Motoworld Naaldwijk

Geert-26

MF veteraan
19 aug 2008
1.866
0
:W

Zaterdag ga ik kijken naar een nieuwe fiets bij Motoworld in Naaldwijk. Nu was mijn vraag ... heeft er iemand ervaring met deze zaak?

Alvast bedankt *D
 
Ben daar toen 1 keer wezen kijken voor een suzuki gsxr. In nieuwstaat volgens de site.
Nou alles behalve nieuw vol krasjes en duidelijk zichtbaar overgespoten delen.
Verder nog even rondgekeken, maar heel snel weer naar buiten gelopen.
Echt een hoop overhespoten motoren, of tenminste delen ervan.

Dit is nu ongeveer een half jaar geleden dus weet niet hoe het er nu uitziet.

Groeten,
Dirk
 
Ja het klopt inderdaad dat een van Motoworld mede eigenaren vroeger de eigenaar van 125cc world was.
Deze is samen gegaan met iemand anders en bezitten samen Motoworld.

Als je op 125cc world zoekt vindt je wel het een en ander . .
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring met Motoworld, wel met MotorCentrum West (die zitten daar vlakbij). Als je een zaak in de buurt zoekt: laat deze zaak vooral links liggen! Je mist er niets aan!
 
Hallo,

Heb zelf goede ervaringen met Motoworld. Iedereen kan over iedere zaak wel eens iets slechts vinden. Zelfs over de gekende "grote jongens". Ik zou zeggen ga zelf kijken en doe je ervaring daar.

Iedereen is verschillend en heeft verschillende verwachtingspatronen bij een motor en motorzaak.
 
Ben er wel eens wezen kijken, hoop imports en fietsen waar ik eigenlijk bij allemaal wel iets had van 'hmmm'. Maarja, ik ben dan ook een zeikerd.
 
Van Veen is niks mis mee inderdaad. En er zullen heus wel mensen zijn die iets negatiefs meegemaakt hebben (al dan niet terecht in hun ogen), maar dat heb je overal.
 
Ik ben een keer gaan kijken in Naaldwijk.
Voornamelijk schadefietsen, sommige zelfs zonder kenteken.
 
hoe hebben ze dat geflikt dan?
ik heb zelf geen ervaring met de zaak, heb me motor uit wateringen. Prima service bij van veen, zelfs op pinksteren me motor thuisafgeleverd :}
Kleppen stellen dus nokkenassen eruit. Zaak teruggemonteerd, niet in de gaten dat de nokkenasketting dubbel ligt. Niet eerst met de hand (zoals in het handboek staat, dat ze volgens mij nog nooit hebben gelezen) een paar slagen ronddraaien, maar meteen met de startmotor. Gevolg: krukastandwiel bijna volledig kaal. En dat zit dus geperst op de krukas... En laat dat nou net een onderdeel zijn dat voor een TDM nauwelijks tweedehands te vinden is...
 
Een vriend van mij heeft er een gixxer gekocht. Achteraf behoolijk wat kosten moeten maken om het een en ander in orde te krijgen.

Ik heb zelf pas op een motor gereden van die zaak. Was zo krom als een hoepel.
 
Mhzz, de reactie's tot nu toe zijn niet erg positief .. Ik zag dat er bij Motoport ook een staat. Zelfde jaar, 20k ipv 29k, laser deeptone dempertje + duo-seatcover en dat voor ong. 900 euro meer. Wat natuurlijk ook nog kan veranderen na wat stevig onderhandelen ...
 
Kleppen stellen dus nokkenassen eruit. Zaak teruggemonteerd, niet in de gaten dat de nokkenasketting dubbel ligt. Niet eerst met de hand (zoals in het handboek staat, dat ze volgens mij nog nooit hebben gelezen) een paar slagen ronddraaien, maar meteen met de startmotor. Gevolg: krukastandwiel bijna volledig kaal. En dat zit dus geperst op de krukas... En laat dat nou net een onderdeel zijn dat voor een TDM nauwelijks tweedehands te vinden is...
das niet zo slim van ze :N
hebben ze dat wel netjes afgehandeld: nieuwe erin gezet, geen kosten enz.?
 
das niet zo slim van ze :N
hebben ze dat wel netjes afgehandeld: nieuwe erin gezet, geen kosten enz.?
Niet erg netjes. Eerst wel allerlei excuses en zo, en dat het hun fout was. Uiteindelijk had hij een andere TDM via een handelaar. Minder km, maar wel een jaar ouder. Dus ik denk: mooi, kunnen we zonder kosten omruilen. Nee dus, moest nog bijbetalen... Maar ja, je wilt toch weer rijden en zo.
Achteraf nog eens gebeld omdat na 4 maanden de koppelingkabel brak. Zelfs die kabel van 2 tientjes kon er niet als service af. Toen was ik er helemaal klaar mee. Laatste beurt is bij KMS in Poeldijk geweest, dat is toch wel andere soep.
 
ja het klopt dat hij een hoop import fietsen heeft en daar is de prijs ook naar .ik zelf ben wel tevreden met hem ik zelf heb me motor er gehaald en daar heb ik nog geen problemen mee gehad behalve de accu maar die is onder garantie gewoon vernieuwt en maat heeft daar zijn zx 9r gehaald ook zonder enige problemen .de volgende motor gaat daar waarschijn lijk weer van daan komen als we het over de prijs eens kunnen worden
 
Heb van de week €1381,80 uitgegeven bij Goedhart omdat ze in Naaldwijk niet in staat waren om de C28 error te verhelpen noch bereid waren er een nieuw gaskleppenhuis in te zetten (binnen de garantieperiode van 3 mnd).
Afrader dus.
 
ja het klopt dat hij een hoop import fietsen heeft en daar is de prijs ook naar .ik zelf ben wel tevreden met hem ik zelf heb me motor er gehaald en daar heb ik nog geen problemen mee gehad behalve de accu maar die is onder garantie gewoon vernieuwt en maat heeft daar zijn zx 9r gehaald ook zonder enige problemen .de volgende motor gaat daar waarschijn lijk weer van daan komen als we het over de prijs eens kunnen worden

daar heb je een punt...

letterlijk één twee punten in je hele comment!
(sorry voor het moraal-ridder-gehalte :X )
 
Laatst bewerkt:
IK ben er vanmiddag gaan kijken. Had dit topic een beetje in m'n achterhoofd, maargoed, toch zelf even kijken. De eigenaar is een hele aardige kerel. De motor is uit Italië gehaald en door hen nagekeken (wat daaronder verstaan wordt laat ik even open, dat weet ik nl. niet). De motor zag er netjes uit. Toen ik vroeg een proefrit te rijden was dat geen probleem.

De motor wilde in eerste instantie niet starten. De accu zat er al 'lange tijd' in en die zou wel dood zijn. Toen ik vroeg hoe lang ie al stil stond kreeg ik te horen 2 maanden. Dus even naar de werkplaats en een andere accu erin. Ook de monteur daar zei dat de accu dood was, dat krijg je als een motor 'lange tijd' stil staat. Toen ik vroeg hoe lang kreeg ik een ander antwoord dan van de eigenaar.

De proefrit was voor mij niet overtuigend. Ik had er al geen lekker gevoel bij maar was er na het ritje nog steeds niet van overtuigd. Een rare tik bij het voorwiel, een remhendel die omhoog stond, slechte afstelling. Aan de rechterkant zaten meer sporen van schade dus ik vermoed dat ie ooit op z'n zij gelegen heeft. Ik las hierboven ook het stukje over garantie. Kijk dat iemand garantie geeft, prima, maar wat wordt er verstaan onder garantie? En hoe gaat men er mee om?

Al met al ... Tsja, de motor staat nog netjes in de showroom. Ik miste een gevoel van vertrouwen in de zaak, en ik miste de grijns van oor tot oor bij het proefrijden. -O-

Ga toch maar 'ns bij Motoport Rotterdam babbelen. Daar staat dezelfde motor en daar had ik die brede grijns wel na de proefrit. Alleen is ie daar 1000 euro duurder. Als ze nou wat moois doen met de prijs rij ik binnenkort toch nog op een nieuwe fiets *O*
 
Laatst bewerkt:
Mischien is de motor wel goedkoper(als er niks vervangen moet worden binnen een maand) maar aan het kenteken is te zien dat hij uit Italie komt, dus bij de verkoop zal er ook minder voor gegeven worden dan een motor die uit nederland komt :Y

Succes met je beslissing... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan