Raytje - Bandit 600 streetfighter

raytje192

Die hard MF'er
29 jun 2009
308
1
Almere
EDIT: foto's geresized laad wat sneller denk ik :)

Na het posten van een foto van me aankomende streetfighter in het bandit topic toch ook maar een topic hier geopend om me project te showen gezien hier wel wat animo voor was ;)

Dit is hoe ik hem een jaar geleden kreeg, origineel een Bandit S met schade aan de kuip wegens diefstalpoging. Opgeknapt met een ronde koplamp etc en hier een jaar mee rond gereden.



Van de winter zat ik van september tot eind januari in Afrika voor mijn stage en daarna zouden we hem nog wat verder op knappen, echter is het van opknappen omgeslagen na compleet verstreetfighteren want ja die originele kont spuiten als er later toch weer een andere op komt is ook zonde :+

Subframe afgeslepen en nieuw ophang punt voor de achter veer gemaakt in verband met de SRAD achterburg:



Achterbrug dr in:


Gaten in het frame dicht gelast na het verwijderen van het subframe


ff kijken hoe de kont moet komen, met de plank iets te hoog


Dan maar met buizen ;)




Frame naar de poedercoater geweest:


Voorwiel geprepareerd:


Undertail vast gepolyesterd in de R6 kont:


Langzaam opbouwen die hap:








Zoals te zien we zijn een aardig eind, nog een paar dingen te doen:
- Spuitwerk
- Accubak
- Kentekenplaathouder
- Uitlaat
- En nog een hoop andere kleine dingetjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal ze ff resizen idd, laad tijd is wat langer dan ik dacht :$

@loki
Ja is een gloednieuwe onderweg :)
 
Ziet er al goed uit!

Een vraagje, heb je oude kappen van de bandit kont nog? En doe je die weg? Ik zit namelijk met een lelijke linkerzijkap als gevolg van een lekkende benzinetank.
 
Oude kappen heb ik hier nog wel maar zijn onder voorbehoud al verkocht. Mocht dat niet het geval zijn laat ik het je wel ff weten :)

Bedankt voor de reacties :)
 
Misschien nog een zadel liggen :P?
ff reactie van TS z'n pa : Is ook net verkocht, maar er komt als het goed is dit weekend nog eentje binnen. Weet alleen niet hoe staat ervan is, zal het ff bekijken en laat het wel ff weten.
 
weet je al of je nog een zadel overhebt ?

Moet eerlijk zeggen me vader zou daarvoor kijken maar die is op vakantie op het moment dus heb eerlijk gezegt geen idee :$

@Klaas V
Ja is ook maar foto gemaakt met iPhone zal binnenkort even goeie foto's schieten met me spiegelreflex ;)
 
Hey Raytje ik kan je geen pb sturen dus zo maar eventjes :) weet je misschien al wat :)? me zadel heeft nou echt z'n beste tijd gehad haha
 
Zeer zeker ! Ik zou alleen voor een ander (kort) pijpje gaan. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar welke kleur(en) wordt die ?
 
Thx all :)

Ja pijp is ook niet naar me zin, wil hem zoiezo korter hebben en zit er aan te denken om hem recht onder me frame te hangen, kwa kleuren ben ik er nog niet helemaal uit denk dat het donker grijs word met special paint er op :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan