meerdere foto's (nogmaals sorry)

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy46

MF veteraan
11 jun 2010
1.539
1
Harderwijk (Gelderland)
Hallotjes sorry dat ik nu weer een topic aanmaak maar ik ben te vroeg geweest.

ik heb nu foto's in het album op deze site gedownload. en ik heb ze op mijnalbum.nl gedownload, (hier heb ik ze ook voor iedereen zichtbaar gemaakt) en dan een foto bekijken en de link die dan in dat schermpje staat kopieren en tussen
geplakt maar dan komt er de link te staan met een rood kruisje ervoor :N

ook zie ik het icoontje die Grandia mij liet zien nergens staan als ik ergens op reageer |(

wat doe ik fout help!! :9

oowja en als we dan toch bezig zijn, hoe verwijder je een reactie? want ik heb nu 3 reacties achter elkaar geplaatst omdat het telkens fout ging
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Hoe krijg ik jpg's geupload ? Op de documentenlijst zou ik wel toe moeten kunnen voegen, maar een beetje foto is al gauw te groot. Is een standaard grootte van 700 kb al te groot ????? :(

Grtz...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Hoe krijg ik jpg's geupload ? Op de documentenlijst zou ik wel toe moeten kunnen voegen, maar een beetje foto is al gauw te groot. Is een standaard grootte van 700 kb al te groot ????? :(

Grtz...

dit kan in paint door je foto te laden dan naar image dan ctrl+w en dan bijv in plaats van 100% die er staat, 50% te doen dan is je foto van 700 naar 350kb gegaan
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat een standaard foto grootte, welke kleiner is dan 1 mb, al te groot is voor dit forum. Ik ga echt niet elke foto apart kleiner maken, om ém vervolgens te delen. In de 21-ste eeuw is geheugen capaciteit toch geen issue meer ?!?!?!? :N

Grtz... Stefan
 
We hebben tegenwoordig de beschikking over behoorlijk wat harddisk-ruimte. Dat betekent dat we de maximale bestandsgrootte kunnen heroverwegen. Er spelen echter meer zaken een rol dan alleen harddisk-ruimte, dus je gaat te kort door de bocht.

Daarnaast geef je aan dat je te lui bent om alle foto's te verkleinen. De oplossing is simpel: er zijn verschillende sites waar je grote(re) foto's kunt uploaden om er vervolgens naar te linken in je posting hier op MF. Ook kun je een programma als Irfanview downloaden waarmee je al je foto's in één keer kunt verkleinen.

Niks aan de hand, dus.
 
Beste allemaal,

Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat een standaard foto grootte, welke kleiner is dan 1 mb, al te groot is voor dit forum. Ik ga echt niet elke foto apart kleiner maken, om ém vervolgens te delen. In de 21-ste eeuw is geheugen capaciteit toch geen issue meer ?!?!?!? :N

Grtz... Stefan
Thuis heb ik geen problemen met het laden van zulke bestanden maar hier is het een drama B| ik ben dus welk blij met die beperking en daarbij komen de foto's die je op MF kunt plaatsen toch groot zat in beeld :?
 
Het probleem lost zich vaak op door op F5 te klikken, maar dan ben je waarschijnlijk ook je getypte tekst kwijt :/
Geen oplossing, maar een work-around...
 
We hebben tegenwoordig de beschikking over behoorlijk wat harddisk-ruimte. Dat betekent dat we de maximale bestandsgrootte kunnen heroverwegen. Er spelen echter meer zaken een rol dan alleen harddisk-ruimte, dus je gaat te kort door de bocht.

Daarnaast geef je aan dat je te lui bent om alle foto's te verkleinen. De oplossing is simpel: er zijn verschillende sites waar je grote(re) foto's kunt uploaden om er vervolgens naar te linken in je posting hier op MF. Ook kun je een programma als Irfanview downloaden waarmee je al je foto's in één keer kunt verkleinen.

Niks aan de hand, dus.
Op sommige forumsoftware, zoals VBulletin bijv. daar kan je een maximum foto formaat instellen waar alle foto's die geupload worden automatisch aan worden aangepast.

Misschien ook iets voor hier?
 
Maar wat is dat nou met die MF bug dan?
Wat willy46 post was bij een nieuwe MF-ster bij ons in het Achterhoek United topic ook.
Zij kreeg ook de foto's niet geplaatst, dus ben even langs geweest daar, en ik dacht van WTF is dit nou weer!?
Zij heeft die dingen allemaal niet, en ze gebruikt Internet Exprorer.
Ik heb zelf met Firefox nooit last.

Maar is er niet een simpelere oplosseng voor haad dan Firefox te downloaden?
En dan bedoel ik niet al die ~ shit uit het hoofd te leren :P.

Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaa ik heb al 2 uur achtermekaar geprobeert op fotos (verkleinde)te plaatsen tinyload amige, check en nog meer kolere zooi, maar hij verrekt het.

Groetjes
joppo
 
Het systeem was niet in staat om een thumbnail te genereren van je document.

(interne identificatie: document::make_thumbnail::no_thumb gegenereerd door de 'document' klasse)

jpg < 100 kB

doet het niet ??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan