27, 28, 29 augustus Assen prospeed

ninjagirl

Die hard MF'er
5 jun 2003
352
0
Ik ga samen met Dustpuppy 27, 28 en 29 augustus het circuit van Assen maar weer eens onveilig maken }) . We hebben dit geboekt bij Prospeed een duitse organisatie. Nu was ik benieuwd of er nog meer MF`ers zijn die dan gaan en of iemand ervaringen heeft met prospeed.
 
Zo'n training doe ik volgend jaar ook. 3 dagen achter elkaar is ideaal. Dus veel rijden en minder onderweg naar de circuits etc.

Ben je er met de Speedweek de 1e week of de 2e :?
 
Pro Speed is perfect geregeld.

Ben ermee op Assen geweest in juni, afgelopen 2 dagen in Spa en de organisatie is perfect te noemen :}

Kom zelf waarschijnlijk ook even langs bij wat Duitse vrienden, misschien rij ik nog wel even.
 
Heb ze ff een mail gestuurd of ze de Zondag nog plaats hebben en als alternatief de Zaterdag.
Ook ff doen Ferry :)
 
Ik ben de vorige keer in juni gewoon ernaartoe gereden. Was nog plek (er valt altijd wel iemand af, zeker met zon 3-daagse cursus).
 
Pro Speed is perfect geregeld.

Ben ermee op Assen geweest in juni, afgelopen 2 dagen in Spa en de organisatie is perfect te noemen :}

Kom zelf waarschijnlijk ook even langs bij wat Duitse vrienden, misschien rij ik nog wel even.

Leuk kom maar even bij ons buurten wij zijn die twee met die gele bananen ;)
 
Heb ze ff een mail gestuurd of ze de Zondag nog plaats hebben en als alternatief de Zaterdag.
Ook ff doen Ferry :)
Ik ga nog ff niks regelen. Ik rij er anders wel gewoon naartoe. Ook omdat de Zx6 nu bij Mile staat voor een blokcontrole. Dus dan is ie weer lekker fris en loopt ie weer hard!
 
Toch maar een mailtje gestuurd kijken wat ze terugschrijven.

Het komt eigenlijk niet zo goed uit omdat Zaterdagnacht naar m'n 1e echte houseparty ga :+ Genaamd: Decibel. Schijnt echt keihard te zijn. Wat zeg je? Ja mam, ik zal oordoppen in doen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan