Marco Moto?

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Ik zag dat we een vervanger van het oude bannertje hebben! Hoe dat zo?

Ik heb er overigens niks op tegen hoor, maar wil nog wel ff kwijt dat er nog erg weinig te zien is op hun site, toevallig enig idee of dat nog wat word?
 
Het is geen vervanger, er is er een bijgekomen!

Marcomoto is een nieuwe motorzaak, dus kan wel wat bekendheid gebruiken.

Er zal een online shop op moeten komen...dat zal wel goed lopen denk ik...
 
Het is geen vervanger, er is er een bijgekomen!

Marcomoto is een nieuwe motorzaak, dus kan wel wat bekendheid gebruiken.

Er zal een online shop op moeten komen...dat zal wel goed lopen denk ik...
Ja, als alle MF'ers daar gaan inkopen wel ja! Ik zag al wat mooie spulletjes op hun site staan en ik ben altijd wel in voor wat mods :)
 
ik vind het wel goed zo'n sluipreclame...

altijd handig om op de hoogte gebracht te worden van een nieuwe zaak...

zolang het maar geen gigazaak is als motoport of zo
 
Goh, dat ik hier een heel topic an MarcoMoto gewijd zie :) :}
Even wat uitleg dan maar. Een tijdje geleden heb ik ergens in een topic iets gepost wat als spam opgevat zou kunnen worden. Hierop kreeg ik van Bananeman een mailtje over banners enzo. En zodoende staat er nu eindelijk eens een andere banner onderaan!
Nog wat uitleg, wat MarcoMoto is (en waar enzo) dat staat op de site (klik op de banner. duh..). De site zal tzt uitgebreid worden. Heb ik nu niet zoveel tijd voor, maar ben er mee bezig.

groet, Marco(Moto)Monstro

En vooruit, MF sticker op je kentekenplaat = 10% korting*. (Moet je wel op de motor komen natuurlijk)
*niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen :P
 
Zodra Marco een online shop heeft, dan moet hij wel veel spulletjes verkopen...hij heeft de juiste gadgets, nu de shop nog!
 
Echt niet. Waarschijnlijk haalt Norton hem weg.....

[ad-size] ..sorry

zal zoiets moeten staan dan

LOGO3.jpg
 
Wel op blijven letten hé Viccie!

Ik let ook wel op. Heb hem ook al bedankt :} voor het aanbod van 10% korting als je op de motor komt met mf-sticker. Ik vraag me alleen af hoe ik met de motor naar online shop toe moet :+
Helaas heb ik geen laptop dus ik kan ook niet met de computer op de motor gaan zitten. Als ik nou m'n pak, helm en handschoenen aandoe, telt dat dan ook? Typt alleen wel een beetje lastig met handschoenen maar goed :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan