Te koop: Assen, 6 Mei, minder snel €180,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

zunne maat

MF veteraan
10 sep 2007
1.318
29
Rotterdam
Te koop: Assen, donderdag 6 Mei, groepje minder snel €180,-
geboekt bij motorsportschool holland.


Via de mail afhandelen heeft de voorkeur.
Zie profiel voor mailadres.
 
ja zonder racer en zonder regenbanden vind ik ook wel dat ik daar een punt heb...

Pluisje! :P

Ik heb op voormalige circuitbak (CBR900RR '97) ook gewoon met Metzelers en BT002 in de zeikende regen gereden. Oefening baart kunst!

En is nog echt leuk ook om dan met jouw totaal niet geschikte fiets veel jongere en beter uitgerustte fietsen in te halen :p
 
Laatst bewerkt:
Liever ''pluisje'' dan 180 eu weggooien en 100 eu benzine om 's nachts te verkleumen in een tentje en vervolgens misschien wel 1 droge sessie te kunnen rijden bij 10 graden en als het nat is en ik ga zonder regenbanden de baan op te crashen omdat ik niet over de juiste materialen beschik.

Ben niet voor niets bochtgemist's beste brokkenpiloot... die van dat soort ''stoere'' niet pluisje-achtige acties geleerd heeft! (ik word verstandiger!! wauww!!) :)
 
Liever ''pluisje'' dan 180 eu weggooien en 100 eu benzine om 's nachts te verkleumen in een tentje en vervolgens misschien wel 1 droge sessie te kunnen rijden bij 10 graden en als het nat is en ik ga zonder regenbanden de baan op te crashen omdat ik niet over de juiste materialen beschik.

Ben niet voor niets bochtgemist's beste brokkenpiloot... die van dat soort ''stoere'' niet pluisje-achtige acties geleerd heeft! (ik word verstandiger!! wauww!!) :)

Je moet ook niet teveel gas geven/hard remmen. Das net als op het droge/warme hoor. Gewoon je aanpassen aan de omstandigheden. Ik reed ook met zwaar ongeschikt spul in de zeikende regen. Lachen joh! :]


Maar goed neemt de :P in mijn vorige post niet weg. Doe lekker wat jezelf wil, ík vermaak me ook in de regen prima :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan