Stickers verwijderen

Don Yoshi

MF veteraan
14 mei 2003
1.617
0
Hoi,

Misschien zit in in de verkeerd cat. maar kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de stickers van je kap kan verwijderen? Het zijn geen standaard stickers, maat gewone plakkers, zeg maar reclame stickers.

Gr.

The Don
 
Vond die stickers nog niet eens zo slecht staan op je fiets hoor.

Maar inderdaad, een fohn lijkt me het makkelijks. Als het hartnekkige jongens zijn heb ik ook nog wel ergens in de schuur een potje stickerverwijderaar staan. Die kun je dan wel even lenen.
 
Stickers zijn van de oude eigenaar, daarom moeten die eraf.
Als die eraf zijn, kan ik hem lekker naar mijn eigen inzicht optisch mod. Een playboy Bunny bv.o-)
 
Fohnen en pulken. En als de lijm er moeilijk weggaat dan is daar voor de proffesionele industie een spuitbus voor. De naam weet ik ff niet maar een maat van mij maakt die stickers en ontwerpt ze. ALs je het er echt niet afkrijgt moet je maar ff mailen dan zoek ik die nam voor je op. Het poetst super en ontvet ook nog een super en droogt op zonder strepen!!! En nog belangrijker je lak heeft er helemaal niets van!!!!!!
 
wie smeert er nou pindakaas op z'n motor?!!? Dat kun je het beestje niet aandoen!

Als je nog wat stickertjes wil don yoshi ----> mijn stickers gaan van de zx6r af (je hebt ze gezien) misschien kan je ze er bij jou weer opplakken ;)
 
Ja dat van die pindakaas zat ik ook te twijfelen, maar alle ideeen zijn welkom, zolang ze niet TE extreem zijn..... ;)

Nou KAWASANDER:
Als je van je Bridgestone stickers af wil, wil ik ze wel best van je nemen. :9~
 
Ik zal niet gauw over iemand anders moeder praten :X ...

Ik zal van de weekend even proberen met de fohn en daarna afpeuteren. En als dan niet lukt, zal ik even bij SonicZR een potje stickerverwijderaar halen.
 
Pindakaas, het is geen geintje even laten inttrekken en het schijnt te werken :)

btw tip van mijn moeder, en die weten een hoop ;)


Kijk dat/als het werkt...mij hoor je niet...

Maar welke zieke-geest heeft dit bedacht en waar was hij mee bezig..

is het zelfde als;

* Waar was de persoon mee bezig, toen hij ontdekte dat je melk uit een koe kon halen?

:+
 
Plastic stickers???? ff warm maken met een fóhn..... de lijmresten verwijderen met stickerverwijderaar ( de Parel b.v ) aceton werkt ook, ((maar daar moet je kuip wel tegen kunnen....))) probeer anders eens WD40 ....ook goed

Ooit ook eens stickers van mijn kuipruit verwijdert met stickerverwijderaar, dat werd dus een plakkerig stukje matglas...gebruik dat dus NOOIT en al helemáál geen aceton, veel te aggresief!

Lijmresten verwijder je inderdaad vliegensvlug met wasbenzine en/of WD40, uitstekend te gebruiken is mijn ervaring. Wel balen van de nieuwe kuipruit van 400 piek :( !
 
Nu je het zegt: ik heb die stickerverijderaar nog nooit op plastic getest. Alleen op harde ondergronden als ruiten en koekblikken.
Mischien inderdaad verstandig om er even mee op te passen.
 
Nu je het zegt: ik heb die stickerverijderaar nog nooit op plastic getest. Alleen op harde ondergronden als ruiten en koekblikken.
Mischien inderdaad verstandig om er even mee op te passen.

Het lig misschien aan mij hoor, maar waarom zal je stickerverwijderaar gebruiken op een koekblik??????? ;)

Wil je die koekblik hergebruiken? :+
 
Een gewone haarfohn erop (GEEN verf-afbrandfohn en pas op met kunststof ondergrond, gauw te heet) en ZEER LANGZAAM aan de sticker trekken, zodat er zo min mogelijk lijm op het plaatwerk achterblijft.

Overtollige TOCH achterblijvende lijm krijg je aardig weg door er plastic plakband overheen te zetten en ook dan weer LANGZAAM trekken.

Uiterste resten wegpoetsen (zachtjes, want SCHUURT) met een handwarm Jif-sopje.
 
lampenolie, werkt volgens sommige super, kdoe het zelf meestal met remmenreiniger (beter voorhande en werkt super, zonder "rullen" maar test eerst voor de zekerheid of het plastic niet dof word (zelf nooit een probleem mee gehad maargoed)
 
Terug
Bovenaan Onderaan