27 Mei 2023 Ex-lessers rit (Noord-Brabant)

Houd het topic al langer in de gaten.
Maar net vrij kunnen krijgen voor zaterdag.
Dus ik hoop aan te haken.
Zal m’n eerste groepsritje worden. Dus ben benieuwd.
 
Gezien de kleine (bevestigde) groep geen tafel reservering
Goedenavond, long time no see !

In Nistelrode zijn ze volop bezig de kermis etc voor de pinksterfeesten in te richten. Het Kerkveld en Kleinwijk zijn in ieder geval open (de auto sluis ligt er tijdelijk uit). Mochten jullie over 't Kerkveld gaan kom je langs ons huisje :], zal zwaaien !

Ik heb op 't moment redelijk veel/vaak last van een bloedneus, dus ik denk niet dat ik mee zal rijden, is een beetje lastig je neus dichtknijpen op de motor. Maarrr ... elk nadeel heb z'n voordeel. ik heb dat altijd als het écht zomer wordt 😎😎😎.

m vr groet, Leo
Zou geen probleem moeten zijn?
1685057587155.png


Hoi. Sorry maar ik heb besloten om toch niet mee te gaan met deze rit. Ik ben sinds gisteren in het bezit van mijn eerste motor, een half jaar nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Ik heb sinds mijn examen op een paar demoritjes van een half uur tot een uur, geen motor meer gereden en ik merk dat de automatismes niet meer op het niveau zijn van toen ik nog wekelijks reed tijdens mijn lessen. Dus ik denk dat het nu verstandiger is om eerst wat tijd te nemen om mijn motor te leren kennen en op een parkeerplaats de bijzondere verrichtingen ga proberen, ipv me meteen toe te leggen op een groepsrit van 170 km.

Hopelijk komt er in de niet al te verre toekomst nog zo'n rit, en dan ben ik er zeker bij.
Wat Lert zegt, maar als jij je er niet comfortabel bij voelt is dat ook geen probleem. Volgende keer beter.
 
Rit van 4 uur+ 45 heen en terug .. Wordt voor mij de eerste uitdaging qua afstand en tijd op de motor.
Het wordt mooi weer, gpx staat in de tom, ik heb er wel zin in :]
 
Had je mijn bericht gezien?
Ik rij last minute toch mee :]

Ja maar 5 of 9 maakt redelijk verschil.... en reserveren is pas vanaf 8 |( (heb het ook niet verzonnen)
Ga niet zeggen tafel voor 9 klaar maken en er dan met maar 5 op komen dagen als de 4 OVB-ers toch niet komen....
 
Bedankt allemaal weer voor de gezelligheid en leuke rit !! *O*
Wellicht weer tot de volgende!!
 

Bijlagen

  • 20230527_112733.jpg
    20230527_112733.jpg
    766,5 KB · Weergaven: 70
  • 20230527_124147.jpg
    20230527_124147.jpg
    431 KB · Weergaven: 72
  • 20230527_124156.jpg
    20230527_124156.jpg
    313,7 KB · Weergaven: 71
  • 20230527_132434.jpg
    20230527_132434.jpg
    267,2 KB · Weergaven: 69
  • 20230527_132606.jpg
    20230527_132606.jpg
    261,6 KB · Weergaven: 67
  • 20230527_153715.jpg
    20230527_153715.jpg
    591,2 KB · Weergaven: 70
Bandit 1200S rijd vast heel lekker en goede keus voor een beginner! Meteen een lekkere Tour motor:)

Of is hij van een van de organisatoren?

Ik heb de opvolger gehad, gsx 1250 FA

Die zou ik je zeker adviseren mocht je een upgrade willen op de bandit;)
 
Bandit 1200S rijd vast heel lekker en goede keus voor een beginner! Meteen een lekkere Tour motor:)

Of is hij van een van de organisatoren?

Ik heb de opvolger gehad, gsx 1250 FA

Die zou ik je zeker adviseren mocht je een upgrade willen op de bandit;)
Ja de bandit is van mij 😊, ben niet van de organisatie maar al redelijk wat ritjes met het forum meegereden. Zeker toen ik net m'n rijbewijs had was ik heel actief en enthousiast *O*
Ik zal het in m'n achterhoofd houden, de opvolger, maar ik ben nog heel gek op Mr. Bandit dus de komende jaren (zolang hij me niet in de steek laat) zal er geen andere komen 🤭



Tenzij ik de loterij is win, een 2e erbij is nooit mis 🤪
 
Ja de bandit is van mij 😊, ben niet van de organisatie maar al redelijk wat ritjes met het forum meegereden. Zeker toen ik net m'n rijbewijs had was ik heel actief en enthousiast *O*
Ik zal het in m'n achterhoofd houden, de opvolger, maar ik ben nog heel gek op Mr. Bandit dus de komende jaren (zolang hij me niet in de steek laat) zal er geen andere komen 🤭



Tenzij ik de loterij is win, een 2e erbij is nooit mis 🤪
Ik had toen een keuze en wilde graag een bandit:)
1200, maar ontdekte de injectie versie met net wat meer koppel en pit.

Na de 1200 kwam de bandit gsf 1250 f en fa.
Toen ben ik voor de gsx gegaan met de nieuwe look. Alleen andere Kuip. Rest is precies zelfde als de gsf 1250 qua motor.

1200 is volgens mij carburateur en ik kreeg advies om injectie tenemen. 1250.

Mijn lokale Suzuki garage doet niets meer met carburateur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Ik had toen een keuze en wilde graag een bandit:)
1200, maar ontdekte de injectie versie met net wat meer koppel en pit.

Na de 1200 kwam de bandit gsf 1250 f en fa.
Toen ben ik voor de gsx gegaan met de nieuwe look. Alleen andere Kuip. Rest is precies zelfde als de gsf 1250 qua motor.

1200 is volgens mij carburateur en ik kreeg advies om injectie tenemen. 1250.

Mijn lokale Suzuki garage doet niets meer met carburateur.
Voor mij was Mr. Bandit gewoon liefde op het eerste gezicht, de specificaties etc heb ik niet echt naar gekeken 😅
Testrit gemaakt met m'n rijinstructeur (want had m'n rijbewijs nog niet) en die wist me te vertellen dat het een hele goede koop zou zijn dus zodoende ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan