28 Jun circuitdag GP circuit Zandvoort. Wie ook?

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
Naar aanleiding van 18 Mei Topic met leuke piccies etc, deze ook alvast....heb nu al zin....

Btw iemand nog een laptimer over voor een red prijs....?

Ik wil ook een circuitdag gaan rijden maar rij op een bandit600.. kan dat?
Dat ik dan geen obstakel vorm voor anderen met fireblades, r1 etc.
Onder mn motor zit een bos alu als voldoet deze uitlaat qua geluid als de db killer erin zit? (geen CE keurmerk)

je hebt hele snelle flitsende motoren en en minder snel. het gaat toch om jezelf. de allersnelsten rijden in een andere groep. gisteren was er ook een bmw tourmotor bijvoorbeeld. en gewone Fazertjes. oudere cbr600'tjes. ik op mijn 400cc. het gaat echt niet om de pk's.

en kwa uitlaatgeluid hoef je je ook al geen zorgen te maken. al die prof-jongens rijden allemaal open uitlaten.

en kwa uitlaatgeluid hoef je je ook al geen zorgen te maken. al die prof-jongens rijden allemaal open uitlaten.
Ik snap dat niet word dat dan gewoon toegelaten, dan kan ik net zo goed ook met m'n Migs komen....

Ik ben er ook bij 28 juni, ga denk ik nu in de groene groep, ben geen beginner meer maar ook niet een "prof", blauw en rood is mij te gek, hoop wel op goed weer

Hoi,

Voor diegene die denken 28 juni met herriepijpen naar het circuit te kunnen komen heb ik nieuws:
Tijdens MotorXtra evenementen worden geen geluidsexpirimenten gedaan, hetgeen inhoud dat wanneer de organisatie vindt dat jouw motor te veel lawaai produceert het voor jouw einde evenement is zonder restitutie van je inschrijfgeld.
Overigens waren er 18 mei geen deelnemers bij met open raceuitlaten maar hadden zij allemaal KNMV goedgekeurde uitlaten.

Groet,

Sander

Ik wil ook een circuitdag gaan rijden maar rij op een bandit600.. kan dat?
Dat ik dan geen obstakel vorm voor anderen met fireblades, r1 etc.

Maak je geen zorgen over obstakel zijn voor andere met Fireblades, als ik ook weer ga de 28ste zal je in ieder geval voor 1 Fireblade geen obstakel zijn, zal eerder andersom zijn ;)

ja k ga ook de 28ste, toch m'n two brothers er maar onderuit halen en m'n stille bospijpjes eronder zetten... '(

Hoewel die 2 bros wel een heeeeeeel mooi geluid maken.

Trouwens, wie komt er uit de regio Den Haag. Kunnen we er samen naartoe rijden. Is een stuk gezelliger :)

Zal tegen die tijd wel een plekkie uitzoeken waar we op elkaar wachten. Suggesties zijn welkom :]

Trouwens, wie komt er uit de regio Den Haag. Kunnen we er samen naartoe rijden. Is een stuk gezelliger :)

Zal tegen die tijd wel een plekkie uitzoeken waar we op elkaar wachten. Suggesties zijn welkom :]
Ik ga over de A4 dus kom praktisch langs Den Haag...

Terug
Bovenaan Onderaan