)

Altijd gezelli toch......zouden er ook mensen uit zeeland richting de MFMM gaan...? zal toch wel zekers?

Wellicht kunnen ze ook aansluiten :Y

** ziet ons al met 50 motoren achter/naast elkander richting de speeltuin rijden en daarna met nòg meer... _O- _O- _O- **

full



@thijs: mijn maatje moest het ook nog ff overleggen, maar hij liet me weten dat het wel heel verleidelijk was zoals ie op joetoep had gezien........ik laat het wel weten evt ;)
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk komen we (ik + pa) vanuit Hoogerheide die kant wel opgereden! Dus zet ons er maar bij! :)
 
Waarschijnlijk komen we (ik + pa) vanuit Hoogerheide die kant wel opgereden! Dus zet ons er maar bij! :)

Heel mooi, iedereen lobbyen he!! hoe meer hoe beter! :P

En guus (G-Dercks) zijn motor is ook al bijna klaar, dus zijn onder voorbehoud gaat weg, hij gaat gewoon mee!!!

Gr. Thijs
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi, iedereen lobbyen he!! hoe meer hoe beter! :P

En guus (G-Dercks) zijn motor is ook al bijna klaar, dus zijn onder voorbehoud gaat weg, hij gaat gewoon mee!!!

Gr. Thijs


idd hij start alweer..alleen ff een kenteken met ducktape erop monteren en kan zo de weg op joh! :P (gaat jou vader eigenlijk niet mee thijs?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan