Bandit 1200 streetfighter project

banditeddy

Die hard MF'er
13 feb 2003
285
1
m'ness
omdat ik al enige tijd op een originele bandit reed werd het toch maar eens tijd om mijnbandit om te bouwen tot streetfighter!!!!

wat er allemaal al gebeurd is:

-subframe verwijderd en nieuwe gelast
-originele achterbrug vervangen door een gsxr achterbrug
kosten meer werk dan we dachten
- alle bedrading,fusekast,accu passend in subframe gemaakt
-onderkuip passend gemaakt
-passend gemaakt kontje
-plaat onder het kontje gemaakt
-plamuren en strak maken plaat
-voorkuip
-tellerplaat geknipt
etc
etc
 
foto 1
full
 
foto 2

subframe verwijderd, blijft niet veel van over nouja snowboard er achter en gas geven........zo.........
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb altijd een zwak voor een b1200, wat een koppelmonster en wat een goeie basis voor een streetfighter.
ik ben benieuwd naar het eind resultaat
gr stefan
 
het is een beetje langdurig project....

elke week een paar uurtje bij mijn maat in de schuur bezig
 
hier een foto waar de achterbrug er in zit, was nog een heel uitgezoek met veren en linkssystemen etc

maar veert nu goed
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi Project!

Ik ben zelf ook bezig om een GSX K6 brug in mijn bandit 600 te bouwen,
(komt een topic van ;) ) en ik ben wel benieuwd hoe je het hebt opgelost met het linksysteem?
Heb je een paar detail foto`s?

Gr.
Roel
 
was niet makkelijk, je hebt heel veel opties, de gsx r linksys op de kop eronder
met aangepaste dogbones.......
 
ga dit zekers volgen, heb zelf ook een B12, beetje optisch mee bezig, zelf demper gemaakt, stuur zelf gemaakt, risers ook zelf gemaakt. wil eigenlijk ook wel stappie verder maar heb er geen plek voor :(
GroteFoto-MWSXGPDF.jpg
 
zelf uitlaat gemaakt?

heb je het alum. zelf rondgemaakt en het conisch eindstukje dan?

ben zelf cnc draaier, heb alles gedraaid, aluminium buis had een wanddikte van 10 mm, heb ik afgedraaid naar 1,5 mm, de begin en eindkap heb ik uit massief rvs gehaald, deze hebben een wandikte van 2 mm, met dit alles kom ik op een totaal gewicht van 3,5 kilo inclusief demping materiaal.
 
ik heb nu de demper met een kort stuk onder het blok hangen, maar wil eigenlijk iets creatievers......... wel kort onder het blok maar dan anders
 
uitlaten maken doe ik eigenlijk niet voor anderen, mijn eigen demper ben ik gaan maken omdat er op dat moment geen werk was voor mij, om toch bezig te blijven ben ik er toen aan begonnen.
als ik alle uren en materialen moet rekenen dan wil je er geen meer, die demper van mij zit met materiaal en uren al gauw aan de 1000 euro. :N
heb m nu vandaag nog 15 cm ingekort, :9~ staat wel beter totale lengte is nu 35 cm.
als je wilt kun je deze demper wel kopen, als ik mijn materiaal kosten er uit heb mag je hem hebben, dat gaat dan om 150 euro.
wil m eventueel ook wel ruilen tegen een laser of bos demper of iets dergelijks.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan