27 Mei 2023 Ex-lessers rit (Noord-Brabant)

Ik was je ineens kwijt @MarnixGG toen ik rechtsaf sloeg achter die fietsers aan.
Ben jij wel naar de A2 gestuurd of niet?
 
Ja de bandit is van mij 😊, ben niet van de organisatie maar al redelijk wat ritjes met het forum meegereden. Zeker toen ik net m'n rijbewijs had was ik heel actief en enthousiast *O*
Maar ook al toen je aan het lessen was - ik bedoel hier op MF! :Y
Ik zal het in m'n achterhoofd houden, de opvolger, maar ik ben nog heel gek op Mr. Bandit dus de komende jaren (zolang hij me niet in de steek laat) zal er geen andere komen 🤭
Eens. Ik rij al ruim 10 jaar met dezelfde motor tot volle tevredenheid, dus de komende jaren (zolang hij me niet in de steek laat) zal er geen andere komen :N
 
Laatst bewerkt:
Smakelijk, in iedergeval heel thuis gekomen dus 🤪
Gelukkig wel. 255 km vanaf het beginpunt vanmorgen bij de Macdonalds, dus op de terugweg maar even weer volgegooid. Totaal dus vandaag ongeveer 333 km. Dan is het ook wel weer mooi geweest.

Maar het was een leuke dag! :Y @Okami_Xci dank voor de organisatie en de route. Het was zoals we van je gewend zijn: perfect in orde en mooie route! Alle meerijders dank voor de gezelligheid. Leuk om achter @Diaantje te rijden, zoals die op de motor zit te swingen! Dank je voor de foto's. Koffiestop, lunch en ijsboerinneke zijn me goed bevallen. De twee tunneltjes waren gelukkig net hoog genoeg. Een enkele valse noot zoals die groepen wielrenners, die nemen we maar voor lief.
Hoop jullie allemaal bij een volgende rit weer te zien!
 
Laatst bewerkt:
hahahaha fijn dat je het weer leuk hebt gehad, wie weet volgende keer weer eens een ritje meer bij jou in de buurt :) en de foto's, graag gedaan, vind ik toch altijd wel leuk wat plaatjes schieten van een rijdagje 🤗
De Veluwe-rit is alweer jaren geleden, dus die zou ik best weer een keer willen doen. Maar dan op een dag dat het niet vréselijk mooi weer is, want ik wil na afloop wel ijs halen bij Co in Hoenderloo! Onderweg mag natuurlijk ook :9
 
Ziet er weer gezellig uit mensen! Fijn dat ook jullie even een 'wielrennersmomentje' hebben gehad, lag het tenminste niet aan ons. :+

Ik zie trouwens dat er nog iemand bij Spijs&IJs de Clubsandwich Vlees heeft ontdekt. Nondeju dat was goed voeier. _O-
 
De Veluwe-rit is alweer jaren geleden, dus die zou ik best weer een keer willen doen. Maar dan op een dag dat het niet vréselijk mooi weer is, want ik wil na afloop wel ijs halen bij Co in Hoenderloo! Onderweg mag natuurlijk ook :9
Voor een eventuele veluwe rit ben ik ook wel te porren.
 
Laatst bewerkt:
Veluwe. Dat is mijn achtertuin. Eerder ook eens een rit uitgezet. Ik zit niet zo te wachten op een officiëel evenwment met alle toeters en bellen, maar als iemand een keer de Veluwe wil verkennen dan mag die achter me aan hoor.
 
Veluwe. Dat is mijn achtertuin. Eerder ook eens een rit uitgezet. Ik zit niet zo te wachten op een officiëel evenwment met alle toeters en bellen, maar als iemand een keer de Veluwe wil verkennen dan mag die achter me aan hoor.
Snap ik als je al allemaal witte fietsen hebt rondslingeren in je achteruin 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan