Honda Fireblade MT-XL-53 gestolen in Haarlem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
Zoals de titel al luid ben ik ook de dupe van diefstal van me motor :( :( :( :( :( :( :(


afgelopen zaterdagavond 24 April Tussen ongeveer 21.00 uur en 00.00 uur is op de Solidarnoscstraat in Haarlem mijn Honda Fireblade bouwjaar 2002 met kenteken MT-XL-53 ( IDENTIFICATIENUMMER: JH2SSC50A72M004992 ) gestolen onderaan de flat waar een maatje van me woont waar ik op bezoek was.

hier zijn een paar foto´s van me motor:

full

full

full

full

full


Op me motor zat een alarm en ik had hem op stuurslot met een schijfremslot en een kettingslot vaststaan en nog hebben ze hem kunnen stelen :( :( :( :( :(

Hier de specifieke dingen waar hij aan te herkennen is ( al zal dat waarschijnlijk niet helpen om hem terug te krijgen )

Sticker boven de koplamp van een Haai ( logo van me maatjes motorzaak ) en op de topkuip ( zijkanten ) MOBIL 1 stickers en HRC en Honda wingstickers op me voorspatbord en hugger

en de verdere specs zijn:

- akrapovic demper ( Titanium )
- PCIII
- K&N Luchtfilter
- Ohlins stuurdemper met Harris bevestiging
- Wave discs voor
- stalen Goodridge remleidingen voor en Witte achter
- hugger
- Kleine ledjes achter en Hotbodies voorkant
- Donker kuipruit + Nickname Stickers ( wit )
- Xenon 8000K
- HRC Rempot Sokje
- Pazzo's Repsol Blue edition
- Rizoma Paddockstand Bobbins
- Seatcowl
- Rizoma handvatten en stuurgewichtjes
- Valdoppen
- Undertail
- HRC carbon tankpad
- Blue metallic rimstriping
- Ariete Haakse ventielen
- Gear indicator
- adapter voor navi/telefoon/sigaretten aansteker


Ik hoop echt dat diegene zich doodrijdt op dat ding :Y :Y :Y :( :( :(

je mag het niet zeggen maar dat boeit me niks :N
 
Laatst bewerkt:
Hpen dat je bike nog weer kunt krijgen roy.

Ze moeten gewoon met hun poten van je motor afblijven.

maar wat doe je er tegenwoordig nog aan. nioet veel meer.
zelfs sloten alarm enz helpt niet meer.
succes met de afhandeling
 
-O- het zit je ook echt totaal niet mee zeg, eerst jezelf 2x in de rondte sleutelen en dan nemen ze 'm mee voor je :(
 
Zo zonde na al de uren die je er in gestopt hebt....Hoop dat je er met de verzekering snel uitkomt en vooral ook financieel....
 
Damn je zou toch denken dat als je hem zo heb vast staan dat ze de gelegenheid laten passeren, want dit moeten gelegenheidsdieven zijn in 3 uur.

Veel sterkte er mee.
 
Is het alarm niet afgegaan ? Het word steeds vervelender je kunt straks echt niets meer laten staan.
 
ik hoop ook dat iemand zich dood rijd met jou fiets
moeten ze maar van je spullen afblijven mja vaak draaien ze hem uit elkaar en verkopen ze de zooi en je ziet er nooit meer wat van helaas

ik wens de dieven tuig een hoop slechte dingen toe
en u al het goede met de afhandeling met de verzekering (hoop voor je redelijk of goed verzekerd)
maar het blijft gewoon niet normaal zulke dingen
ik hou er ook niet meer van m,n bike zo maar ergens neer te zetten
het tijdstip maakt tegen woording niet meer uit busje er voor 2 man tillen hem op en weg is ie de lozers
 
alarm stuurslot schijfremslot en kettingslot, en nog nemen ze het mee.......onvoorstelbaar! mag het misschien niet zeggen maar hoop dat hij zich invalide rijdt......wordt hij de rest van zijn leven eraan herinnerd! :( :( :( :( :(
 
ik hoop ook dat iemand zich dood rijd met jou fiets
moeten ze maar van je spullen afblijven mja vaak draaien ze hem uit elkaar en verkopen ze de zooi en je ziet er nooit meer wat van helaas

ik wens de dieven tuig een hoop slechte dingen toe
en u al het goede met de afhandeling met de verzekering (hoop voor je redelijk of goed verzekerd)
maar het blijft gewoon niet normaal zulke dingen
ik hou er ook niet meer van m,n bike zo maar ergens neer te zetten
het tijdstip maakt tegen woording niet meer uit busje er voor 2 man tillen hem op en weg is ie de lozers
dood is te makkelijk :(
 
Echt zwaar k*t, je kan tegenwoordig ondanks je beveiligingen
nergens meer je motor uit het oog verliezen. Ik ga al als ik ff boodschappen ga
doen in Alkmaar, of naar m'n zus in Amsterdam op mijn oude VT500. Te gek voor woorden, sterkte met de afhandeling.
 
Bedankt voor het meeleven en uitkijken naar me motor

maar ik heb zelfs gehoord dat ze motoren op een matras leggen ofzo en dan zo de bus in slepen :?

of ze doen purschuim in je alarm zodat je niks kan horen :?

echt ongelofelijk wat ze doen om maar een beetje geld eraan te verdienen, al kun je het niet verdienen noemen , eerder stelen :( :( :( :(

me maatje had zijn motor daar ook altijd staan, omdat hij geen berging heeft waar een motor in past ( tenminste het is niet toegankelijk voor motoren ) tot hij ook de dupe was van gasten die onderdelen eraf wilde halen op klaar lichte dag |( |(

hij is zelf bezig om dat stukje onder de flat af te schermen met tralies en een toegangshek, maar ja dat duur altijd zo lang vanwege bouwinspectie enz enz
 
Laatst bewerkt:
pff jij ook al :(

Ben vanaf vandaag weer aan het werk in Haarlem, dus zal me ogen openhouden ;)


Ennuuuh.. ik was et nie he :+
 
ik heb precies dit type fireblade met akrapovic uitlaat op een aanhangwagen gezien.
De auto reed van de rotonde bij lijnden de A9 op richting Haarlem.
Kon het kenteken niet zien.
Maar dit was zaterdag rond 4 uur in de middag.
 
Laatst bewerkt:
Balen man!!! succes met al het verzekering werk.

Ik begrijp het echt niet, had je ook een afstandsbediening van je alarm bij je die gaat piepen als ze aan je motor zitten?

Ik snap namelijk best dat als ze je buddy vols puiten dat je niets hoort maar bij mij gaat ie al af als je er naar "kijkt" plus dat de afstandsbediening ook nog eens gaat piepen.
 
Tering gozer dit is niet normaal meer zoveel pech je kan hebben.Maar...........stel je voor dat je nog een mooi bedrag terug krijgt, dan kan je misschien een motor kopen waar meer Mzzl in zit :X

Sterkte man
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan