27 April: OBT4, de OuweBrikkenBloesemToer!

Ik kom de 27e

  • Wel

    Stemmen: 32 78,0%
  • Niet.

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Ik hoorde op de OBT iets van een rit waarbij de voorste rijder 140 reed, dat is achterin niet bij te houden. Je hebt kans dat die rit ook zoiets wordt.

Och, als ik het niet meer kan bijhouden ga ik lekker een bakje doen ergens en dan weer lekker naar huis. Ik heb geen zin om te gaan racen. Al had ik het niet erg gevonden als met name op de dijkjes wat sneller was gegaan.

Zo plat kan je toch niet met een Goldwing, i.i.g. niet als je je uitlaten heel wil houden :9
 
Zo, ik heb me door alle posts en foto's heengeworsteld en zie dat ik een hele leuke rit heb moeten missen. Helaas helaas ;( . Maar de volgende ben ik er weer bij hoor!! Heb zelf in de afgelopen vakantie week 1500 km gereden dus ik ben niet echt wat tekort gekomen. Heb nog een stuk van de OBT 3 gereden (IJsseldijk).
Tot de volgende OBT en misschien tot ziens op 1 juni in Veenendaal.
 
Kan (eindelijk) weer op het internet, klaptop was kaput. Wil ff Pingu en de rest nog ff bedanken voor de toffe dag (beter laat dan nooit toch?)! (Toffe fototjes ook!)
 
Beetje late reactie, maar beter laat dan nooit.
Ik heb echt een ontzettend leuke dag gehad. Pingu, bedankt :} Leuke rit, leuke mensen en lekkere panne(n)?koek.
 
Baal er nog steeds van dat ik niet mee kon. Kan 1 juni waarschijnlijk ook weer niet :( Maar ja het is niet anders
 
Het duurde even, wegens een ouderwetse spiegelreflex camera, fotorolletje wegbrengen, ophalen en laten scannen, maar hier zijn nog een paar foto's.

OBT1.jpg


OBT2.jpg


OBT3.jpg


OBT4.jpg
 
Doe de lamp eens aan! Ksie vrij weinig :P

WIe opent er trouwens eens een topic voor OBT 5? :P
 
Op donderdag 15 mei 2003 11:44 schreef roestendoenze het volgende:Ik w8 nog altijd op Jochem. O-)

Niks Jochem. Werner en ik bieden u een achterhoek/veluwe/twente toer aan. Gaat aan gewerkt worre. :)
 
Zal niet alle foto's hier posten, want ze staan zoweiso op een trage server.
Mits je evt de grote exemplaren wilt hebben, dan zie wel mail verschijnen!!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Alle foto's zijn te vinden op:
http://brenk.kicks-ass.net/triker/archief/events/obt4/index.htm
(niet super snel, maar het werkt. Past dus goed bij de OBT) :z

Jaja Ik weet. Niet topic schoppen ;)

Maar ff een vraag aan triker: Heb je de foto's ergens anders naartoe verplaatst?
en zo ja waar?

Alvast bedankt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan