"Studenten in het Zuiden" deel 9: WK2010, Vakantie en BBQ's

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuudRuud

MF veteraan
13 mei 2007
10.745
3
Tilburg
b2886234a282937b6fa235933cf3f742




En we zijn weer in deeltje 9 terecht gekomen! *O*

Vorige delen:
Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC
Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever...
Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle
Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem
Deel 5: "Studenten in het Zuiden" Part 5: Zachte G, haaien en Kwak!
Deel 6: "Studenten in het Zuiden" Part 6: Lente, Lente, Lente!
Deel 7: "Studenten in het Zuiden" Deel 7: Op naar de zomer!
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-het-Zuiden-deel-8-Kneedowns-Fulldowns-1.html

Hou je van Guus Meeuwis of kan je genieten van een Jupiler (of grolsch *O* )? Ben je nog in een carnaval mood? EN ben je student (of van die leeftijd 8-) )

Dan ben je hier van harte welkom!

Wat valt onder het zuiden? Eigelijk iedereen die studeert en woont of naar school gaat in Limburg, Noord Brabant of Zeeland Ontmoet nu iedereen in onze regio op eventuele meetings en ritjes of keertje lekker uitgaan in Tilburg, Eindhoven, Breda of 1 van de andere gezellige steden

Vaste SPAMMERS:

ThaGaruda @ University of Tilburg, Internationaal en EU Recht

2faa361c915f105bbde949243719217a


8c242cd9bdfcc0b0963ad43162cfa3b1



Phyllis @ University of Tilburg, Recht en Management

1c60ab86be5b9f8fac7b365a36c7485c

6f4f46754bb32c4cb7428b09d1439586




Jellesnietes @ University of Tilburg, Psychologie

4d9917a8dd5fb50a766611c3580694d7




RuudRuud@ iets in Den Haag en Tilburg

81b4db8abce8fd4d53185b5977206bf4

21830d1d4bfcd63cb44f60fa67393ff8



Artifex
87c7ef79460c6de7fe1fe48b5d50e349


c67027fb1432c42e9c6d6fa84c6a12cf



Mudchains

6528703271eca18a1a2c2d837f7f92bb



Victoria Kabouter Wesley fan uit Vlaanderen @ UvT Internationaal & Europees recht
626cb39f213120184fe85918b951356c


be9274598b394e04553598cd8f2da2ba


Quistler
b4d42f08a8210728970191d9b121e860


Basvanhulten
IMG00067-20100521-0832.jpg


Steff
mongolug.jpg


Wil jij ook in het topic? Zorg er dan voor dat je lekker mee spamt, fotootje geeft en wat (zinnigs) te lullen hebt :+

ACTIVITEITEN

Niks! :o
 
Laatst bewerkt:
moet ik weer een deel vol spammen voordat ik een deeltje mag beginnen
 
Goedemiddag!

Ow ow, wat is leren toch afschuwelijk!, steeds die excusjes voor jezelf verzinnen..... nog even dit en nog even dat..en dan wordt er nog niks gedaan...echt een rampenperiode!

Maar dat terzijde... Kreeg een prachtige R6 aangeboden eergisteren, helaas weet ik dat deze niet officieel op 25 kenteken te krijgen is in NL, baal er wel stevig van...want ik vind de kont echt ontzettend mooi van de R6 t.o.v de ZX6R..... maar de ZX6R lijkt wel zowat de enige 600 SS die je op 25 kw kan krijgen.... B|

Nieuwere modellen van 600tjes kunnen vrijwel allemaal 25kw ;)
 
Nieuwere modellen van 600tjes kunnen vrijwel allemaal 25kw ;)

Maar een R6je van 2001 of 2002 ofzo, dat gaat m niet worden... tenminste.. er is zoveel onduidelijkheid over... Bij de zx6r is het wel duidelijk...

ben er gewoon nog steeds niet uit wat ik wil kopen, een 600 supersport dat is duidelijk...maar een R6, ZX6R, Gixxer misschien... lastig lastig...

Wat is eigenlijk een beetje een normale KM stand? mijn gevoel zegt in ieder geval dat een motor (ss) van boven de 25.000 km niet echt meer aan te raden is... (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) ivm kleppenspeling e.d. B|
 
De psychologische grens ligt vaak bij 24000km ja. 40000 of 50000km is echt ook geen probleem mits normaal onderhouden. Maar slecht onderhoud kan bij 20000km ook al voor problemen zorgen....

Met het oog op doorgroeien is een lage km-stand wel weer aan te raden. Na een jaar ben je dat gejank waarschijnlijk wel beu en wil je een echte mannenmotor ;)
 
De psychologische grens ligt vaak bij 24000km ja. 40000 of 50000km is echt ook geen probleem mits normaal onderhouden. Maar slecht onderhoud kan bij 20000km ook al voor problemen zorgen....

Met het oog op doorgroeien is een lage km-stand wel weer aan te raden. Na een jaar ben je dat gejank waarschijnlijk wel beu en wil je een echte mannenmotor ;)

Ben je gek ruud, ik wil geen twin...ik wil voor altijd jankende 4cilinders blijven rijden... heb per definitie een hekel aan 90 graden twins... 8-)

Pure gein uiteraard, maar ik zit sterk te dubben... kan het wel betalen maar ik wil gewoon een motor die ik op 25 kw kan zetten zonder dat de ene dealer zegt kan wel, en de een niet, en dan blijkt dattie niet op 25 kw kan... ik wil graag volgens de regeltjes gaan rondrijden... tot over 2 jaar :W
 
Staat wel op internet of een motor op 25kw kan of niet. k zal even voor je zoeken. Maar 25kilowatt.nl is een begin
 
Wie heeft het over een twin? Ik heb het over koppelloze naaimachientjes...

ik wil janken, janken en nog eens janken... koppel dat komt ooit nog wel als ik oud en volleerd ben... heb ook nooit in een diesel willen rijden omdat het gewoon een bak met rammelde schroeven is.

Neemt niet weg dat ik respect voor twins heb, de TR1 van mn pa klinkt ook heerlijk, ookal is het om 0600 uur onder mn slaapkamerraam.. O-)
 
Kawa:
Modellen met 25kW-typegoedkeuring:
ZXR400 vanaf bouwjaar 1999
ER-5 vanaf bouwjaar 1997
KLE500 vanaf bouwjaar 1999
GPZ500S vanaf bouwjaar 2002
ZZ-R600 vanaf bouwjaar 2002
Ninja ZX-6R vanaf bouwjaar 1995 uitgezonderd het ZX-6RR model (ZX600-K/M/N)
ER-6n vanaf bouwjaar 2006
ER-6f vanaf bouwjaar 2006
VERSYS vanaf bouwjaar 2006
KLR650 vanaf bouwjaar 1999
W650 vanaf bouwjaar 1999
ZR-7 vanaf bouwjaar 1999
ZR-7S vanaf bouwjaar 2001
Z750/ Z750S vanaf bouwjaar 2004
VN800 vanaf bouwjaar 1995
VN800 CLASSIC vanaf bouwjaar 1999
VN800 DRIFTER vanaf bouwjaar 2001
VN900 CLASSIC vanaf bouwjaar 2006
VN900 CUSTOM vanaf bouwjaar 2007
ZRX1200R/S vanaf bouwjaar 2001

bron: http://www.kawasaki.nl/content.asp?Id=B63902222D
 
Kawa:
Modellen met 25kW-typegoedkeuring:
ZXR400 vanaf bouwjaar 1999
ER-5 vanaf bouwjaar 1997
KLE500 vanaf bouwjaar 1999
GPZ500S vanaf bouwjaar 2002
ZZ-R600 vanaf bouwjaar 2002
Ninja ZX-6R vanaf bouwjaar 1995 uitgezonderd het ZX-6RR model (ZX600-K/M/N)
ER-6n vanaf bouwjaar 2006
ER-6f vanaf bouwjaar 2006
VERSYS vanaf bouwjaar 2006
KLR650 vanaf bouwjaar 1999
W650 vanaf bouwjaar 1999
ZR-7 vanaf bouwjaar 1999
ZR-7S vanaf bouwjaar 2001
Z750/ Z750S vanaf bouwjaar 2004
VN800 vanaf bouwjaar 1995
VN800 CLASSIC vanaf bouwjaar 1999
VN800 DRIFTER vanaf bouwjaar 2001
VN900 CLASSIC vanaf bouwjaar 2006
VN900 CUSTOM vanaf bouwjaar 2007
ZRX1200R/S vanaf bouwjaar 2001

bron: http://www.kawasaki.nl/content.asp?Id=B63902222D

Dankjewel steff, ik heb zelf ook een goede lijst gevonden, de Kawa ZX6r na 1995 en de Gixxer 600 r na 2003 blijven over... keuze snel genoeg gemaakt... misschien een schade gixxer kopen O-)
 
Dankjewel steff, ik heb zelf ook een goede lijst gevonden, de Kawa ZX6r na 1995 en de Gixxer 600 r na 2003 blijven over... keuze snel genoeg gemaakt... misschien een schade gixxer kopen O-)

En een CBR 600RR dan? Ik weet nog wel een mooie te koop binnenkort ;)
 
full


Ik vind eigenlijk dat deze bij ruuds naam moet komen in de OP O-)

Zo, ik ga even alles bij elkaar trekken wat ik nodig heb voor twee dagen eiffel 8-)
 
Maar een R6je van 2001 of 2002 ofzo, dat gaat m niet worden... tenminste.. er is zoveel onduidelijkheid over... Bij de zx6r is het wel duidelijk...

ben er gewoon nog steeds niet uit wat ik wil kopen, een 600 supersport dat is duidelijk...maar een R6, ZX6R, Gixxer misschien... lastig lastig...

Wat is eigenlijk een beetje een normale KM stand? mijn gevoel zegt in ieder geval dat een motor (ss) van boven de 25.000 km niet echt meer aan te raden is... (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) ivm kleppenspeling e.d. B|
Elke R6 kan op 25kw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan