27juli races op zandvoort!

Jessy

MF veteraan
10 feb 2003
6.609
1
Op 27 juli zullen de bewoners van 11 verzorgingstehuizen op scootmobiels het circuit van Zandvoort onveilig maken. De winnaar van de race mag zich de eerste Nederlandse Kampioen Scootmobiel noemen.

De wedstrijden zijn een initiatief van de organisatie Nationaal Fonds Ouderenhulp die hiermee het gebruik van scootmobiels wilt bevorderen. Door deze simpele voertuigen kunnen bejaarden namelijk uit hun isolement komen.

De race is het startschot voor de NFO campagne "Adopteer een scootmobiel"
De winnaar van de estafetterace krijgt naast bloemen en eeuwige roem, een gloednieuwe scootmobiel.



Scootmobiel "meeting"
full




:+ :+ :+
 
ik kan niet komen want mijn batterij is nog altijd op bestelling en in back order :+ :+

zeg maar welk accupaket je nodig hebt, ik heb het op het werk binnen een paar dagen binnen :+

Ps. ze mogen daar alleen op scootmobiles van daar rijden.
Die krengen zijn gewoon op te voeren dmv een computer (je kunt daar naast de standaardinstelling alle functies veranderen en dus ook de topsnelheid verhogen)
 
zeg maar welk accupaket je nodig hebt, ik heb het op het werk binnen een paar dagen binnen :+

Ps. ze mogen daar alleen op scootmobiles van daar rijden.
Die krengen zijn gewoon op te voeren dmv een computer (je kunt daar naast de standaardinstelling alle functies veranderen en dus ook de topsnelheid verhogen)

misschien is een ohlinsdemping geen luxe????? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan