Super Honda CX500 voor super prijs!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
hallo
ik heb hier een honda cx500 uit 1979 staan. kmstand 7****. superfiets met zo goed als onderhoudsvrije cardan!!
De motor is geheel origineel, OEM honda uitlaten (nog goed) erop en zelfs het gereedschapssetje is aanwezig!!
originele sleutel en reservesleutel aanwezig.
De motor is in 1997 ingevoerd in nederland, alle originele en invoer-papieren zijn aanwezig!!
Ook alle bonnetjes (onderhoudshistorie) zijn aanwezig!!!
tevens krijg je er een werkplaatshandboek bij!!

motor is voorzien van een topkoffer waar een helm en handschoenen oid inpast!!
Mooie grote valbeugels gemonteerd (is eens op gevallen dus kleine roestplek op de hoek). Kleppen moeten wel binnekort weer gesteld worden maar kan je nog prima 1000km mee rijden.
alles aan de motor werkt perfect!!
banden en remblokken zijn nog goed!
nieuw zadel erop, nieuwe zekeringhouder bij de accu.
al met al een supermotor waar je nog jaren plezier van kan hebben!!

De vraagprijs voor deze motor is 500 euro!!!

cxblauw.jpg
 
Laatst bewerkt:
nee, of heb jij een zwart wit monitor?
ene is blauw, 600 euro en de andere is zwart 500 euro!
 
ja, dan ben jij ivar?
de dingen die ermee waren heb ik al gefixt :D en met de onderdelen heb ik de ander ook kunnen fixen dus das mooi!! en nog steeds wat spul over.
 
ja, dan ben jij ivar?
de dingen die ermee waren heb ik al gefixt :D en met de onderdelen heb ik de ander ook kunnen fixen dus das mooi!! en nog steeds wat spul over.

Nee, nog van daarvoor... Ik kocht hem van de man die hem uit Italië haalde. Door hem en mij prima onderhouden (dat was tot 2009). Hij lustte een goede slok olie, maar voor de rest tip-top in orde en altijd rustig warm gereden. Altijd een goede keus, zo'n CX.
 
oh ok mooi man. Alle onderhoudsbonnen e.d. ook aanwezig dus dat is altijd een mooi ding. Waren een paar dingen mee die niet zo best meer waren, maar ik heb zelf wel wat onderdelen liggen en nu loopt hij weer super!! zaten onderdelen bij die ik zelf nodig had voor 2 andere CX projecten dus kon ik goed gebruiken, maar motor zelf mag nu weg (heb niks aan zoveel CX-en :D )
 
zo ga van de week ff remleidingen vervangen, en banden omwisselen dan is de motor helemaal weer 100% !!!

olieverbruik is trouwens nihil, kan je ook zien als je gas geeft, 0 blauwe rook!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan